Helaas weg bij 3FMquote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daniel Lippens moet nog even uit de OP gesloopt worden.
En dat gaan we morgen wel merken, vrees ikquote:
ik wens haar een singersblock toequote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Wat een butt muziek maakt Pink tegenwoordig, in vergelijking met haar eerste album![]()
![]()
Toch wel knap dat ze dat kanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeuh niet deze van Pink ...![]()
Kansloos terugtellen van 9 tot 1
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Wat een butt muziek maakt Pink tegenwoordig, in vergelijking met haar eerste album![]()
![]()
Nee, in Utrecht heeft ze iig al twee bezoekersquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Timo20 het volgende:! "dus ik sta niet voor een lege zaal?"
En een heel langequote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wens haar een singersblock toe
quote:
Nou vooruit, ze heeft wel veel betere platen gemaakt maar ik blijf het een stoer wijf vindenquote:
is de zaal ondertussen al iets vrolijker , cbr utrecht was vroeger een geestdodende ruimtequote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
Goed, dan ga ik denk ik nog maar even m'n theorie leren. Morgen de tweede poging (gisteren had ik in één onderdeel net één foutje teveel...)
Succes Broekiequote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
Goed, dan ga ik denk ik nog maar even m'n theorie leren. Morgen de tweede poging (gisteren had ik in één onderdeel net één foutje teveel...)
Ja dat wel, maar ten tijde van haar eerste album was ze veel stoerderquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou vooruit, ze heeft wel veel betere platen gemaakt maar ik blijf het een stoer wijf vinden
Zeker cool allemaal... maar ik vind haar meer rock/popnummers ook heel goed te pruimen. If god is a DJ bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ten tijde van haar eerste album was ze veel stoerder![]()
![]()
Toen was ze veel cooler![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef gerbenp het volgende:
Morgen maar nieuwe speakers halen, bass op geblazen, denk van teveel [HANS]ONE LOUDER!![/HANS]
Deze worden het denk ik, http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/250&cl=NL,NL
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ookquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]w00t ! dat is een verdomd mooie speakerset
Zolang het maar niet Giel, Coen of Sander zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik wil (lees: hoop) dat Veenstra, Corton en Ekdom dit jaar in het glazen huis komen![]()
![]()
![]()
Doe nou even sparen voor goede reciever en goede speakers.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef gerbenp het volgende:
Morgen maar nieuwe speakers halen, bass op geblazen, denk van teveel [HANS]ONE LOUDER!![/HANS]
Deze worden het denk ik, http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/250&cl=NL,NL
dat wordt 24 uur per dag luisteren, dus voor mijn slaap hoop ik het nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Giel, Coen of Sander zijn
Maar Veenstra, Ekdom en Corton of Stenders zou echt het vetst zijn!
Zo, voor dat bedrag zou ik ze ook niet laten staanquote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ook
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat wordt 24 uur per dag luisteren, dus voor mijn slaap hoop ik het niet
Achtbaan feelings all over the placequote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Zo, tijdens ster-nieuws-ster deze ff opgezet. Op volume 300:
wat een track mensen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Achtbaan feelings all over the place
Niet te hard hé anders krijg je 't zelfde als mij. Speakers opgeblazen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Zo, tijdens ster-nieuws-ster deze ff opgezet. Op volume 300:
wat een track mensen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Niet te hard hé anders krijg je 't zelfde als mij. Speakers opgeblazen.
duur en 53 euro in een zinquote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ze zijn wel duur, maar ik kan ze bij CDromland in breda voor 53 euro krijgen, maar ik ga morgen naar de BCC / mediamarkt en zeggen dat 'ie daar goedkoper is. Dan krijg ik hem voor die prijs ook
Helemaal goed inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over achtbaan feelings all over the place gesproken! wat een track!!![]()
![]()
bij Logitech.com doel ik dus op, daar kost 'ie 119 euro.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duur en 53 euro in een zin
Liefquote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
quote:
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelenquote:
Yepquote:
Ah, okayquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Nee dat doe ik voorlopig ff niet meerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ga je nou weer in je toetsenbord kruimelen![]()
[..]
Yep
Heel mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Daar gaat m`n volume weer
Dat intro![]()
![]()
Wie heeft "Control" van Anton Corbijn ook gezien?
Dank je!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Brenda!!!!! beterschapjes van mij![]()
![]()
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Divisionquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel mooi. Heb ik trouwens niet gezien
.
ben benieuwdquote:The Crooked Times will include very important news tomorrow. Deserve the Future by signing up at http://vultur.es and telling a friend.
Ik kom er vanavond iig al langs, en misschien ook wel binnen in de Stairway.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
Zal ik doenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker doen. Geweldige film, na het zien ervan raakte ik nog meer geinteresseerd in Joy Division
Zo, dat is nog eens goed nieuws deze ochtend!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:29 schreef -Hans- het volgende:
5e bak koffie maar nog steeds niet helemaal wakker. Gaat lekker..
Cosquote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al 5 bakken koffie achter de kiezen om half negen?
.
Jammer dat er geen luistercijfers zijn per tijdsegment.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Sirolf het volgende:
In de nieuwe luistercijfers is 3FM bijna Sky voorbij. Sterker nog, ze staan gelijk met beiden 9,1%!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |