Helaas weg bij 3FMquote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens moet nog even uit de OP gesloopt worden.
En dat gaan we morgen wel merken, vrees ikquote:
ik wens haar een singersblock toequote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Wat een butt muziek maakt Pink tegenwoordig, in vergelijking met haar eerste album![]()
![]()
Toch wel knap dat ze dat kanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeuh niet deze van Pink ...![]()
Kansloos terugtellen van 9 tot 1
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Wat een butt muziek maakt Pink tegenwoordig, in vergelijking met haar eerste album![]()
![]()
Nee, in Utrecht heeft ze iig al twee bezoekersquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Timo20 het volgende:! "dus ik sta niet voor een lege zaal?"
En een heel langequote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wens haar een singersblock toe
quote:
Nou vooruit, ze heeft wel veel betere platen gemaakt maar ik blijf het een stoer wijf vindenquote:
is de zaal ondertussen al iets vrolijker , cbr utrecht was vroeger een geestdodende ruimtequote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
Goed, dan ga ik denk ik nog maar even m'n theorie leren. Morgen de tweede poging (gisteren had ik in één onderdeel net één foutje teveel...)
Succes Broekiequote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
Goed, dan ga ik denk ik nog maar even m'n theorie leren. Morgen de tweede poging (gisteren had ik in één onderdeel net één foutje teveel...)
Ja dat wel, maar ten tijde van haar eerste album was ze veel stoerderquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze heeft wel veel betere platen gemaakt maar ik blijf het een stoer wijf vinden
Zeker cool allemaal... maar ik vind haar meer rock/popnummers ook heel goed te pruimen. If god is a DJ bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ten tijde van haar eerste album was ze veel stoerder![]()
![]()
Toen was ze veel cooler![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef gerbenp het volgende:
Morgen maar nieuwe speakers halen, bass op geblazen, denk van teveel [HANS]ONE LOUDER!![/HANS]
Deze worden het denk ik, http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/250&cl=NL,NL
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ookquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]w00t ! dat is een verdomd mooie speakerset
Zolang het maar niet Giel, Coen of Sander zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik wil (lees: hoop) dat Veenstra, Corton en Ekdom dit jaar in het glazen huis komen![]()
![]()
![]()
Doe nou even sparen voor goede reciever en goede speakers.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef gerbenp het volgende:
Morgen maar nieuwe speakers halen, bass op geblazen, denk van teveel [HANS]ONE LOUDER!![/HANS]
Deze worden het denk ik, http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/250&cl=NL,NL
dat wordt 24 uur per dag luisteren, dus voor mijn slaap hoop ik het nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Giel, Coen of Sander zijn
Maar Veenstra, Ekdom en Corton of Stenders zou echt het vetst zijn!
Zo, voor dat bedrag zou ik ze ook niet laten staanquote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ook
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat wordt 24 uur per dag luisteren, dus voor mijn slaap hoop ik het niet
Achtbaan feelings all over the placequote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Zo, tijdens ster-nieuws-ster deze ff opgezet. Op volume 300:
wat een track mensen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Achtbaan feelings all over the place
Niet te hard hé anders krijg je 't zelfde als mij. Speakers opgeblazen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Zo, tijdens ster-nieuws-ster deze ff opgezet. Op volume 300:
wat een track mensen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Niet te hard hé anders krijg je 't zelfde als mij. Speakers opgeblazen.
duur en 53 euro in een zinquote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ook
Helemaal goed inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over achtbaan feelings all over the place gesproken! wat een track!!![]()
![]()
bij Logitech.com doel ik dus op, daar kost 'ie 119 euro.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duur en 53 euro in een zin
Liefquote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
quote:
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelenquote:
Yepquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Nee dat doe ik voorlopig ff niet meerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelen![]()
[..]
Yep
Heel mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Daar gaat m`n volume weer
Dat intro![]()
![]()
Wie heeft "Control" van Anton Corbijn ook gezien?
Dank je!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Divisionquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel mooi. Heb ik trouwens niet gezien
.
ben benieuwdquote:The Crooked Times will include very important news tomorrow. Deserve the Future by signing up at http://vultur.es and telling a friend.
Ik kom er vanavond iig al langs, en misschien ook wel binnen in de Stairway.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Zal ik doenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Division
Zo, dat is nog eens goed nieuws deze ochtend!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:29 schreef -Hans- het volgende:
5e bak koffie maar nog steeds niet helemaal wakker. Gaat lekker..
Cosquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?
.
Jammer dat er geen luistercijfers zijn per tijdsegment.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Morguh Elizaquote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef muisje-eliza het volgende:moge! zometeen naar Leiden mn nichtje van 3 ophalen
nichtjesdag vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef themauster het volgende:
morgenik moet vandaag op mijn 2 nichtjes passen vanaf 12 uur dat wordt verschrikkelijk
En dan ben ik er ook nogquote:
Moi !quote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef themauster het volgende:
morgenik moet vandaag op mijn 2 nichtjes passen vanaf 12 uur dat wordt verschrikkelijk
Hoe oud zijn deze nichtjesquote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef themauster het volgende:
Op tv bij blikvoer is het eveneens de Giel Show.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Vanmorgen weer 20 minuten mogen "genieten" van Giel... kunnen ze die nou echt niet zijn eigen radiostation geven waar ie de hele dag op zichzelf kan gaan zitten geilen zodat er in de ochtend een dj kan komen die zijn luisteraars belangrijker vindt dan zichzelf?
4 en 7 jaar alleen die van 7 jaar is een vreselijk krengquote:Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe oud zijn deze nichtjes
sterkte gewenstquote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef themauster het volgende:
[..]
4 en 7 jaar alleen die van 7 jaar is een vreselijk kreng
Kutquote:
quote:Radio 1 heeft goede zaken gedaan in juni en juli. Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers. De sportzomer, met daarin de Tour de France, zorgt ervoor dat de publieke nieuws- en sportzender 0,8 procent winst pakt. Met 7,7 procent is het marktaandeel van Radio 1 iets beter dan vorig jaar in dezelfde periode. Ook 3FM en 100%NL stijgen verder door.
Q-music en Radio Veronica moeten stevig inleveren. De Arrow-zenders weten ondanks het verliezen van de FM-frequentie hun marktaandeel vast te houden.
De gemiddelde luistertijd per dag (personen 10+ jaar) bedraagt over deze periode in het tijdvak 07:00-24:00 uur 3 uur en 2 minuten. De gemiddelde luistertijd is daarmee 7 minuten korter dan de vorige meetperiode. Aan het onderzoek deden 9219 respondenten van 10 jaar en ouder mee.
De cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode): [cijfers vorig jaar]
01. Radio 538 - 11,1 (11,0) [11,6]
02. Radio 2 - 10,4 (10,4) [9,4]
03. Radio 3FM - 9,1 (8,9) [7,9]
04. Sky Radio - 9,1 (9,1)[9,0]
05. Radio 1 - 7,7 (6,9)[7,6]
06. Q-music - 7,3 (7,7)[7,4]
07. Radio Veronica - 5,6 (6,1) [5,8]
08. 100%NL - 4,3 (4,0) [2,5]
09. Radio 5 - 2,5 (2,5) [2,5]
10. Radio 10 Gold - 2,2 (2,4) [2,8]
11. Classic FM - 2,1 (2,1) [2,1]
12. Slam!FM - 2,1 (2,2) [2,2]
13. Radio 4 - 1,5 (1,6) [1,9]
14. Arrow Classic Rock - 1,3 (1,3) [2,2]
15. BNR Nieuwsradio - 0,8 (0,8) [0,7]
16. Arrow Jazz FM - 0,4 (0,4) [0,7]
17. Kink FM - 0,4 (0,3) [0,2]
18. TMF Hitradio - 0,4 (0,4) [0,3]
19. Radio 6 - 0,2 (0,2) [0,2]
--. E Power Radio - 4,7 (4,5) [3,6]
--. ORN Radio - 12,0 (11,9) [12,8]
--. Overige zenders - 5,1 (5,4) [6,1]
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kut![]()
Veel pijn, elke keer als ik me draaide in m'n slaap wakker geworden van de pijn, en toen ik in bed ging liggen de ogen uit m'n kop gejankt omdat ik het ongeluk steeds herbeleefde
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kut![]()
Veel pijn, elke keer als ik me draaide in m'n slaap wakker geworden van de pijn, en toen ik in bed ging liggen de ogen uit m'n kop gejankt omdat ik het ongeluk steeds herbeleefde
Jeetje Brennel dat is klote zegquote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kut![]()
Ik ga je toch niet tegenkomen in Leiden toch? Ik ben daar nu namelijk ook naar onderweg.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef muisje-eliza het volgende:moge! zometeen naar Leiden mn nichtje van 3 ophalen
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga je toch niet tegenkomen in Leiden toch? Ik ben daar nu namelijk ook naar onderweg.
Dank je.quote:
Nja, weer 0,2 erbij. Als ze zo'n stijging in de volgende periode weer krijgen, gaat het wel beter met het publiek dat 3fm luistertquote:
In gedachten dan maarquote:
Oppassen en ook nog moeten ophalen , wat een ontzettende service.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
denk ut nie. we gaan naar een woonwijkje dat monster ophalen en vertrekken meteen weer
quote:
Niet tof, want paardenkoers vanmiddag.quote:
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toequote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendinquote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Nou bedankt he!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toe
Centrum zeker? daar zit ik nu wat verder van vandaanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendin
Idd. En hoort dat ding ook niet in het midden te staanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
die nieuwe menubalk bovenin http://www.3fm.nl/ is super irritant , zeker als je met meerdere tabbladen in de webbrowser werkt
Klinkt allemaal lekker en okay, maar ik heb er niets mee. Lijkt allemaal vooral ergens anders op.quote:
Dat laatste heb ik ook, maar zou zo 123 niet weten waar het op lijkt. Zal wel door de pakkende sound komen, ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker en okay, maar ik heb er niets mee. Lijkt allemaal vooral ergens anders op.
Was ook meteen de enige goeie van hen. De rest wat ik tot nu toe heb gehoord is niksquote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Sex on fire. Leuk om weer eens te horen
.
Muziekje is leuk, accordeonnetje is leuk, zang is mooi. Alleen een domme aap er tussen door met zijn geblaatquote:
Super...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:Got to get you into my life
![]()
Da's een leuke verrassing!
Chicago? Je bedoelt Earth, Wind & Fire?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Super...
Al vind ik de versie van Chicago misschien wel net zo leuk.
Nee, ik bedoel Chicago. Ken je die niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Chicago? Je bedoelt Earth, Wind & Fire?
Eensquote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was ook meteen de enige goeie van hen. De rest wat ik tot nu toe heb gehoord is niks![]()
Ook mee eensquote:Muziekje is leuk, accordeonnetje is leuk, zang is mooi. Alleen een domme aap er tussen door met zijn geblaat
Beatles
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken of het druk is bij de McDonalds..
Nee. Over Chicago gesproken, ik vind deze helemaal geweldig:quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Chicago. Ken je die niet?
Hey Veenstra!quote:
Siebelink? Mag die dweil weer op de radio?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Ojeetje, morgen Siebelink & Stenders zonder Stenders? Da's niet tof.
Hulp nodig?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:14 schreef Brennel het volgende:
Het is zo erg dat ik m'n rug niet eens fatsoenlijk af kon drogen![]()
KX.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Siebelink? Mag die dweil weer op de radio?
ga dan maar niet naar buiten, ik ben daar namelijk net doornat geregend, wat een hoosbuiquote:Op donderdag 3 september 2009 12:14 schreef Brennel het volgende:
Het is zo erg dat ik m'n rug niet eens fatsoenlijk af kon drogen![]()
'Middag Michiel
Oe, da's wel een mooie!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Againzender het volgende:
Wat zal de herfstplaat zijn van Michiel?
Badly drawn boy - Nothing's gonna change your mind?
Veenstraquote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef MichielV het volgende:
'Middag!
ik had al zo'n vermoeden dat het deze plaat zou worden. Ooit eens tijdens een druilerige MetMichiel om 21:50 deze plaat aangevraagd bij Maricha, werd direct gedraaid door Michielquote:
Wat een drama inderdaad. De grootste schreeuw komt straks nogquote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Dat gegil van Anouk, krijg er pijn in mijn tanden van
* ril *
Bagger is hetquote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Dat gegil van Anouk, krijg er pijn in mijn tanden van
* ril *
af en toe heb ik het idee dat wij het alleen op voetbalgebied met elkaar eens zijnquote:
misschien heeft hij last van verstopping? dan zou dit nummer nog wel nut hebben.quote:
Zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef gerbenp het volgende:
Is Weez er?
Moet je Sky Radio eens wat vaker opzettenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Leuk om deze plaat weer eens te horen.
uuhm, dat gaat me echt een stap te verquote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Moet je Sky Radio eens wat vaker opzetten
Helemaal mee eens. Gaat nergens heenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijk stemgeluid heeft die Giovanca.. kan dit echt niet aanhoren. Idioot gejengel.
Godzijdank was er te weinig tijd om 'm helemaal te draaien. Voor deze ene keer: Leve de STER!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
af en toe heb ik het idee dat wij het alleen op voetbalgebied met elkaar eens zijn
Eensquote:Op donderdag 3 september 2009 13:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al hebben toch wel wat interessantere plaatjes gemaakt.
net als dinand onder de douche , kun je ook u2 in de kuip hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Sersjee het volgende:
U2 in de Kuip lijkt me heel stug. Of ze moeten heel snel een nieuwe Kuip willen bouwen.
Quiet gaat welquote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef -Hans- het volgende:
Favo plaat van Bjork? Pfff. Ik vind echt alles ruk wat zij heeft gemaakt.
Nee, die vind ik echt vreselijkquote:
Net de top 3 gehoord, maar die valt inderdaad dan nog wel mee. Vooral nummer 3 is echt vreselijkquote:
Ik haal ook wel ff een bakkie voor jouquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef Brennel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *walg*
Lekker, dank jequote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik haal ook wel ff een bakkie voor jou
Ik vind de rest van Bjork vreselijkquote:
Ik vind alles van Björk vreselijkquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind de rest van Bjork vreselijk.
Het is indd wel een tante die je haat of leuk vindt indd.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik vind alles van Björk vreselijk(denk ik tenminste).
Waar was hij ook weer te bestellen? Foutetshirs.nl ofzo..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef Againzender het volgende:
Ik wil ook een 'John Bakker says Heuh?!' shirt!
http://www.fouteshirts.nl/paginas/jon.htmquote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef Againzender het volgende:
Ik wil ook een 'John Bakker says Heuh?!' shirt!
Tuintje op mijn buikquote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef gerbenp het volgende:
![]()
Bejaarden die tuintje in m'n hart zingen
Dat is best Geestigquote:Op donderdag 3 september 2009 14:43 schreef gerbenp het volgende:
De hyve van Heleen is gelijk een paar pagina's aan krabbels rijker.
Welke is het ?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:38 schreef Againzender het volgende:
Nou, ik heb een plaat aangevraagd. Moet Paul wel bevallen, weet alleen niet of ze hem hebben
Schrijf je dan in om mee te doenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:32 schreef 3FMaster het volgende:
En de fragmenten zijn weer lekker makkelijkIk wist ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |