Oh ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Dementor het volgende:
Topicnummertje even aanpassen hoor.
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag helaas een zeer belangrijke bruiloft in Zuid-Frankrijk.
Dus ik kom niet.
Ik geloof je niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Ook niet bij een RLS-meet?quote:
Ja! Kloon!!111!!!111quote:
Jij komp tog wel op de De haag meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Not to meet.
Én de vriendschappelijke wedstrijd Nederland - Japan!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dus ik kom niet.
Dan nog snap ik je opmerking niet, maar soit.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De oorsprong en toekomst van deze veelbesproken reeks is altijd een onderwerp van discussie.
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
de meet is zaterdag in utrecht, kom je ook kopieerpoesje? moet ik wel ff stickers regelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Neh, meeten is niks voor mij. Maar ik zie de foto's wel van jullie meetings
wie komen er nog meer?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, swarmahoertje van me. Ik heb zaterdag al andere plannen.
Zou je wel naar een rls sc meet komen? Of was jij ook al in Spanje?
Diep in mijn hart zou ik wel willen, maar ik fungeer niet zo goed in een jolige groep.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je wel naar een rls sc meet willen komen?
Of was jij er ook wél bij, in Spanje?
Laat tegen die tijd even weten wanneerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als TBO2 doorgaat kom ik een keer met Liesje langs, dus dan is er toch nog een soort FOK! meet.
uhhhhhhhhhhhhhh..wat is loos.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij komp tog wel op de De haag meet?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat tegen die tijd even weten wanneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |