Die had ik al lang moeten invullen.... Inmiddels heb ik ook zo'n geile DigID, en sta ik er bij deze geregistreerd als object om helemaal leeg te graven als anderen er blij van wordenquote:
En die mensen die al dood hadden moeten zijn zorgen er op andere manieren al dan niet per ongeluk weer voor dat anderen in leven blijven en dan snapt dood er helemaal niets meer vanquote:Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef appelsjap het volgende:
Maar donor zijn is als final destination weetje, die mensen horen dood te gaan volgends de 'Dood'. Als je da in de war gaat schoppen gaat dat niet goed komen he.
watnou als je op het randje ligt en de arts moet beslissen: veel werk/tijd/geld om je op te lappen, of lekker een kopje koffie drinken in plaats van uren zwoegenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
watnou als je op het randje ligt en de arts moet beslissen: veel werk/tijd/geld om je op te lappen, of een donornier erbij...
.ja en dan gaan ze uiteindelijk toch dood, dus het heeft geen zin!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
En die mensen die al dood hadden moeten zijn zorgen er op andere manieren al dan niet per ongeluk weer voor dat anderen in leven blijven en dan snapt dood er helemaal niets meer van
maar dan zeurt zijn manager dat hij zijn werk niet goed doet, omdat te veel pauze...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Thomass het volgende:
[..]
watnou als je op het randje ligt en de arts moet beslissen: veel werk/tijd/geld om je op te lappen, of lekker een kopje koffie drinken in plaats van uren zwoegen
Ik ben geen donor, en als ik daarom geen organen zou krijgen, ok.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef Mikkie het volgende:
Prima hoor, geen donor zijn. Maar dan ook geen organen aannemen als je ze zelf ineens nodigt hebt.
Jij durft het wel te zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben geen donor, en als ik daarom geen organen zou krijgen, ok.
Waarom weet ik niet, maar ik wil geen donor zijn. Ja ik weet hoeveel plezier ik andere ermee kan doen, etc....En nee, ik hoef dan ook niks...
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben geen donor, dit omdat ik andere mensen het licht nog niet in hun ogen gun.
Wat bedoel je hier nou precies mee? Je bent bang dat een boef jouw organen krijgt ofzo?quote:
Nou, ik heb er al vaak over nagedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |