quote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Oh, Clijsters wel @ Sporza zie ik nu.
Ik vertel alleen wat op Sporza.be stondquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Ons vals voorlichten he, dat zijn we niet gewend...
Ik wil GEEN excuus horenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vertel alleen wat op Sporza.be stond.
God, nu je het zegtquote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Triest trouwens dat er een ballenmeisje/-jongen met een microfoon zit achter de umpire en die constant met de bal mee moet bewegen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Belgische commentator gaat gewoon vloeken: "Godver".
Wat dan, te dik?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Kimmeke. Oja, Bartoli is geblesseerd.
Zo ken ik er nog een.quote:
quote:McEnroe just mentioned Pavel told him he hasn't practiced in weeks.
Gasflesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef Nalbandian het volgende:
Gasfles geeft ook niet echt partij...
En terechtquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
"hoort dat publiek, ze gunnen het haar allemaal"..
Schrijf Venus met dat powertennis niet af.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig, Clijsters door.
3e ronde zou geen probleem moeten zijn.
4e ronde tegen V. Williams. Die speelt ook niet echt goed, moet kunnen!
QF Azarenka, daar heeft ze al van gewonnen sinds haar return.
SF S. Williams. dat zal een hele lastige kluif worden...
Venus speelt echt dramatisch, maar ze kan er best inkomen, jaar of 2 geleden op Wimbledon ook een keer op het randje van de afgrond op baan 2 toen en toch het toernooi gewonnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Schrijf Venus met dat powertennis niet af.
Sowieso moet je de Williamsen nooit afschrijven.
GSM Nadal, simpel
Op AA? Niks tot 01.00.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Nalbandian het volgende:
Wat staat er nu op het programma?
Dat ga ik niet meer trekkenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op AA? Niks tot 01.00.
JMDP-Monaco gaat zometeen beginnen.
Als ze voorafgaand aan de wedstrijden op de weegschaal staat en dat ding begeeft het, wijt ze het gewoon aan al die armbanden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En terecht.
Waarom doet Bartoli 43 armbanden om?
Heeft iemand een capje? Ik heb hem net gemist.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Geniale rally Nadal, mooiste van het toernooi tot nu toe.
En 5-6* Almagroquote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Szura het volgende:
Martin lutser, *5-1 voor, Ferrer nu terug naar 5-4*
5-5 nu ook
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Szura het volgende:
Martin maakt het nog bonter![]()
*6-5 voor Ferrer nu
En 7-5 Ferrer.
OMG wat een WTA-choke![]()
![]()
![]()
Niks interessants bezig eigenlijk![]()
Ja dat was toch op de Australian Open?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Bedoelde je deze commentator wimderon? Geen idee wie het is, nog nooit gehoord eigenlijk.
Ik denk dat Martin nog max. 1 game wint. Hij won ooit 1 game van Murray, volgens mij zelfs op 6-0 6-0 5-0 toen.
GSM Koellerer.
De commentators op de streams gaan helemaal uit hun dakquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef nightcowboy het volgende:
King gaat serveren voor de wedstrijd
Lekker wijffie.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:19 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
King, niet eens in de top 100, mept Stosur uit het toernooi !
Chapeau !!
Ja. Althans, als het degene was die nu nog steeds bezig is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Bedoelde je deze commentator wimderon? Geen idee wie het is, nog nooit gehoord eigenlijk.
Ik denk dat Martin nog max. 1 game wint. Hij won ooit 1 game van Murray, volgens mij zelfs op 6-0 6-0 5-0 toen.
GSM Koellerer.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Gewoon een slechte foto, neem ik aan!
Twee setpoints had Greulquote:Op donderdag 3 september 2009 02:06 schreef Szura het volgende:
Hoor die gast nou praten over dat Greul misschien wel de set kan pakken en dat Federer serveert om in de set te blijven, alles is mogelijk![]()
![]()
Tja SP krijgen is nog wat anders dan ze maken hequote:Op donderdag 3 september 2009 02:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Twee setpoints had Greul![]()
![]()
Die gast staat echt alle risico van de wereld te nemen. Tot nu toe werkt dat aardig.
Haar hoofd is te groot voor haar lichaamquote:
Het ziet er niet uit inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[...]
Morgen is het programma niet veel beter, nog lang geen reden iig om m'n nachtritme er voor om te gooien.
Omdat Kim slechter is dan Rochus en Querrey slechter dan een Blake in normale doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar moeten we het dan mee doenKan iemand me uitleggen waarom ze Kim-Querrey niet op Armstrong zetten maar Blake-Rochus?
Ja hoe lang geleden hebben we een Blake in normale doen gezien terwijl Querrey in topvorm isquote:Op donderdag 3 september 2009 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat Kim slechter is dan Rochus en Querrey slechter dan een Blake in normale doen?
Is dat zo? Querrey lijkt me een stuk 'hotter' op dit moment.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
Blake is populairder. Trekt dus meer kijkers + publiek.
Ja, Querrey doet het nu even wat beter, maar populairder is hij niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Querrey lijkt me een stuk 'hotter' op dit moment.
Hoe bedoel je dat? Gaat voor iedereen op lijkt me?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:14 schreef qonmann het volgende:
Elena Dementieva(RUS)[4] opde baan voor haar match tegen Melanie Oudin(USA)
Ze kan zeer veel geld pakken als ze deze US Open op haar naam schrijft
Ze kan een bonus verdienen van 1 miljoen:quote:Op donderdag 3 september 2009 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Gaat voor iedereen op lijkt me?
ah thx,wist het niet zekerquote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
Nee die wint ze alleen als ze de US Open wint.
Nog een aardig feitjequote:Op donderdag 3 september 2009 17:40 schreef TheGeneral het volgende:
Dementieva kan 2.6 miljoen winnen als ze wint, evenals Querrey. Dat zou het hoogste prijzengeld ooit zijn.
Op dit moment heeft Federer dat record uit 2007 met 2.4 miljoen.
Ik denk dat het Federer nu dun door de broek loopt.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:43 schreef qonmann het volgende:
Nog een aardig feitje
"Since the Olympus US Open Series began in 2004, every Series winner had been, or went on to be, No. 1 in the world rankings. "
(volgens de website van Olympus US Open Series)
Goh.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind die geldrecords vaak een beetje suf. Federer heeft nu $ 50 miljoen prijzengeld, maar dat ligt ook veel hoger dan vroeger. In 1990 kreeg je $ 137.500 voor het winnen van een Masterstoernooi en dat is nu volgens mij het dubbele.
quote:
Je post er zelf een. Da's dan toch helemaal geen boeiend record.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:40 schreef TheGeneral het volgende:
Dementieva kan 2.6 miljoen winnen als ze wint, evenals Querrey. Dat zou het hoogste prijzengeld ooit zijn.
Op dit moment heeft Federer dat record uit 2007 met 2.4 miljoen.
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik geef nergens aan wat ik de waarde van het record vind.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Je post er zelf een. Da's dan toch helemaal geen boeiend record.
In een wat?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:32 schreef tennisboy het volgende:
Het begint bijna een gewoonte te worden dat Safina de 1ste set in een tybreek verliest, nu staat ze 5-2 voor in de 2de set.
Het geeft aan dat je het vermeldenswaardig is.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik geef nergens aan wat ik de waarde van het record vind.
Ja, maar het gaat ook zo snél omhoog.quote:Jij zegt dat het prijzengeld veel meer is geworden. Dan zeg ik 'goh'. Je hoort toch elk jaar dat het prijzengeld omhoog gaat. Dus dan is het nogal logisch dat het toen niet zoveel was als het nu is.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 3*-1 voor zelf na wat medisch gedoe..en toch zal Elena wel winnen denk je dan
De match Maria - Elena zal er dus niet zijnquote:
atdhe.netquote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef senswal het volgende:
Ik weet dat het hier laatst al een keer was gezegd, maar ik kan het bericht niet meer vinden.
Waar kon ik de livestreams vinden?
Ik gebruik deze:quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef senswal het volgende:
Ik weet dat het hier laatst al een keer was gezegd, maar ik kan het bericht niet meer vinden.
Waar kon ik de livestreams vinden?
Chiudinelli?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Tim86 het volgende:
De man die over ruim een week met de trofee in de lucht staat is begonnen op baan 4
quote:
maar nu wel raak, 4*-2quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Szura het volgende:
En weer BP mis voor Shvedova
penalties nog en dan klaarquote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang duurt die vrouwenvoetbalwedstrijd op Eurosport in 's hemelsnaam?
Ja, ik realiseerde me nadat ik postte dat het gewoon 90 minuten was en twee keer een verlenging van 15 minuten en dan dus penalties. Echt boeiend, vrouwenvoetbal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Federer-fan op 03-09-2009 21:40:38 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me nadat ik postte dat het gewoon 90 minuten was en twee keer een verlenging van 15 minuten en dan dus penalties. Echt boeiend, vrouwenvoetbal.Offtopic dit hoor, maar
Ik dacht dat Eurosport een sportzender wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ook maar off-topicquote:Op donderdag 3 september 2009 21:42 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eurosport een sportzender was
Carolientje gezien ?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Damestennis.Het is gewoon het tegenovergestelde van de heren. Daar lopen de toppers over hun tegenstanders heen en bij de dames lijken ze in alle ronden drie sets nodig te hebben.
![]()
![]()
En dat was wel eens anders....quote:Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Damestennis.Het is gewoon het tegenovergestelde van de heren. Daar lopen de toppers over hun tegenstanders heen en bij de dames lijken ze in alle ronden drie sets nodig te hebben.
![]()
![]()
Nee.quote:
Zeg dat wel ja. In de tijd van Graf en Seles waren het ook bij de topspeelsters walkovers, vaak tot de have finales.quote:
Ja, wat een drama zeg. Ik hoop dat ze de tiebreak verliest maar dat zal wel weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Tim86 het volgende:
En nu geeft Jankovic de game af na 40-15..
Hopeloos.
Bron: Bildquote:Ana Ivanovic werd eerder deze week tamelijk onverwacht in de eerste ronde op de US Open uitgeschakeld.
Ze verloor van Kateryna Bondarenko in 3 sets. Toch is het voor haar een duidelijk signaal dat er iets schort.
Nadat ze vorig jaar haar eerste grandslamtitel binnenhaalde op Roland Garros, ging het snel bergaf met Ana. Ze sukkelde met een duimblessure en moest afzeggen voor de Olympische spelen. Ook Wimbledon en de US open 2008 eindigde voor haar in mineur.
Haar goede vorm kreeg ze tot op dit moment niet meer te pakken.
Deze week verloor ze de eerste keer in haar carriëre een eerste ronde op een grandslamtoernooi.
Ivanovic ziet het niet meer zitten en liet zich op de persconferentie ontvallen: " Misschien wordt het tijd om afstand te nemen van het tennis".
Je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
Jankovic.Nu slaat ze maar weer een dubbele fout op setpoint. Is toch belachelijk dat we naar al die labiele vrouwen moeten kijken.
![]()
Jankovic wint helaas de tweede set.
Nee, maar me aan dingen ergeren zie ik als een onvervreemdbaar recht. Het is een kwaliteit van me.quote:
quote:Short break, then onto Asia / September 03, 2009
It's no secret that this is the most difficult time of my career so far. Losing in the first round of the US Open hurt a great deal, I can tell you that.
I feel mentally exhausted. This season has been very difficult in terms of my health and form: even though I'm in great shape in terms of my stamina and speed, I've been picking up so many small injuries. Just when I felt like I was close to getting back into my rhythm, I would feel pain in a new place, and then I'd feel like I'm starting all over again.
It's obviously affected my confidence and I've overanalysed it too, and let if affect me far too much - not just the injuries, but my desire to get back to the top.
I feel like I haven't had a proper break in such a long time. Now I think the best thing to do is to take a week or two off, to totally switch off from tennis, and come back refreshed for my next tournament, which is in Tokyo at the end of the month.
After that I will play in Beijing: they're two big tournaments, so there is still a lot to play for. It would be great to end the season on a high, going into next year.
Thanks a lot for all your messages of suport. It has been very touching to read them in the past couple of days. At the same time, I would like you all to know that I am fine! Of course, I am very disappointed, but I am really optimistic for the future too!
Mooiquote:Op donderdag 3 september 2009 22:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zoals verwacht is het stoppen van Ivanovic wel heel erg overdreven.
Van haar site:
[..]
Queer boy, so obviously gayquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Oudin wint gewoon
queer eye pakt set 1![]()
Mentaal uitgeput, vind je het gek als je na elk punt zo maf gaat lopen doen met je vuistjes en je aanstellerijquote:Op donderdag 3 september 2009 22:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zoals verwacht is het stoppen van Ivanovic wel heel erg overdreven.
Van haar site:
[..]
Haha daar helemaal jaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Queer boy, so obviously gay![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, gas geven .quote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Szura het volgende:
Nou iets meer dan anderhalf uur heeft Blake om Roches eraf te meppen, anders loopt het allemaal uit
Granollers kan het hem best lastig gaan maken als hij in goede doen is.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
Ah, Soderling - Granollers op Eurosport 2.
Kan me er zo geen voor de geest halen. Bij de vrouwen stikt het er echter vanquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha daar helemaal ja
Zou wel tof zijn als hij echt uit de kast komt..geen enkele actieve speler toch bij de mannen?
Bill Tilden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan me er zo geen voor de geest halen. Bij de vrouwen stikt het er echter van
Winnaars van die pot tegen Cirstea / Wozniackiquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef Szura het volgende:
Azarenka vs Alona Bondarenko op baan 14, dubbelspel
Daar zou ik weleens op de tribune willen zitten
Mooi Grand Slam CV voor de Youz dit jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Szura het volgende:
GSM Donkey, zoals moest
Chiudinelli staat 2-1 in sets![]()
Ik weet denk ik weer waarom ik Youzhny niet pickte
Hij begint netquote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, Granollers zal elk moment opgeven...
Hahahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
En op 2-0 40-0 geeft Granollers op
Dick Norman Amai deel twee alweer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:20 schreef Szura het volgende:
Come on John, er rekenen een paar man op je![]()
Trouwens een vraagje.
Hoe zit het met onze Belgische vriend Dick Norman?
En weet iemand of er een deel 2 van z'n topic is gemaakt, kan hem tot nu toe in ieder geval niet vinden.
Ah thanksquote:
Idd en nu de tiebreakquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
Blake - Rochus is wel een leuke partij hoor
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 02:12 schreef danusz1986 het volgende:
K kon nog net de tie-break meepakken van Blake en Rochus in de derde set. Kwam net van de baan afJa, 1.30
Wegens heftige regenval waren de banen van mijn club onbespeelbaar en moesten we in de hal spelen. Partij stond om 22.00 gepland en we gingen 0.00 de baan op. Gelukkig hadden we tennis aanstaan op een groot scherm zodat k niet veel gemist heb gelukkig
En ik heb ook nog gewonnen
Blake zoals verwacht door na volgende ronde. Moet Roddick nog zo spelen?
Nu al bijgewerkt op de PDF flowchart van de US Open, zo kan het dus ook.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:36 schreef Szura het volgende:
OMG Kohli krijgt gewoon een bagel om z'n oren van Devvarman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |