Ja en hij ziet het beeldscherm ook gewoon.. Dus ik snap het niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef Tijn het volgende:
"Detect displays" al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Heeft je macbook niet een aparte functie/knop om externe connector aan te zetten
Wat je Mac betreft werkt het dan. Dus dan moet je op je monitor kijken wat je daar nog kunt doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en hij ziet het beeldscherm ook gewoon.. Dus ik snap het niet!![]()
M'n beeldscherm doet helemaal niets, reageert ook niet op z'n knopjesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat je Mac betreft werkt het dan. Dus dan moet je op je monitor kijken wat je daar nog kunt doen.
Ik zie niet in hoe het daaraan kan liggen omdat het voorheen allemaal werkte en ik ook het juiste verloopstukje heb gekocht. En ja het scherm geeft eerst analog aan en daarna digital, dus ik neem aan dat 'ie op digital staat..quote:Op woensdag 2 september 2009 14:45 schreef Tijn het volgende:
Nou, dan zit het misschien in de kabel of het verloopje.
Sowieso moet 'ie op "digital" staan trouwens, maar dat wist je misschien al.
Gather windows? Excusez? M'n hardware is gewoon in het Nederlands hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef Tijn het volgende:
Als je "gather windows" doet, krijg je dan een schermpje van je 2e monitor in beeld? En op wat voor resolutie / frequentie staat 'ie dan?
Software bedoel je denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gather windows? Excusez? M'n hardware is gewoon in het Nederlands hoor!
En je scherm kan dat ook zeker weten aan? Als je de resolutie of frequentie verandert, gebeurt er dan iets?quote:Maar m'n tweede scherm staat op 1280 x 800 en 60 Hz.
M'n monitor staat al tijden aangesloten en doet dus ook al de hele tijd niksquote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Atreidez het volgende:
Stond je macbook aan op t moment dat je de monitor aansloot. Al geprobeert opnieuw te booten?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef plakkert- het volgende:
nieuwe software voor je videokaart?
quote:
Heb ik alquote:Op woensdag 2 september 2009 15:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij moet je je MacBook op het netstroom aangesloten hebben. Probeer es?
Dan doet 'ie niksquote:Op woensdag 2 september 2009 16:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
En heeft de 2032BW ook een "source" knop? Druk hier eens op als je wilt?
Er zit trouwens toch standaard een DVI converter kabeltje bij je MacBook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |