quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Fortitudo het volgende:
Klacht: Ik ben geen master van the wheels of steel
Ik kan het niet langer dan 5 seconden uitstaan. Zegt hij zoiets ook nog ergens?quote:
quote:
Keihard neukbaar dat meidje manquote:Op woensdag 2 september 2009 19:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nou die Kim Feenstra heeft een lelijk hoofd, dus.
quote:
Zij is best ok, totdat ze der muil opentrekt. Wil ze met mij chillen, dan eerst die stembanden amputerenquote:
zij is fucking irritant iddquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
hahahahaha dat is die trieste eendenbek van veronica.
En de rest van die sukkels van veronica ook. Blijkbaar hebben ze daar een soort team van presentatoren, en daar laten ze geregeld van die debiele promo-filmpjes van zien. Naast breedbekkikker zitten daar o.a. Lange Frans en Johnny de Mol bij.quote:
Maak er anders even een paint van dat kun je zo goedquote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef Ensaf het volgende:
Was jij niet die ene DJ?
wie is dat? ziet er wellicht neukbaar uit..quote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
Andersom kun je het ook proberen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar daar ben je waarschijnlijk te lelijk voor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
wie is dat? ziet er wellicht neukbaar uit..
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd even verder kijken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
TS is lelijk. Zelfs z'n moeder vindt dat.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
afbeelding ]
Onze huis-, tuin en FOK! medelander is ook in dit topic aangeland!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ze is wel lekker, maar die grafhoofd moet er echt af.
Wat een achterlijke boerquote:
Hou je bek man, hij heeft die skillzzz technically you know.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een achterlijke boer
Daarnaast: mensen die interessant proberen te zijn door er allerlei Engelse zinnen/zinsdelen tussen te gooien![]()
![]()
Aan 'DJ' Jean moet je dan ook zo min mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik kan het niet langer dan 5 seconden uitstaan. Zegt hij zoiets ook nog ergens?
Ze zal doof zijn geworden van haar eigen stem, ik draai het geluid ook uit als dat wijf weer in beeld komt.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Lastpost het volgende:
Ow crap wist niet eens dat die Kim vrijwel doof is, desondanks blijft die stem vervelend.
Blijkbaar word ze overal als mooi beschouwd, terwijl ik het gewoon een eersteklas trol vind.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:04 schreef Trannellius het volgende:
Vanmorgen ook in de spits. Hebben ze het over mooie modellen, zetten ze die grafkop van Kim Feenstra erbij![]()
Dat hoofd+stem+ernstig gebrek aan intelligentie =>quote:Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar word ze overal als mooi beschouwd, terwijl ik het gewoon een eersteklas trol vind.
Inderdaad het totaalplaatje is gewoon verschrikkelijk bij haar.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat hoofd+stem+ernstig gebrek aan intelligentie =>![]()
![]()
![]()
Een FOK!-nerd die durft echt niet te helpen hoor. Die zitten op een afstandje toe te kijken en openen het liefst gelijk een topic in KLB over het voorval.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:16 schreef ASroma het volgende:
ik heb haar een keer in de trein gezien, toen was er zo'n foknerdje die haar wel even zou helpen met de koffer op het rek te gooien. Die gozer ging mee toch een partij door de rug![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een FOK!-nerd die durft echt niet te helpen hoor. Die zitten op een afstandje toe te kijken en openen het liefst gelijk een topic in KLB over het voorval.
die bovenstequote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar daar ben je waarschijnlijk te lelijk voor.
Zei ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
En de rest van die sukkels van veronica ook. Blijkbaar hebben ze daar een soort team van presentatoren, en daar laten ze geregeld van die debiele promo-filmpjes van zien. Naast breedbekkikker zitten daar o.a. Lange Frans en Johnny de Mol bij.
'Nuff said.
DJ Korsakovquote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd even verder kijken.
hier ziet ze er anders wel goed uit:quote:Op donderdag 3 september 2009 10:04 schreef Trannellius het volgende:
Vanmorgen ook in de spits. Hebben ze het over mooie modellen, zetten ze die grafkop van Kim Feenstra erbij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |