Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik maak me er dan ook niet meer druk om, weet zo'n btje hoe het werkt, of je gaat op in de menigte, of men vind je niet interessant genoeg om te reagreren omdat je niet van de "oude" garde bent..kan me daar zelfs ook iets bij voorstellen...
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kostquote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.
Gewoon ff iets anders gaan doen en later nog eens komen kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Dat was hier.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kost
En nee, ajb niet reageren![]()
Hè, kop omhoog, ik ben er ook nog hoor, welke kloon was ik? Hoe vaak heb ergens op geantwoord en geen antwoord teruggekregen? en nu nog steeds, soms..Komop Deis..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het zal ook wel geen opzet zijn, maar het is wel heel ongezellig. Het zal wel net zoiets zijn dat als op een verjaardag iedereen met zijn rug naar je gaat zitten en staan.
Ik heb er de kracht even niet meer voor
Nee precies. Over die bunker heb ik ook niets te melden. Net zoals ik nog nooit DGK gezien heb en toch kom ik hier. Het is maar waar je interesses liggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Als jij het met Deisyy over de bunker hebt, dan heb ik daar weer weinig mee bijvoorbeeld want daar weet ik niks van. Ik zie het iig niet als buitensluiten. Het is iig niet die intentie van mijn kant. Deze keer niet iig.
En kijk! Zonder handjes!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doe je dan in RLS-SC, de bunker is verplichte kost
En nee, ajb niet reagerenje kunt het
![]()
Clonen, misschien komt het daar doorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hè, kop omhoog, ik ben er ook nog hoor, welke kloon was ik? Hoe vaak heb ergens op geantwoord en geen antwoord teruggekregen? en nu nog steeds, soms..Komop Deis..
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Noek het volgende:
[..]
En kijk! Zonder handjes!
Ik reageerde niet.
Ja, begin jij effe lekker een rel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Clonen, misschien komt het daar door
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
Maar vanaf morgen volg ik wel weer ER.
Zal wel raar zijn zonder EPH.
De bushaltequote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe RLS zeg ik
Dat zou voor het eerst zijn, maar ik sta ervoor open. Ben helemaal in de moodquote:
Een goeie dit keer!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe RLS zeg ik
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zuigt als je een leven hebtquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een goeie dit keer!
(Ik had niet zoveel met cant buy me love en the bunker.)
Hoewel ik wel potentie zie in het bunkerconcept. Het was alleen te mooi weer en ik was druk met leven
Het was een voorbeeld van mijn kant omdat jullie het toevallig daar over hadden. Maar we denderden ook wel eventjes, true maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..
Er heerst idd een vreemd vrienden wind in de SCquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met de Bunker te maken, volgens mij. Ik denk dat Deissy problemen heeft met het feit dat sommige mensen buitengesloten worden. Ik weet niet of ik het goed heb..maar dat is aan aan Deissy om te beantwoorden..
En de hoofdzaak is het ook niet de Bunker, degenen die het leuk vinden of niet? Deis vind het leuk een ander weer niet, was maar een fragment...elkaar in zijn waarde laten vind ik veel belangrijker en dat kan hier toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld van mijn kant omdat jullie het toevallig daar over hadden. Maar we denderden ook wel eventjes, true maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.
Maar goed, dat zei ik al.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Noek het volgende:
Oh, ik wil eigenlijk nog steeds weten wie we nu zochten.
Heb je 'm vastgebonden of mag je die laptop echt zo lang lenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Noek het volgende: maar dat is dan echt enthousiasme zonder kwade bedoelingen.
Maar laat ik dan mensen niet in hun waarde?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En de hoofdzaak is het ook niet de Bunker, degenen die het leuk vinden of niet? Deis vind het leuk een ander weer niet, was maar een fragment...elkaar in zijn waarde laten vind ik veel belangrijker en dat kan hier toch?
Hij isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je 'm vastgebonden of mag je die laptop echt zo lang lenen?
Een vreemd vrienden wind....??? Geen meets van deze kant! Bazeer mijn mening puur op wat hier word neergezet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er heerst idd een vreemd vrienden wind in de SC
mja, ik heb geen recht van spreken want ik kom niet op meets of in de bunker![]()
![]()
Kan ook aan mij liggenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een vreemd vrienden wind....??? Geen meets van deze kant! Bazeer mijn mening puur op wat hier word neergezet.
Je niet aangesproken voelen Liesje...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar laat ik dan mensen niet in hun waarde?
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je niet aangesproken voelen Liesje...
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Dat wil ik ook testen!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Noek het volgende:
Oooh en ik ben zo van!
Want ik mag Baileys testen.
Zullen we samen helpen?quote:
Niet dat ik wou gaan naar de meet, maar eind v/d maand is niet zo handig.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Hoezo??quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
RLS SC MEET!!!![]()
Ik ben voor, maar geen bbq in mijn tuin, dan ga ik dood van de zenuwen, echt waar!
Trek ik een brainiac t-shirt aan, mag dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nlquote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Noek het volgende:
Gratis culinair proeven DEEL 2
Cheap-ass die ik ben.
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben mij wel bewust van dat ik af en toe een beetje kliekerig ben.
Het is gewoon zo anders, als je mensen echt gezien hebt, Dan zie je dingen voor je, en heb je samen iets echts meegemaakt.
Dat schept een soort van band.
Ik voel me dus wel aangespoken.
Dus.....
RLS SC MEET!!!![]()
Ja, want ik moet the word ook spreaden hè.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we samen helpen?![]()
* armoedige poging tot bij kliek betrekken doet.
Boeie, gewoon meedoenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jullie zijn hier allemaal wat kliekerig maar dat kan zelfs IK begrijpen....Neem het jullie ook niet echt kwalijk, tis af toe jammer.
Tis net of je niet voor vol word aangezien......
Oeh, thanks!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
Jeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
in dat geval, ajb allesgratis.nl & gratis.nl
leef je uit![]()
The mile high club extremequote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
Zit effe hier te kijken en vraag me af of je in gewichtsloze toestand wel kan neuken.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Slaap lekker Chanel5quote:
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou iemand het al gedaan hebben in space
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??
Je hoeft alleen de voor- en achterdeur maar open te doen.
Gewoon goed vasthouden aan d'r neukteugelsquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.
Of stoot je d'r bij het eerste stoot dat hele ruimteschip door?
Hoe werkt dat, een salade op de BBQquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dubbele sandwiches waren in de jaren zeventig Coos.![]()
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
Tegenwoordig bestaat een BBQ uit salades, en -vooruit- een koffie met Baileys toe.
jaja, dat begrijpen we allemaalquote:Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadadadada..Tadadadada..tadadadada..tada..da. dada. daaaaaa...
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af. Gewoon als wetenschappelijke proef.
Of stoot je d'r bij het eerste stoot dat hele ruimteschip door?
Maar jij hebt je keukentafelkliekje als de verjaardag niet zo gezellig is toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: met vreemden dan wil de ene dit en de andere dat. Iedereen heeft hobby's. De ene meet zich dood en de ander eet haar brood.
Wereldvrede is ook wereldvreemde. Laat dat maar eens bezinken.
Sommige mensen moeten zich aangesproken voelen. En sommigen niet. Wie de fietsmand heeft vult hem.
En als je je eenzaam op een verjaardag voelt, moet je naar andere verjaardagen gaan, waar je wel gehoord wordt. Heel belangrijk.
Niet de spullen de schuld geven.
Ik zelf heb er geen problemen mee. Ik erger me dood en verder ben ik totaal zen en zit ik lekker in mn aura.
Dus: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Je kan een lucifer immers maar 1x afstrijken.
Dus hou anderen in je waarde. En vergeet jezelf ook niet.
Leven en laten sterven![]()
Ik ben het dus helemaal met Chanel5 eens.
Die tweede is bij mij wel mooi beeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
Coos, deze is ff beter beeld
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1368570
en deze nog beter beeld maar loopt niet soepel (bij mij)
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1368163
1200 kbpsquote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Die tweede is bij mij wel mooi beeld.
Ja zie je?! Flut BBQ en slechte gastvrouwquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dubbele sandwiches waren in de jaren zeventig Coos.![]()
Vertel!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En laat ik voor de eerlijkheid dan even melden dat ik me ook behoorlijk irriteren kan de laatste tijd. Gewoon om het eens gezegd te hebben.
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Jij bent echt ranzig.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Of gewoon effe rukken... en die klodders maar gáán!
Ik ben ook nergens en als ik zo'n grap lees dan weet ik dat die niet aan mij besteed is en lees ik verder zonder verdere nare of acherdochtige gedachten.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzo
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..quote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk gespreksstof, grappen die je alleen begrijpt als je ergens was ofzo
tadadadadada
Ik vergeet wel eens de vuilniszakken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
Hier regent het gezellig.![]()
Dan volgende week de container maar aan de stoep zetten.
Oh, je moet reklame maken. zeg dat danquote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..![]()
Het is me gezegend. Nite!
Slaap lekker Noek!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah ja, die is van hier. Ik leg net uit dat ik reclame moet maken voor Baileys dus ik presenteer voor de zgn bbq de koffie met Baileys. Tada da..![]()
Het is me gezegend. Nite!
Meestal lees ik er ook overheen idd, ben alleen ff niet in de stemming denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben ook nergens en als ik zo'n grap lees dan weet ik dat die niet aan mij besteed is en lees ik verder zonder verdere nare of acherdochtige gedachten.
Zo moeilijk is dat toch niet als je al zo lang op een mafkezen forum zit?
Welke site zit jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |