Nee. Ik ga toch geen plaag in de hand werken?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou precies mee? Je bent bang dat een boef jouw organen krijgt ofzo?
En als je er zelf 1 nodig hebt?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef postmortum het volgende:
ik ben geen donor , omdat ik weet dat in Europa (vooral in Oos-Europa) on donarorganen gehandeld word en dat zelfs mensen vermoord worden voor een gezonde nier.
Daarom zal ik dus ook nooit donor worden en zal ik ook nooits iets terugvragen
Idd btje grote praat nuquote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef trovey het volgende:
Zie hier heel veel mensen die geen donor willen zijn beweren dat ze geen organen zullen accepteren als ze zelf iets nodig zouden hebben...ben heel benieuwd wie dat gaat volhouden als het werkelijk zover zou komen dat de keuze hebben sterven of wel een orgaan accepteren.
Egoist! ik wil jou wel eens zien als je nieren het nu begeven, hoe graag jij dan een donor wiltquote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben geen actief donor. Ik zie zelf simpelweg niet in waarom ik een voor mij onbekend persoon zou helpen door een orgaan af te staan. Maakt mij niks uit of ik het wel of niet nog nodig heb (nieren ivt hart).
Zelf hoef ik vanzelfsprekend dan ook niks terug te krijgen.
ik zeg toch dat ik zelf niks hoefquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef postmortum het volgende:
ik ben geen donor , omdat ik weet dat in Europa (vooral in Oos-Europa) on donarorganen gehandeld word en dat zelfs mensen vermoord worden voor een gezonde nier.
Ohja las niet goed, maar misschien wil je familie dat wel. Die willen niet dat je sterftquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik zelf niks hoef
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben geen donor, dit omdat ik andere mensen het licht nog niet in hun ogen gun.
dat dus. Heb zelf het formulier ook niet ingevuld.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Opperkwal het volgende:
Waarom maken ze niet iedereen gewoon automatisch donor, het enige probleem dat er zo weinig donoren zijn is dat mensen te lui zijn het op te geven. Dan zijn ze ook te lui om het op te geven dat ze het niet willen zijn en dan hebben we dadelijk mooi een nier-overschot.
Accepteer je wel een bloedtransfusie (is tenslotte ook lichaamsmateriaal van een andere persoon)?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik zelf niks hoef
heeft ook met geloofsovertuiging te maken![]()
Jouw argumentatie slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef postmortum het volgende:
denk het niet he , geloodsovertuigingquote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja las niet goed, maar misschien wil je familie dat wel. Die willen niet dat je sterft
Beetje raar niet, iemand die anders denkt moet meteen liegen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef trovey het volgende:
Zie hier heel veel mensen die geen donor willen zijn beweren dat ze geen organen zullen accepteren als ze zelf iets nodig zouden hebben...ben heel benieuwd wie dat gaat volhouden als het werkelijk zover zou komen dat ze de keuze hebben sterven of wel een orgaan accepteren.
dan verwacht ik er een van mijn naaste familie/vrienden. Net zoals ik een nier aan hun af zou staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Egoist! ik wil jou wel eens zien als je nieren het nu begeven, hoe graag jij dan een donor wilt
*Wat heb jij nog aan organen die je niet nodig hebt? (antwoord: NIETS)quote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik iets moet doen voor mensen die niks voor mij doen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
dan verwacht ik er een van mijn naaste familie/vrienden. Net zoals ik een nier aan hun af zou staan.
Maar een willekeurig orgaan naar een voor mij onbekend persoon sturen? Nee.
En anders de buurman wel. Alsof een ander iets heeft te beslissen over mijn doodquote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja las niet goed, maar misschien wil je familie dat wel. Die willen niet dat je sterft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |