PWND!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Japsnars het volgende:
We zijn er weer bijna! En BT krijgt weer niet de LAPO
Maar dat is toch maar 1 keer per maand?quote:
Denken dat ik een SOA heb....quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als een orgaan ineens begon te bloeden!
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom schrijf je eigenlijk koninginnensoep? Het is toch koninginnedag?
BRONquote:De tussen-n
Waarom Koninginnedag en niet Koninginnendag?
Waarop koninginnensoep?
Op een website van een tekstbureau moet dit probleem toch wel even onder de aandacht gebracht worden: het probleem van de tussen-n.
Sinds de nieuwe spelling van 1995 én de aangepaste versie hiervan in 2006 blijft het hommeles met de tussen-n.
Uitgangspunt is dat het om een samenstelling moet gaan. Dat betekent dat twee (of meer) zelfstandig naamwoorden aan elkaar gekoppeld moeten worden. De regel is
* Als het eerste deel van de samenstelling in het meervoud eindigt op een n, dan schrijf je een n. Dus: boon, meervoud is bonen en daarom schrijven we bonensoep
* Als het eerste deel van de samenstelling in het meervoud een s of een n krijgt of alleen een -s uitgang heeft: geen tussen-n. Voorbeeld: gemeente. Meervoud is gemeentes en gemeenten, dus: gemeentehuis.
* Als het eerste deel uniek is: geen tussen-n: zonnestelsel
* Als het eerste deel versterkend is; geen tussen-n: apetrots
* Als het eerste deel een vrouwelijke nevenvorm heeft: studentenkamer
Het geval van de koningin valt onder regel 3. De koningin is uniek. Vandaar. Helaas is ze niet uniek in de soep, want ze zit niet in de soep, vandaar: koninginnensoep. Tja, het is niet eenvoudig!
1 sec misgeteld waardoor ik die vuige kut foutmelding kreeg dat ik niet zo snel moest postenquote:
Als je nu maar op 1 komt in de dagcijfers ondanks dit alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1 sec misgeteld waardoor ik die vuige kut foutmelding kreeg dat ik niet zo snel moest posten
En dat allemaal omdat mijn internet zo langzaam doet vandaag
Me too.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop dat de OP herpes gekregen heeft, oplazeren met dat ding.
Ja. Suggereer je dat ik altijd zo doe? Vind je me niet aardig?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat is toch maar 1 keer per maand?![]()
[..]
Denken dat ik een SOA heb....
Neh. Pannekoek werd ook gewoon een pannenkoek.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat je de naam van een recept niet mee laat veranderen met de spellingsregels?
Resultaten 1 - 10 van circa 983 voor koninginnesoep (0,17 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 469 voor koninginnensoep (0,21 seconden)
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Suggereer je dat ik altijd zo doe? Vind je me niet aardig?
Je bent zelf een pannenkoek.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh. Pannekoek werd ook gewoon een pannenkoek.
Je kunt eerlijk zijn hoor Bob, het geeft niet, ik kan het hebben.quote:
OP als in: OpeningsPost of als in: Original Poster? Van belang voor de interpretatie van je mededeling.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop dat de OP herpes gekregen heeft, oplazeren met dat ding.
Op een Mac werkt alles toch en is het oh zo makkelijk? Je zal er wel niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
En het is voornamelijk omdat ik gefrustreerd ben door: [?] Extern beeldscherm werkt niet (Mac)
Nog steeds!?!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
En het is voornamelijk omdat ik gefrustreerd ben door: [?] Extern beeldscherm werkt niet (Mac)
Het was maar een grapje, lieverd.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt eerlijk zijn hoor Bob, het geeft niet, ik kan het hebben.
Serieus?quote:Wist je dat ik een keer aan de telefoon tegen afcajos heb geklaagd dat jij niet meer lief tegen me deed?
Misschien is dat het ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op een Mac werkt alles toch en is het oh zo makkelijk? Je zal er wel niet mee om kunnen gaan.
Ooh nou het beeld is weer terug hoorquote:
Straks haal jij mij nog in ludoquote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je nu maar op 1 komt in de dagcijfers ondanks dit alles.
Dan had ik het wel bijna goed. In ieder geval dat gedeelte van uniek.quote:
Dat was overigens meer een sneer naar de Mac fanboys, en niet zozeer negatief naar jou bedoeld.quote:
Ik heb ook een witte macbook.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Sinds wanneer gebruiken we de afkorting OP op FOK! voor andere doeleinden dan OpeningsPost?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
OP als in: OpeningsPost of als in: Original Poster? Van belang voor de interpretatie van je mededeling.
Het klopt trouwens niet, je kan zo'n koek maar in 1 pan tegelijk bakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh. Pannekoek werd ook gewoon een pannenkoek.
Je noemde haar DOM!!!111!1quote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was overigens meer een sneer naar de Mac fanboys, en niet zozeer negatief naar jou bedoeld.
Waarom zou ik zoiets verzinnenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, lieverd.
[..]
Serieus?
quote:
Weet ik veel welke ik heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een witte macbook.
Welke heb je?
Sinds woensdag 2 september 2009 20:22.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruiken we de afkorting OP op FOK! voor andere doeleinden dan OpeningsPost?
quote:Step 3: Set Up Your View
Your Macbook Pro should automatically detect the new display. If it does not you must force it to detect displays. To do this you must go to System Preferences -> Displays and then press the button that says “Detect Displays”. This should refresh the screens and both should be tied into the Macbook Pro.
Once both screens are active, you have a few different options.
Mirroring: Both screens show the same thing
Dual Monitor: This setup allows you to move different windows to whichever screen you choose. This can really expand your real estate. You can also choose which monitor will be primary through your Display Settings under System Preferences. Go to the tab marked Arrangement and you will see two blue windows or screens. One of the screens will have a white rectangle across the top. This represents the menu bar. Drag the rectangle to the screen that you want to be primary. (Note: When using full screen applications like Quick Time or VLC I make the primary monitor the HDTV otherwise when you enter full screen mode it will switch back to the Macbook Pro screen thus defeating the purpose.)
Hou eens op met dat gespam.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
ook hier even spammen: FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Weet ik veel, waarom zou je aan afcajos vertellen dat ik niet aardig tegen je doe?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets verzinnen?
Bt'tje.quote:
Sorry, dat komt vast bij mij vandaan.quote:
Dan is het een breuk in de draad/een probleem met 1 van de ingangen of ergens een kutinstelling die niet de juiste PAL voor Nederland geeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh nou het beeld is weer terug hoorroze en mooi streperig.
Dan klik je linksboven in op het appeltje en dan deze mac en dan zo die processor en geheugen noteren.quote:
quote:
Herpes?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, dat komt vast bij mij vandaan.
Gelukkig heeft een computer geen drol met PAL of NTSC te maken en die monitor dus ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dan is het een breuk in de draad/een probleem met 1 van de ingangen of ergens een kutinstelling die niet de juiste PAL voor Nederland geeft.
Of gewoon niet compatible, ik heb ooit een Philips tv moeten omruilen voor een Sony Bravia, alleen omdat precies die tv niet werkte icm een Pavillion laptop. Alleen die tv!!! I was NOT amused.
Is al begonnen, ik kijk namelijk al.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga Criminal Minds kijken. De ballen.
Ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind dit een veel chillere weergave:
http://www.nu.nl/tvgids/
Dan kan je tenminste in 1 oogopslag zien of iets net begonnen is of niet, wat er tegelijkertijd draait etc.quote:
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste in 1 oogopslag zien of iets net begonnen is of niet, wat er tegelijkertijd draait etc.
JE BENT GEK IN JE HOOFD MANG
JOSTI
Ik zie het, het ging niet om een tv, als twee beeldschermen niet werken ligt het bijna altijd aan een gare klote videokaart.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een computer geen drol met PAL of NTSC te maken en die monitor dus ook niet
Ik vond dat naar.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zou je aan afcajos vertellen dat ik niet aardig tegen je doe?
Da's niet zo cool inderdaad. Hihi ik heb ook een Sony Bravia.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dan is het een breuk in de draad/een probleem met 1 van de ingangen of ergens een kutinstelling die niet de juiste PAL voor Nederland geeft.
Of gewoon niet compatible, ik heb ooit een Philips tv moeten omruilen voor een Sony Bravia, alleen omdat precies die tv niet werkte icm een Pavillion laptop. Alleen die tv!!! I was NOT amused.
In sommige ATI's, in sommige Nvidia's.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zie het, het ging niet om een tv, als twee beeldschermen niet werken ligt het bijna altijd aan een gare klote videokaart.
Maar ja, da's bij PC's, zitten er in macs nou ATI's of Nvidia's?
Nvidia toch, want die doen het meestal WEL goed, ATI heeft altijd moeite met dualview crap gedoe, ik link een laptop liever aan mijn tv, is veel beter...
2.1 GHz Intel Core 2 Duoquote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan klik je linksboven in op het appeltje en dan deze mac en dan zo die processor en geheugen noteren.
Ja ik ook van de mijne.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
"ATI, Nvidia, Sony, Mac, Philips, dualview, Intel Core 2 duo..."
Ah, bedankt, jongens. Ik ben weer van m'n erectie af.
Oke, dan haben wir die Gleichequote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2.1 GHz Intel Core 2 Duo
1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
quote:
Jij krijgt een stijve van Oz?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Liefje je bent slecht in giving headquote:
Ooh, mijne nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, dan haben wir die Gleiche
Die van mijn spaced hem alleen helaas al als ik iets van 5 firefox tabs open heb staan in 1 scherm terwijl er verder helemaal niks draait
Kan ik er wat aan doen dat je zo'n kleintje hebt?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje je bent slecht in giving headdat heb ik je nu al een paar keer gezegd.
..en waarschijnlijk een veel betere Full-HD, omdat die dingen nu geen fuck meer kosten door de kredietcrisis, terwijl ik em voor 1000,- gekocht had net een maand voor die hele prijsdaling begon, en ik heb alleen maar HD-ready.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet zo cool inderdaad. Hihi ik heb ook een Sony Bravia.
Ik wist wel dat het niet normaal wasquote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje je bent slecht in giving headdat heb ik je nu al een paar keer gezegd.
[..]
Ooh, mijne niet! Maar kut voor je
!
Wut, wie is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij krijgt een stijve van Oz?
[ afbeelding ]
Ik krijg de mooiste Full-HDquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
..en waarschijnlijk een veel betere Full-HD, omdat die dingen nu geen fuck meer kosten door de kredietcrisis, terwijl ik em voor 1000,- gekocht had net een maand voor die hele prijsdaling begon, en ik heb alleen maar HD-ready.
Ik denk dat ik weer een nieuwe ga kopen ofzo.
En gooi je laptop dan gewoon aan je tv, is veel handiger!
Dat is haar clitquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je zo'n kleintje hebt?
Dat is Dr. Ozquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Wut, wie is dat?Die speelt niet in Oz.
En nee, ik krijg geen stijve van Oz. Wat voor Oz ook.
Die eerste is koning.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
Oke deze battie boys spelen er wel in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prison break seizoen 1 was goed, admit it.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
OZ is een heeeeul veul betere gevangenisserie dan prison break
prison break
En hele debiele reacties. Ik denk dat ik al de "Het is Lamon" reacties ga verwijderen, en de rest laat staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef IQM het volgende:
Goed dat je je fobo weer hebt 'rechtgezet', Sanne.
Maar nu heb je wel een ontiegelijke kut-username.
True.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prison break seizoen 1 was goed, admit it.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
Oke deze battie boys spelen er wel in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:31 schreef IQM het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een zwembad (niet in het zwembad zelf, maar de ruimte met alle kluisjes en kleedhokjes) werd achternagezeten door Adebisi uit Oz.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder tijd dat ik minder series ga kijken(zo net voor het slapen gaan).
Maar dude, het was best eng, want het was best een grote neger.![]()
[ afbeelding ]
Het begon overigens gewoon in de gevangenis. Op de een of andere manier maakte ik deel uit van de bewakers aldaar. We waren vet slim, want we hadden ervoor gezorgd dat Karim (die moslimleider, jwz) een nieuwe riot kon starten. Alleen stonden we toen klaar met tientallen ME-gasten en hakten we een boel gevangenen in de pan. Adebisi echter ging als een malle tekeer en vermoordde heel wat agenten. In de gangen werd ik ook geraakt en ik bleef toen heel lang stil liggen, doen alsof ik dood was. Toen hij daarna echter terug kwam, zag hij me bewegen en moest ik vluchten. En raar als dromen soms kunnen doen, was ik opeens in een zwembadgebouw en klom ik op kluisjes om aan die grote neger te ontkomen.
En zelfs die krijg je verdomme niet eens helemaal je mond in!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je zo'n kleintje hebt?
Ja, hé, als jij persoonlijk gaat worden, dan ik ook.
Ik heb ook alleen HD Ready hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
..en waarschijnlijk een veel betere Full-HD, omdat die dingen nu geen fuck meer kosten door de kredietcrisis, terwijl ik em voor 1000,- gekocht had net een maand voor die hele prijsdaling begon, en ik heb alleen maar HD-ready.
Ik denk dat ik weer een nieuwe ga kopen ofzo.
En gooi je laptop dan gewoon aan je tv, is veel handiger!
Top ideequote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik stem voor een pokermeet een keer
Pff minder dan een meter, klein kut dingquote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen HD Ready hoormaar meer schijn je ook niet nodig te hebben bij TV's die een diagonaal van minder dan een meter hebben
!
Ik ben al aan het warmdraaienquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja he, ik doe sowieso wel mee
Mijne is 32" en ik vind zowel het formaat als de beeldkwaliteit meer dan primaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff minder dan een meter, klein kut ding
En je ziet het verschil trouwens wel heel erg duidelijk hoor, ook bij kleine formaten
Zelf ga ik trouwens een 40" kopen, perfect voor aan het einde van je bed.
Gegeven pffquote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne is 32" en ik vind zowel het formaat als de beeldkwaliteit meer dan primasowieso mag je een gegeven paard niet in de bek kijken.
Ja m'n opa en oma vonden blijkbaar dat ik een tv verdiend had!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gegeven pff
Ik moet/ga hem wel zelf betalen
hij zal wss wel kankerkaarten gehad hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
KANKER, 3 of a kind aces en hij fold al bij een bet van 60
[ afbeelding ]
Is dit een verkapte "kijk mij eens veel geld hebben"-statement?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gegeven pff
Ik moet/ga hem wel zelf betalen
Wat zien die kaarten er belachelijk uit zeg.quote:
Updates bij pokerstars duurt bij mij nooit langer dan een minuutje of 1-2quote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat zien die kaarten er belachelijk uit zeg.
Ik deed het altijd op pkr, werd er alleen een beetje moe van dat je eerst een halfuur moest updaten als je een paar dagen niet gespeeld had.
Kun je instellen, en dit vind ik mooierquote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat zien die kaarten er belachelijk uit zeg.
Ik deed het altijd op pkr, werd er alleen een beetje moe van dat je eerst een halfuur moest updaten als je een paar dagen niet gespeeld had.
Bij mij nooit langer dan 10 secondenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Updates bij pokerstars duurt bij mij nooit langer dan een minuutje of 1-2
Een verkapte "kijk mij eens veel geld verdienen als VWO scholier" -statement Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "kijk mij eens veel geld hebben"-statement?
Zo ja dan
Nja meestal ook wel, maar heb nu 2 maanden niet gespeeld ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bij mij nooit langer dan 10 seconden
Vertel eens meer?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een verkapte "kijk mij eens veel geld verdienen als VWO scholier" -statement Ja
Webdevelopment en binnenkort ook internetmarketing (Kleine testjes lopen al prima met goede winstratio en overmorgen ben ik eindelijk 18 en kan dan ook een VISA aanvragen om grootschalige advertisement campaigns te draaien)
En ik ga ook wel wat layen en backen op voetbal denk ik
Goeie muziek op de achtergrond
Bweheh. Ahhh.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je instellen, en dit vind ik mooier
Plus het feit dat ik kankerslechte ogen heb
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef Japsnars het volgende:
Oke dat ging fout
Ik dacht ik hem wel had dus ik all in.
Nu is het 2970 tegen 30
Ja en gefaald ook nog, KQ suited tegen 52quote:
1 momentje, even de revenge afmakenquote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook veel geld als student. [ afbeelding ]
kut is dat he, ga je all in met goede kaarten, heeft je tegenstander kutkaarten waar je normaal gesproken niet meegaat, en dan wint ie ook nogquote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en gefaald ook nog, KQ suited tegen 52
Ja, lekker.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Avondeten.
hahahaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik nieten er blijven maar van die kutdingen afgeschreven worden, lidmaatschap bij m'n studievereniging, boeken, etc etc etc.
Is dat lidmaatschap van die studievereniging duur?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik nieten er blijven maar van die kutdingen afgeschreven worden, lidmaatschap bij m'n studievereniging, boeken, etc etc etc.
Ik ken het, ik ken hetquote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb steeds geweldige handen maar de flop wil niet echt meewerken
Da's niet grappig. Maak maar 100 euro naar me over omdat ik lief benquote:
Ja echt, ik trek het altijd zo slecht maarja. Het gaat verder toch maar om 2 miezerige dollarsquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut is dat he, ga je all in met goede kaarten, heeft je tegenstander kutkaarten waar je normaal gesproken niet meegaat, en dan wint ie ook nog
Neuh, 27,50 voor 3 jaar. Alleen als er elke keer zulke bedragen af blijven gaan dan is het wel kutquote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat lidmaatschap van die studievereniging duur?
Nee, ik lach je alleen uitquote:Op woensdag 2 september 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet grappig. Maak maar 100 euro naar me over omdat ik lief ben?
Heb je D_A z'n geld al terug gegeven?
Ja inderdaad, maar toch, het is gewoon kutquote:Op woensdag 2 september 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt, ik trek het altijd zo slecht maarja. Het gaat verder toch maar om 2 miezerige dollars
Foeiquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik lach je alleen uit
Nee, nog niet
Wat wil ie doen danquote:
Heb je nog nooit van het concept "moneyprincess" gehoord, je laat iemand een website voor je bouwen, zegt tegen de camera hoe zielig en dom alle jongetjes die naar je kijken zijn, en dat ze losers zijn en je veel geld moeten sturen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet grappig. Maak maar 100 euro naar me over omdat ik lief ben?
Oh dat valt wel mee.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, 27,50 voor 3 jaar. Alleen als er elke keer zulke bedragen af blijven gaan dan is het wel kut!
Haha, daar heb je een puntquote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit van het concept "moneyprincess" gehoord, je laat iemand een website voor je bouwen, zegt tegen de camera hoe zielig en dom alle jongetjes die naar je kijken zijn, en dat ze losers zijn en je veel geld moeten sturen.
Hoef je je niet eens uit te kleden ofzo, het is weer zo'n debiele fetish waar idioten op kicken.
Gewoon een tip om slapend rijk te worden.
Ben vroeger begonnen met het promoten van affiliate programma's zoals die van Ebay (Ebay Partner Network) waarbij je commissie krijgt op gekochte producten.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1 momentje, even de revenge afmaken
Dude, like wtf manquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben vroeger begonnen met het promoten van affiliate programma's zoals die van Ebay (Ebay Partner Network) waarbij je commissie krijgt op gekochte producten.
Dit ging allemaal wat langzaam aangezien ik te ongeduldig was om een goede affiliate website op te zetten (Het duurt immers enkele weken voordat je hem hoog in de google zoekresultaten kan krijgen en ook had ik nog geen middelen om via zooi als adwords te adverteren) dus ben ik op blackhat overgestapt. En ben ik mijn affiliate link gaan cookie stuffen.
Op een gegeven moment voor 1 maandje (100$/maand) aangemeld bij http://www.dominateim.com
Daar heb ik redelijk wat tips gekregen en op een gegeven moment heb ik besloten mijn eigen cookie stuffer te gaan maken.
Deze heb ik gratis verspreid wat zorgde voor enorm veel respect op die site en een gratis life time membership. (ook zo'n $350 aan donaties) Na een tijdje vroegen de eigenaars van de site ook of ik misschien een versie speciaal voor hun site kon maken (to increase the site's value) dus zo gezegd zo gedaan.
Ze riepen altijd al dat ik wel een beloning zou krijgen en dus kreeg ik op een gegeven moment ineens 3000 bucks gestort op mijn Paypal account wat voor een 17-jarige nog redelijk veel is![]()
Maar daarna kreeg ik het nogal druk met school om verder nog verder te werken aan zowel het cookie stuffen zelf als aan het script. Dus dat heeft allemaal een beetje stil gelegen tot aan voor kort.
Nu ben ik dus in de zomervakantie weer rond gaan kijken op hun website en bij hun lessen en heb besloten om mij aan te melden voor wat affiliate networks. Meestal moet je daar 18 voor zijn maar met was social engineering praat je ze zo om (Zeggen dat ik handlichting heb van de overheid enzo)
Er is 1 aff. netwerk in het specifiek bij waar ik mij op wil gaan richten, www.eliteroi.com
Opgericht door de zelfde personen als DominateIM. Ze zijn betrouwbaar, ik ken de mensen erachter en ze geven op DIM exclusieve tips en handleiding voor offers die op eliteroi worden aangeboden.
Ik krijg geluk ook veel hulp van een trouwe gebruiken en donateur van mijn cookie stuffing script, een 50+ uit Amerika die ergens als engineer werkt maar daarnaast ook in de internet business is begonnen.
Hij heeft al wat ge-experimenteerd met eliteroi in combinatie met advertenties via google Adwords en microsoft AdCenter en daarmee ook al duizenden dollars verdient in Augustus. Hij deelt redelijk wat tips met me en leert me om mijn campagnes ook goed op orde te krijgen wat aardig chill is.
Het wachten is nu nog op mijn VISA en dan kan ik ook daadwerkelijk gaan beginnen met mijn campagnes
Ik krijg daar juist een ontzettend harde plasser van. Behalve het Mac gedeelte dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Gewoon wat harder blazen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
bohh, NG zit bijna aan de vriendin![]()
wat is cookiestuffen preciesquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Saillant detail is overigens dat ik van het cookiestuffen zelf hoogstens zo'n 1000-1500 dollar heb verdiend terwijl er meerdere gebruikers een paar maanden lang 3000-7000 per maand hebben verdient
Onze buurman is net begonnen met z'n auto wassen. Ja om kwart voor tien 's avonds, in het donker.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
Gezellig, heb net samen met mijn zusje op zolder, ieder met een glas tegen ons oor, bij de muur gestaan om mee te genieten met de buurman die schreeuwt om mijn 15-jarige buurjongen (zijn stiefzoon) en zijn 6-jarige halfbroertje.
Die heeft z'n vrouw vermoord en gedumpt, ik zou de politie bellen als ik jou was.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onze buurman is net begonnen met z'n auto wassen. Ja om kwart voor tien 's avonds, in het donker.
Mss doen zij het op een grotere schaal dan jij?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Saillant detail is overigens dat ik van het cookiestuffen zelf hoogstens zo'n 1000-1500 dollar heb verdiend terwijl er meerdere gebruikers een paar maanden lang 3000-7000 per maand hebben verdient
Zou het niet zo heel gek vinden, eerlijk gezegd. En nee, ik ga niet bellen, ik gun hem de rust dan ook wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die heeft z'n vrouw vermoord en gedumpt, ik zou de politie bellen als ik jou was.
Hahaha, zo sneu ben ik nietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit van het concept "moneyprincess" gehoord, je laat iemand een website voor je bouwen, zegt tegen de camera hoe zielig en dom alle jongetjes die naar je kijken zijn, en dat ze losers zijn en je veel geld moeten sturen.
Hoef je je niet eens uit te kleden ofzo, het is weer zo'n debiele fetish waar idioten op kicken.
Gewoon een tip om slapend rijk te worden.
Als je adverteert voor een affiliate (partner) netwerk. Dan is het jouw doel om bezoekers door te sturen naar de website van 'de partner' in de hoop dat zij daar wat kopen. In dat geval krijg je commissie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is cookiestuffen precies
Even uit interesse he, is het als blijkbaar redelijk principiele vrouw nu niet vreselijk irritant dit soort dingen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, zo sneu ben ik niet! Liever zonder geld dan dat ik sneue fappende jochies geld naar me over laat maken.
Eentje stuffde extreem veel users wat meestal voor een ban zorgt maar hij heeft het een paar maanden uitgehouden (dankzij mijn fantastische script BOH )quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mss doen zij het op een grotere schaal dan jij?
Ik ook, daarom ga ik om 1 over 11.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik weiger voor 11 uur naar bed te gaan
5 euro voor je nudesquote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, zo sneu ben ik niet! Liever zonder geld dan dat ik sneue fappende jochies geld naar me over laat maken.
Ben je moe dan ben je moe, hup je bed in jij dame! Slaap is goed voor jequote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik weiger voor 11 uur naar bed te gaan
5 euro maar?quote:
Sorryquote:
Ik weet alles van Weblanguages en internet marketing af ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb al die shit niet gelezen maar jij bent dus een echte computernerd, Japsnars?
Euhmm nee dat vind ik niet heel storend. Ik bedoel, ook niet álle vrouwen zullen gevochten hebben voor de vrouwenemancipatie, sommigen vonden het ongetwijfeld wel best zoals het ging.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Even uit interesse he, is het als blijkbaar redelijk principiele vrouw nu niet vreselijk irritant dit soort dingen?
Dat er jarenlang gestreden is voor gelijke rechten en alles en dat dergelijke hoeren dat allemaal weer kapot maken met dat soort gestoorde dingen?
Of is dat een te serieuze vraag voor een KB slowchat?
Ik weet al niet wat die twee begrippen moeten inhouden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet alles van Weblanguages en internet marketing af ja.
Gelukkig vertoon ik weinig tot geen uiterlijke overeenkomsten met emimich
Weblanguages, oooohja tuurlijk, wait, wut?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet al niet wat die twee begrippen moeten inhouden.
Die afkortingen zeggen me ook al niks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
Programmeertalen maar dan voor het internet lutsers.
HTML, PHP, Javascript etc
Je hebt wel een punt, nadat ik van username veranderd ben, ben ik me nog een tikkie meer gaan schamen voor mijn geslacht.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmm nee dat vind ik niet heel storend. Ik bedoel, ook niet álle vrouwen zullen gevochten hebben voor de vrouwenemancipatie, sommigen vonden het ongetwijfeld wel best zoals het ging.
Die moneyprincesses mogen zelf weten hoe ze hun leven inrichten, en het is niet zo heel raar dat ze een beetje willen profiteren van de vele sukkels die de wereld telt. Ze maken zich niet afhankelijk van hun geldschieters, zij zijn in charge, dus feitelijk is het emancipatie ten top!
Hij doet het wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij doet het niet
http://screensnapr.com/u/ufrs3v.png
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dude, like wtf manrespect
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik snap d'r alleen geen ruk van
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Sanne92 het volgende:
Of is dat een te serieuze vraag voor een KB slowchat?
Ja maar de image in de oorspronkele post was perongeluk 1x1quote:
Begrijpelijk jaquote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, nadat ik van username veranderd ben, ben ik me nog een tikkie meer gaan schamen voor mijn geslacht.
En ik heb nu wel genoeg screenshots van dat kankerpoker gezien.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar de image in de oorspronkele post was perongeluk 1x1
Voor die 5 euro doe ik niet eens de moeite om ze te rarren.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha, kom maar op met die 5 euro
In feite alles wat nodig is om een webpagina weer te geven, te genereren en bijv. interactiviteit te bieden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die afkortingen zeggen me ook al niks.
Meisjes (Mits niet alto)quote:
Zou een beetje sick zijn als we dan met elkaar zouden pratenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
Stiekem is Bt ook gewoon een kloon van Lamon.
Enjoy IQM.
Neuh, maar misschien had niemand er zin in tussen de pokerposts door, dus ik dacht ik vraag het vriendelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]Je hebt echt een lage pet op van anderen, hè?
Och, pk, zullen we trouwenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik heb nu wel genoeg screenshots van dat kankerpoker gezien.
Dat was toen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me leuk vond toen ik 17 was!
Ey.. Zit je me nou te dissen?quote:
Nee ik denk meer gewoon omdat je irritant was en omdat het niet cool is om als Lamon te zeggen dat je vertrekt en dan terug te komen als Sanne92quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Neuh, maar misschien had niemand er zin in tussen de pokerposts door, dus ik dacht ik vraag het vriendelijk.
En BT, zou dat de reden zijn waarom die KB jochies zo kwaad werden? Dat ze schrokken dat ze op een post van een man hebben gerukt?!
Iedereen was toen ineens verdacht.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou een beetje sick zijn als we dan met elkaar zouden pratenook zo dom, toen Emimich ontmaskerd was en ik op dat moment niet online was dacht iedereen dat ik zijn kloon was. Stelletje retards hier.
Yeah right. Dan zou je misschien je toon moeten wijzigen, want zo kwam het meer over alsof deze SC geen serieuze gesprekken kan voeren. Je repte nergens over zin hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Neuh, maar misschien had niemand er zin in tussen de pokerposts door, dus ik dacht ik vraag het vriendelijk.
Op alle "kanker"posts van WD kan ik altijd heerlijk klaarkomen. Niet doorvertellen hoor!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zouden er echt fokkers zijn die fappen op posts? Behalve foto's in kpd enzo dan he.
Ze zijn wel heel aardig hoorquote:
Hihi ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op alle "kanker"posts van WD kan ik altijd heerlijk klaarkomen. Niet doorvertellen hoor!
Ricko waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik denk meer gewoon omdat je irritant was en omdat het niet cool is om als Lamon te zeggen dat je vertrekt en dan terug te komen als Sanne92!
En zouden er echt fokkers zijn die fappen op posts? Behalve foto's in kpd enzo dan he.
Mwa, zo onterecht vond ik de vraag nu ook weer niet, 9 van de 10 keer gaat het nergens over hier.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Yeah right. Dan zou je misschien je toon moeten wijzigen, want zo kwam het meer over alsof deze SC geen serieuze gesprekken kan voeren. Je repte nergens over zin hebben.
Ahhh ok..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel aardig hoor
Heb er op lowlands ook de hele avond met een alto gepraat, maar ik voel me er nou niet direct toe aangetrokken nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Gelukkig, ik dacht al dat ik een afwijking had.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik ook! Dat lekkere rebelse van haar posts maakt me hitsig
!
Ricko fapt nog op een stuk een golfkarton.quote:
Wellicht, maar jij weet net zo goed als ik dat het wel kan. Ik erger me ook altijd aan remlof die eens in de maand komt binnenvallen en doet alsof we een stel retards zijn die niet normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, zo onterecht vond ik de vraag nu ook weer niet, 9 van de 10 keer gaat het nergens over hier.
Het ging niet zo lekker met d'r, maar verder geen idee.quote:
Ja of we hebben gewoon allebei een afwijkingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik een afwijking had.
Okeuj.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och, pk, zullen we trouwen?
Natuurlijk weet ik dat het wel degelijk kan, maar Sanne is hier nog niet zo lang (iig voor mijn vakantie nog nooit gezien hier) dus zo gek vond ik de vraag eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Wellicht, maar jij weet net zo goed als ik dat het wel kan. Ik erger me ook altijd aan remlof die eens in de maand komt binnenvallen en doet alsof we een stel retards zijn die niet normaal kunnen doen.Nou ja, in het geval van sommigen klopt het ook wel aardig.
Nee, als jij het ook hebt is het geen afwijking.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of we hebben gewoon allebei een afwijking!
Vertel het dan niet, Ludo.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnet heb ik gelachen. Helaas voor jullie ga ik niet vertellen waarom, je had er namelijk bij moeten zijn.
Ik vind het nu al grappig!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnet heb ik gelachen. Helaas voor jullie ga ik niet vertellen waarom, je had er namelijk bij moeten zijn.
Hi. How are you?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
16-jarige
17-jarige
18-jarige
[..]
Hoi
Je maakt een grapje, right?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat het wel degelijk kan, maar Sanne is hier nog niet zo lang (iig voor mijn vakantie nog nooit gezien hier) dus zo gek vond ik de vraag eigenlijk niet.
Ik ben bang van wel, eerst dacht ik dat die "foto'squote:Op woensdag 2 september 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou poeh, ik ben zo jaloers! Ik lach helaas nooooit op een dag.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Hoezo?quote:
Bio deed zich ook een tijd voor als vrouw, alleen de n00bs gingen hem dan verzoekjes sturen. Echt te kansloos gewoon als je dat bedenkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, eerst dacht ik dat die "foto's" sarcastisch bedoeld waren, maar met dit account was het tegendeel voor mezelf een beetje bewezen.
Eng eigenlijk.
School duurde lang vandaagquote:
Wat nou weer?quote:
quote:
We hebben je troll wel doorquote:
Jij hebt het Sanne92 = Lamon verhaal niet meegekregen?quote:
JAWEL.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt het Sanne92 = Lamon verhaal niet meegekregen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, kan iemand mij uitleggen waarom Jordeeeh zo doet? Wat heb ik nu weer gemist?
Ik weet niet eens wie Lamon is. Zoals ik al vaker heb gezegd kom ik amper buiten de SC.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt het Sanne92 = Lamon verhaal niet meegekregen?
Pretty long yeah. Ik had vandaag twee uur Engels van de tofste leraar ooit.. maar ik ben een supergenie in Engels dus ik lag al way voor op de rest na 5 minuten.. toen moest ik dus stoppen van hem met werken.quote:
De onwetendheid.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Lamon is. Zoals ik al vaker heb gezegd kom ik amper buiten de SC.
Hm, sorry Bobby, too obvious. Je hoofd valt ook erg op trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Lamon is. Zoals ik al vaker heb gezegd kom ik amper buiten de SC.
Ik krijg ook ladingen hitsige PM's, helaas mag ik ze niet postenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bio deed zich ook een tijd voor als vrouw, alleen de n00bs gingen hem dan verzoekjes sturen. Echt te kansloos gewoon als je dat bedenkt.
quote:
Nou zoveel beter is het niet.. maar ik gebruik "quote:
Laat me raden, Lamon is een soort Emimich in het kwadraat? Dan laat maar inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
[..]
De onwetendheid.Hoe gelukkig moet jij zijn. Prijs jezelf.
Gewoon door blijven werken, misschien krijg je dan vrijstelling.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pretty long yeah. Ik had vandaag twee uur Engels van de tofste leraar ooit.. maar ik ben een supergenie in Engels dus ik lag al way voor op de rest na 5 minuten.. toen moest ik dus stoppen van hem met werken.Ik heb het eerst hoofdstuk nu al af dus en dat vond hij niet zo leuk.
Wel via PM/msn.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg ook ladingen hitsige PM's, helaas mag ik ze niet posten!
Ja, maar in jouw geval is het terecht dat ze die sturen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beter humeur dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou zoveel beter is het niet.. maar ik gebruik "" alweer.
wie ben jijquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dag Gers, geen meet helaas.
De camping was failliet.
Juist.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, sorry Bobby, too obvious. Je hoofd valt ook erg op trouwens.
Zitten die van mij er ook nog tussen?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dag Gers, geen meet helaas.
De camping was failliet.
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist.Laat maar zitten.
![]()
[..]
Zitten die van mij er ook nog tussen?
pics ?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sanne. Sanne is een lief hitsig meisje.
Maar dan redelijk knap, en geen schaker, dat maakt het hele gebeuren iets moeilijker voor een aantal KB-users, dan gooien ze het maar op "autist" bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden, Lamon is een soort Emimich in het kwadraat? Dan laat maar inderdaad.
Wat is daarmee?quote:
Gast, ik kom hier pas sinds maandag weer en heb wel een paar keer de naam Lamon voorbij zien komen, maar ik weet echt niet wat er gebeurt is. Maar zoals ik al zei, laat maar zitten.quote:
Je maakt wat mee hier eh?quote:
inderdaadquote:
Ait oke sorry manquote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier pas sinds maandag weer en heb wel een paar keer de naam Lamon voorbij zien komen, maar ik weet echt niet wat er gebeurt is. Maar zoals ik al zei, laat maar zitten.
Stuur ze eens, ik ben wel benieuwd! Ik heb al jaren bewezen dat ik PM-metjes altijd respecteer en er nooit misbruik van maak.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?quote:
OEHHH!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad![]()
morgen de laatste spulletjes kaufen voor mijn intro
En wat is daar te zien?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
Kijk dan maar in Daniane haar fobo.
Jij hebt dan ook eigenlijk niemand om het mee te delenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Stuur ze eens, ik ben wel benieuwd! Ik heb al jaren bewezen dat ik PM-metjes altijd respecteer en er nooit misbruik van maak.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Hem vond je ook leuk:
[ afbeelding ]
Kinderbilletjes.quote:
Lamon is een 34jarige videotheekmedewerker (even uit m'n hoofd) die graag andere users afzeikt, mij een aandachtshoer noemt en na nogal gehaat te zijn in KLB zijn oude account heeft verruild voor Sanne92 die al na een dag of 3 als kloon van Lamon ontmaskerd werd. (Denk ik)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier pas sinds maandag weer en heb wel een paar keer de naam Lamon voorbij zien komen, maar ik weet echt niet wat er gebeurt is. Maar zoals ik al zei, laat maar zitten.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Stuur ze eens, ik ben wel benieuwd! Ik heb al jaren bewezen dat ik PM-metjes altijd respecteer en er nooit misbruik van maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |