quote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga morgen weer een poging wagen bij de Phonehouse
Welke is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik wacht nog even tot mijn vaste telefoonsite de zwarte weer heeft.
En op je Mac de indeling kan maken en opslaan, incl data in de apps. Daar moeten ze nu echt eens werk van gaan maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou het een hele verbetering vinden je de desktop bladen een thema naam kan geven
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef phluphy het volgende:
Vandaag is mijn iPhone precies 1 week oud. Gefeliciteerd!
Mijn kristallen bol staat op te laden maar ik zal zo even je belgedrag bekijken. BRB.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Welk abbonement is het beste bij een iphone?? Zo'n iphone abbonement of gewoon een relaxed?
Hoeraaa! De mijne is op 7 augustus 1 jaar geworden. Heb ik toen ook gevierdquote:Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef phluphy het volgende:
Vandaag is mijn iPhone precies 1 week oud. Gefeliciteerd!
Het lijkt erop dat shops een hogere prioriteit krijgen. En dus eerder voorraad krijgen. Oftwel, ik kreeg m'n 32GB binnen een week, en mensen via de webshop wachten er al weken op.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef mug89 het volgende:
ook hier 'al' 3 weken aan het wachten... gereserveerd in een T-mobile shop...
ook leuk dat als je ze belt je niks kunnen vertellen, maar naar de shop toe is ook weer 30 min rijden, en dat om te horen: nee hij is er nog niet, is een beetje ver
De klantenservice vertelde mij dat je via de winkel zo'n 6 week wachttijd hebt. Via de website 6-8 week en via de klantenservice maar 3-4. Maar goed, dat is natuurlijk gewoon eigengeilerij van de klantenservice waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef mug89 het volgende:
ook hier 'al' 3 weken aan het wachten... gereserveerd in een T-mobile shop...
ook leuk dat als je ze belt je niks kunnen vertellen, maar naar de shop toe is ook weer 30 min rijden, en dat om te horen: nee hij is er nog niet, is een beetje ver
Oke dan, hopelijk komen er snel weer grote voorraden aan... wil m nu wel hebben eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat shops een hogere prioriteit krijgen. En dus eerder voorraad krijgen. Oftwel, ik kreeg m'n 32GB binnen een week, en mensen via de webshop wachten er al weken op.
staat in hun policy dat applicaties niet streaming mogen doen via 3g, helaas is deze policy achterhaald.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Kremers het volgende:
Argh! Apple heeft de Uitzending Gemist app afgekeurt, omdat deze gebruik maakt van streaming via 3G... De grap is, T-Mobile heeft hier geen enkel probleem mee... Waarom keurt Apple de app dan af?
Echt, dat hele app review verhaal lijkt soms wel een satirische klucht....
Ik kreeg van de klantenservice 8 weken te horen, maar na een week kreeg ik een telefoontje wanner ze hem konden bezorgen. Wel vreemd maar kwam voor mij wel goed uitquote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De klantenservice vertelde mij dat je via de winkel zo'n 6 week wachttijd hebt. Via de website 6-8 week en via de klantenservice maar 3-4. Maar goed, dat is natuurlijk gewoon eigengeilerij van de klantenservice waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Kremers het volgende:
Argh! Apple heeft de Uitzending Gemist app afgekeurt, omdat deze gebruik maakt van streaming via 3G... De grap is, T-Mobile heeft hier geen enkel probleem mee... Waarom keurt Apple de app dan af?
Echt, dat hele app review verhaal lijkt soms wel een satirische klucht....
Wifi is alleen 100x zo snelquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Repeat het volgende:
Wat werkt dat toch goed he
[ afbeelding ]
iPhone
En dat was wanneer?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Ik kreeg van de klantenservice 8 weken te horen, maar na een week kreeg ik een telefoontje wanner ze hem konden bezorgen. Wel vreemd maar kwam voor mij wel goed uit
Hoe zou het moeten zitten? Je sluit je iphone aan en hij synchroniseert.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met iTunes als ik al een iPod gebruik?
Oke. Nja dat was dus de vraag. In het verleden was er nogal wat gekloot met 2+ iPods en 1 computer toch? Niet dat ze de boel door elkaar halen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe zou het moeten zitten? Je sluit je iphone aan en hij synchroniseert.
Nee lijkt me niet. Aangezien mijne als iPwn wordt herkend, en niet als iPod.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oke. Nja dat was dus de vraag. In het verleden was er nogal wat gekloot met 2+ iPods en 1 computer toch? Niet dat ze de boel door elkaar halen.
dan sync hij als je het wil je iPod libraryquote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef ex het volgende:
Nog niks gehoord, wacht nu 6 dagen, dus valt op zich ook wel mee, het wordt of eind deze week nog (morgen dus) of eind volgende week.. Heb alvast me itunes wat opgeruimd en ingedeeld, was toch nodig
.
Ik heb ook nog een ipod en wil een iphone gaan kopen. Maar wil mijn ipod blijven gebruiken voor muziek. Herkent Itunes dan de iphone en de ipod apart. Dus dat hij niet mijn iphone volknalt met de muziek die voor mijn ipod bedoelt is of moet ik dan automatisch syngroniseren uitzetten en dat doen per keer dat ik het wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet. Aangezien mijne als iPwn wordt herkend, en niet als iPod.
Hier heb ik geen problemen met een iPod en iPhone op dezelfde pcquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ipod en wil een iphone gaan kopen. Maar wil mijn ipod blijven gebruiken voor muziek. Herkent Itunes dan de iphone en de ipod apart. Dus dat hij niet mijn iphone volknalt met de muziek die voor mijn ipod bedoelt is of moet ik dan automatisch syngroniseren uitzetten en dat doen per keer dat ik het wil?
Tnx. Weet ik genoeg. heb toch nog tijd genoeg om dit in itunes uit te zoeken voordat mijn iphone er is. Moet hem nog bestellen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hier heb ik geen problemen met een iPod en iPhone op dezelfde pcQua muziek werkt hij alleen de iPod automatisch bij voor de iPhone geef ik apart aan welke muziek daar op moet.
Met welk proggy doe je dat? Je hebt vast PDANet niet gekocht?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef Repeat het volgende:
Wat werkt dat toch goed he
[ afbeelding ]
iPhone
Cydiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Met welk proggy doe je dat? Je hebt vast PDANet niet gekocht?
Nog steeds Cydia.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nee ik bedoel het tethering gedeelte
Tethering wordt tegenwoordig standaard ge-enabled met de laatste updates van Cydia? Lijkt me sterk.quote:
enquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:34 schreef Stansfield het volgende:
Nog een laatste vraag. Het abbonement I-300, bevat dat 300 belminuten en 300 smsjes. Of bevat dat 300 minuten of 300 smsjes
Ik had het over het koop gedeelte.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Tethering wordt tegenwoordig standaard ge-enabled met de laatste updates van Cydia? Lijkt me sterk.
Dus nog maar een keer, met welk proggy (in Cydia) is dit te realiseren?
jup,quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
tnx. En mag je die smsjes ook onbeperkt meenemen naar volgende maanden?
Helemaal top. Morgen bestellen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:41 schreef ex het volgende:
[..]
jup,
ik heb nu 550 smsjes, en 600 minutenhaha, heb zelf nog een i-300 abbo van m'n oude iphone 3g
Met dien verstande dat je belminuten én smsjes maar 2 maanden geldig zijn. Wat je overhoudt neem je mee naar de volgende maand, maar als je die minuten en smsjes dan niet opmaakt dan vervallen ze. In de nieuwe maand maak je overigens eerst je overgehouden minuten/smsjes op, dus dat levert meestal geen problemen op.quote:
bij iphone abonnementen neem je ze 1 maand mee ,bij flex neem je ze voor langere periode mee, zelfde geld voor belminuten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:26 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb 150 smsjes. Dus als ik er maar 100 verstuur, neem ik die 50 mee naar de volgende maand? En het werkt hetzelfde als met belminuten?
Okee, chill.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij iphone abonnementen neem je ze 1 maand mee ,bij flex neem je ze voor langere periode mee, zelfde geld voor belminuten.
backup maken oude iphone, dan restoren op je nieuwe iphone, dan neemt hij je apps , contacten , mail , sms allemaal over naar de nieuwe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:59 schreef Europees het volgende:
Ik heb misschien een heel stom vraagje, maar ik was een beetje uitgespeeld met m'n iPhone 3G, en heb nu dus een nieuwe gekocht.. Alleen zijn er nogal wat SMS'jes die ik nog nodig heb, en aangezien ik mn telefoon overdoe aan m'n broertje...
Is er een manier om die SMS'jes (zonder over te typen) op je Pc te krijgen op de een of andere manier?
Ik zie net dat het niet helemaal duidelijk was, maar ik heb een nieuwe telefoon gekocht, een Nokia! Geen nieuwe iPhone! Dan werkt dit zeker neit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
backup maken oude iphone, dan restoren op je nieuwe iphone, dan neemt hij je apps , contacten , mail , sms allemaal over naar de nieuwe.
Als je een manier weet om tekst-SMS'jes van je PC op je Nokia te krijgen zijn er wel applicaties waarmee je de SMS van de iPhone kunt kopiëren (PhoneView bv.).quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:48 schreef Europees het volgende:
[..]
Ik zie net dat het niet helemaal duidelijk was, maar ik heb een nieuwe telefoon gekocht, een Nokia! Geen nieuwe iPhone! Dan werkt dit zeker neit?
Nee, je mag het maximaal 1 maand meenemen (minuten en sms'jes)quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
tnx. En mag je die smsjes ook onbeperkt meenemen naar volgende maanden?
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Elke keer als ik door 'onbekend' gebeld word ben ik een beetje warm van binnen. En ook elke keer wanneer dit gebeurd krijg ik een soort denkbeeldige elleboog tegen mijn kaak. WACHTEN IS EEN BITCH GODVERDOMME.
Zolang ze op mijn PC staan ben ik al heel tevreden, bedankt, ik ga eens kijken naar PhoneView!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Als je een manier weet om tekst-SMS'jes van je PC op je Nokia te krijgen zijn er wel applicaties waarmee je de SMS van de iPhone kunt kopiëren (PhoneView bv.).
Maar kijk jij echt ooit nog naar oude SMS'jes?
heeft Nokia geen communication suite meer om telefoonnr en sms te backuppen ?quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef Europees het volgende:
[..]
Zolang ze op mijn PC staan ben ik al heel tevreden, bedankt, ik ga eens kijken naar PhoneView!
En, het gaat alleen maar om wat SMS'jes van een bepaald persoon, aangezien ik die informatie daarin waarschijnlijk nog wel nodig zal hebben!
Net gekocht, even testen. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk miste de oproep elke keer en ik maar denken ze laten wel een voicemail achter als het T-Mobile is. Nou, mooi niet dus... Uiteindelijk lieten ze dan wel een bericht achter, waarschijnlijk omdat ze al tig pogingen tot contact gemaakt hadden
Anyway: De 9292ov Pro app staat in de store
jup.. dan moet je mapjes over gaan zetten van de ene naar de andere computer.quote:Op maandag 7 september 2009 13:01 schreef jna het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om je huidige iphone inhoud op een nieuwe computer te zetten?
Ik wil namelijk binnenkort een nieuwe computer kopen, maar dan moet ik dus alles wat ik nu in itunes heb staan ook op die nieuwe computer zetten?
mobistart winkels..quote:Op maandag 7 september 2009 13:00 schreef Moozzie het volgende:
Weet iemand waar de iphone 3gs in belgie te koop is?
Oke great dus ik kan gewoon een normale iphone halen bij mobistartquote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
Geen enkele iPhone is branded. Zouden ze in hun hoofd moeten halen
Ja, of je installeert ze via de app store op de iPhone natuurlijk. Maar dan nog wil je een werkende sync met een Mac of PC.quote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef kreuk050 het volgende:
Ik wil ook een Iphone, alleen werkt bij mij Itunes niet....hij vraagt om service pack 2 terwijl ik die al geinstalleerd heb...
Ik heb windows xp x64 edition...
Moet je perse Itunes gebruiken om de iphone apps erop te krijgen? Ja zeker...
nee kan ook via je iphone zelf.. alleen je kan niet backuppen of restoren of nieuwe firmware erop zetten enzo..quote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef kreuk050 het volgende:
Ik wil ook een Iphone, alleen werkt bij mij Itunes niet....hij vraagt om service pack 2 terwijl ik die al geinstalleerd heb...
Ik heb windows xp x64 edition...
Moet je perse Itunes gebruiken om de iphone apps erop te krijgen? Ja zeker...
Merk je op een of andere manier verschil met een nieuwe (Fit & finish, hoe solide hij aanvoelt, etc.?)quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Na meer dan 2 weken heb ik weer gerapareerde iPhone wel refurbished maarja zolang die het doet vind ik het goed
Ja hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Trystar het volgende:
Mag je nou van T-Mobile Skype gebruiken (abo = i150) op je iPhone zonder extra kosten?
Kan, maar kost dan een hoop knaken.quote:Op maandag 7 september 2009 17:13 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand of je de google maps applicatie ook in amerika kan gebruiken op je iphone met je t-mobile abo?
Reken er maar niet op. Of ze moeten een stapel onder de kassa hebben liggen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik deze week naar een t-mobile shop ga heb ik dan kans om de 3gs 16 gb mee naar huis te nemen of zijn ze allemaal uit hun voorraad?
Apart topic voor je vraag -> Apple iPhone Apps #6. Waar Navigon > TomTom.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef mime_negert het volgende:
Als het goed is krijg ik zaterdag m'n iPhone. Ben al een beetje aan het zoeken voor websites en programma's die ik wil hebben. Maar omdat ik mijn telefoon nog niet heb kan ik ze nog niet testen.
Welke programma's hebben jullie al getest en kun je aanbevelen aan nieuwe iPhone gebruikers?
Een idee wanneer de voorraad binnen komt??quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Of ze moeten een stapel onder de kassa hebben liggen.
heb hem is per ongeluk 8 uur aangehad , hij liep nog steeds, ik zou wel extra stroomvoorziening meenemenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand tot hoelang die microfoon opneemt? Wil namelijk een presentatie opnemen en het is een beetje lullig als hij opeens ophoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |