abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72483973
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:19 schreef Zith het volgende:
Ik maak niet zozeer de onderscheid tussen objectief, of links/rechts - maar vind het gewoon vervelender dat RTL wat populistischer is (meer spannend probeert te doen of nutteloze items die, omdat ze grappig zijn, worden uitgezonden).
Dat vind ik juist van de NOS, die tegenwoordig het nieuws van Jan Smit groot aanpakt Terwijl RTL hier gewoon RTL Boulevard voor gebruikt.
pi_72486124
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:09 schreef Wouter1989 het volgende:
waht: de dollar heeft toch niet lager dan een euro of 0,7 gestaan?
Nee, maar het gaat om het idee. Valuta verwarren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72486922
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het staat dan ook in hun taakomschrijving om te berichten over het Koninklijk Huis.
En daarom wantrouw ik NOS als het gaat om een aantal onderwerpen.
pi_72487196
Ik vind RTL Nieuws prettiger om te zien. Bij Het Journaal zit ik me vaak te ergeren aan de tenenkrommende taal of persoonlijke ontboezemingen van Sasha de Boer bij een item over technologie, waarbij ze opmerkt dat "het gelukkig nog niet zo ver is".

[ Bericht 1% gewijzigd door FinancialBubble op 06-09-2009 15:38:54 ]
pi_72487275
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik vind RTL Nieuws prettiger om te zien. Bij Het Journaal zit ik me vaak te ergeren aan de tenenkrommende taal of persoonlijke ontboezemingen van Sasha de Boer of een item over technologie, waarbij ze opmerkt dat "het gelukkig nog niet zo ver is".
Nieuwslezers moeten zich inderdaad van elk commentaar onthouden, behalve bij het weer. Als we dat willen gaan we wel naar dat zooitje bij SBS kijken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:46:43 #106
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72541380
Ook ik moet het van meerdere bronnen hebben, ik heb niet echt een voorkeur.
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:51:46 #107
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72541422
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:16 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik vind RTL Nieuws prettiger om te zien. Bij Het Journaal zit ik me vaak te ergeren aan de tenenkrommende taal of persoonlijke ontboezemingen van Sasha de Boer bij een item over technologie, waarbij ze opmerkt dat "het gelukkig nog niet zo ver is".
Ik verdenk de NOS ook van populisme, valt me vies op hoe vaak een randzaak het tot een nieuwsitem schopt. Vergeleken daarmee vind ik de journaals op VRT, BBC, en in Duitsland professioneler.

Ook mist Nederland een echt ochtendprogramma als je vergelijkt met ARD/ZDF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')