Nee. Het enige waarin bijna alle Ghibli-films veel overeenkomen, is een vrij nadrukkelijk aanwezige moraal.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef Mikevin het volgende:
[..]
Dat is mooi want dat is volgensmij weer een hele waslijst aan films. Ik ben alleen bang dat ze misschien erg op elkaar lijken, ik las namelijk een beschrijving van een andere film van dezelfde maker en die vond ik iets te veel lijken op die van Mononoke. Terechte angst of niet?
Heb je ook iets voor ons gekocht?quote:
aha! de perfecte plek om souveniers te kopen met je 1000 yen!quote:
duh.. wie gaat er dan ook om half 8 's ochtend in een hentai manga bladeren wanneer hij aan het shoppen is voor ontbijtquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:07 schreef RipCore het volgende:
En er kijken wel mensen naar me, maar dat is lang niet altijd positief.. GAIJIN DESU~~!!!
When in Rome....quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
duh.. wie gaat er dan ook om half 8 's ochtend in een hentai manga bladeren wanneer hij aan het shoppen is voor ontbijt
Man, je loopt door tokyo! Daar hebben ze zelfs negers, dus dat begrijp ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:07 schreef RipCore het volgende:
Zonet mijn eerste hentai manga in m'n handen gehad en even doorgebladerd in de konbini.. Om half 8 des ochtends terwijl ik onigiri en o-cha aan het kopen was voor ontbijt.
En er kijken wel mensen naar me, maar dat is lang niet altijd positief.. GAIJIN DESU~~!!!
Doe het, doe het!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Man, je loopt door tokyo! Daar hebben ze zelfs negers, dus dat begrijp ik dan weer niet.
trouwens, hier in bulgarije overal wifi-spots, plus op de kamer free internet. kan ik hier toch nog mijn ongefundeerde mening geven!
Ik heb trouwens nog steeds dat ene nummer in mijn mob staan. zal ik haar eens een sms sturen?
Oh die moet ik bijkijken, laatste die ik gezien heb was... aflevering 7 denk ik ...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:13 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god.. Tokyo Magnitude 8.0. ep10..
I cried..
That would be a dick move....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Man, je loopt door tokyo! Daar hebben ze zelfs negers, dus dat begrijp ik dan weer niet.
trouwens, hier in bulgarije overal wifi-spots, plus op de kamer free internet. kan ik hier toch nog mijn ongefundeerde mening geven!
Ik heb trouwens nog steeds dat ene nummer in mijn mob staan. zal ik haar eens een sms sturen?
Ik heb net pas kunnen kijken, Maar bloody hell. Wat een wendingquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:13 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god.. Tokyo Magnitude 8.0. ep10..
I cried..
Dat is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Hou heens op. Nu wil ik het gaan kijken
Ik kwam de 1e helft van de 1e aflevering niet doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling.
Ik zou je aanraden te gaan kijken want als de laatste eps net zo goed zijn als de eerste 10 is dit misshien wel de anime van het jaar voor mij.
ik denk dat ik daar altijd wel fan van blijfquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Qunix het volgende:
Naruto Shippuuden Special: Jiraiya
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor mequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e helft van de 1e aflevering niet door
En nix wint het op dit moment van bakemonogatari voor mij.
Hoewel FMA wel gruwelijk gaaf is op dit moment
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef wdn het volgende:
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor me
FMA2 is beter dan ik had verwacht
Het is dan ook geen slecht jaar geweest voor anime
Haruhi vind ik slecht, dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Quir het volgende:
Ah, ze besluiten eindelijk het roer om te gooien bij Haruhi en het iets interessanter te maken.
01. Death Notequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:56 schreef mschol het volgende:
iets zegt me dat ik Tokyo Magnitude moet gaan kijken alssie klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |