Ik ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik had het niet eens door, dat Little_Results!![]()
Ik check de icons meer dan de namen.quote:
Nou, die zijn ook lang niet alles.quote:
nee maar wel meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die zijn ook lang niet alles.
ik zie het verschil ook niet altijd tussen vrouwen, vooral die "knappe" op tv niet. Maar dat heeft dan weer niks te maken met hun cupsize, maar met het feit dat al die hollywood hoeren op elkaar lijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan ben je net als een mannelijke collega van mij, die twee vrouwelijke collega's door elkaar haalden. Die twee vrouwen hebben niets met elkaar gemeen (de ene is blond, de ander heeft donker haar, totaal verschillende gezichten), behalve dan dat ze allebei dikke tieten hebben.. En zegt-ie nog "ja, jullie lijken zo op elkaar".
Ik mis je iconquote:
Daar had ik op een ander forum eens een post over gemaakt, jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
homo's zijn het gevolg van evolutie ergo een verbeterde versie van de hetero
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is nog een slechte kloon ook. Ik gebruik smiley-interpunctie..
quote:
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vraag is zal ik uit gaan vanavond
alsof dat een vraag isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vraag is zal ik uit gaan vanavond
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zinquote:
pakt de tuinslangquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zin
he helemaal naar de douche lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zin
Ik dacht DAT het een foto van Stroek wasquote:
Ach ja, smaken verschillenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb toch liever de mannen jongens op mijn plaatjes.
Wasda in je icoon?quote:
Mannen of jongens?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb toch liever de mannen op mijn plaatjes.
Zie mijn quote-verneukerij.quote:
doe eens postenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet je G_L?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
3 pube hairs.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen eens baardgroei oid...
Omdat je niet op straat wil slapen. Welterusten.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen en nadenken over waarom ik in godesnaam een hotel en zo geboekt heb
Hear hear.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Peter het volgende:
(lees: aanmoediging om ook wat minder haarloze mannen te posten, niet om te stoppen met het posten van plaatjes).
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Peter het volgende:
(lees: aanmoediging om ook wat minder haarloze mannen te posten, niet om te stoppen met het posten van plaatjes).
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen en nadenken over waarom ik in godesnaam een hotel en zo geboekt heb
quote:
Lekker stevigquote:
Beetje eng gespierd.quote:
Hahaha stiekem vind ik het best een beetje errug dat men Twingotje straks een klein blokje metaal is. En op zich was het best een leuk autotje. Maar het had geen stuurbekrachtiging, veeeeeeeeeel gedoe mee gehad qua onderhoud en de grote gok of ie het uberhaubt deed. En dat was volgens de garagemeneer vooral omdat het qua materiaalgebruik echt een goedkope wagen was. Dus wat dat betreft nooit weer.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, dan kon ik een Twingo nemen én een Twingo is natuurlijk een totaal andere auto dan een Corsa!
maar desalniettemin: gefeliciteerd!Is'ie ook luxe en alles?
Of ja, eigenlijk gewoon kort de hamvraag: hoe bevalt de auto?
Ow god... zielige acties: +10quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Little_Results het volgende:
Zijn er nog lekkere plaatjes te vinden hier?
sexy 404s...quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel professioneel dat ze gewoon doorgaat... Kun je van Michael Jackson niet zeggen
Draai me dan maar weer omquote:Op donderdag 3 september 2009 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kruip maar weer terug in bed
De herfst heeft definitief zijn komst aangekondigd
quote:Op donderdag 3 september 2009 07:59 schreef Stroekie het volgende:
En Mieke en Tomasso zijn vandaag jarig
Nee je zou zeggen ruim boven de 30 iddquote:Op donderdag 3 september 2009 08:14 schreef Baltar het volgende:
Liedje zingend voor Mieke (Tomasso ken ik nietz).
Mieke alweer 28 jaar, je geeft het hem niet
Tomasso is natuurlijk terug te vinden in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 3 september 2009 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]YAY
Gefeliciteerd!
Al is Tomasso er nooit meer en wordt Mieke niet ouder.
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je zou zeggen ruim boven de 30 idd
Oil of Olaz doet wonderenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:14 schreef Baltar het volgende:
Liedje zingend voor Mieke (Tomasso ken ik nietz).
Mieke alweer 28 jaar, je geeft het hem niet
Jij hebt die film dan vast niet in HD kwaliteit gezienquote:Op donderdag 3 september 2009 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je zou zeggen ruim boven de 30 idd
Nee ik denk ik doe het maar niet TE scherp, want dan zie je 't nog meer!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt die film dan vast niet in HD kwaliteit gezien
Soms is het beter om niet alles te weten / te zienquote:Op donderdag 3 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik denk ik doe het maar niet TE scherp, want dan zie je 't nog meer!
Kan ik hem dan beter maar zonder lenzen in gaan zien ?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik denk ik doe het maar niet TE scherp, want dan zie je 't nog meer!
Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Soms is het beter om niet alles te weten / te zien![]()
Ontwetendheid kan een zegen zijn
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
Maar wel irritant als je nieuwsgierig bent.
Heb je al salmonella geregeld om over hun maaltjes uit te strooien als afscheidsgroet ?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou, laatste werkdag voor mij
En vanavond laatste avondmaal voor semi-baas en snolletje.
you evil .....quote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je al salmonella geregeld om over hun maaltjes uit te strooien als afscheidsgroet ?
Zegt een nickname alles dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn nick is dan ook geen Ang3l
Zie hier:quote:Op donderdag 3 september 2009 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want wie of wat is Baltar eigenlijk ?
Jij behoort tot het Gajus ?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zie hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaius_Baltar
dat vind ik dan vanuit mijn oogpunt weer geen geloofwaardig standpunt van jequote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel helemaal in het zwart vandaag, vanwege de rouw en zo
In de rouw omdat ze weggaanquote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel helemaal in het zwart vandaag, vanwege de rouw en zo
Het is echt zo!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vind ik dan vanuit mijn oogpunt weer geen geloofwaardig standpunt van je
:S bestaat niet, jij msnverslaafde.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef Vlarp het volgende:
Nee...
:S ->->
->
->
->
->
->
->
->
->
->
->
Je moet niet zo snel quoten, snotaap!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
:S bestaat niet, jij msnverslaafde.
http://members.lycos.nl/ysklontje2000/fok/saj.wavquote:Op donderdag 3 september 2009 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel quoten, snotaap!
Hij doet 't niet goed.. ik versta er geen snars van!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/ysklontje2000/fok/saj.wav
plakken in browser uiteraard.
Tis ook een Brit die het zegt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij doet 't niet goed.. ik versta er geen snars van!
Dan kun je je bankrekening stukslaan op één van de terrasjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Parijs: 10-16 Sept = 23-26 graden, zonnig maar wel wolken, geen regen.
Hmmz
Mijn bankrekening is al stukgeslagen door heet hotel.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je je bankrekening stukslaan op één van de terrasjes.
Ongeacht het weer, als jij in Parijs maar het zonnetje bentquote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Parijs: 10-16 Sept = 23-26 graden, zonnig maar wel wolken, geen regen.
Hmmz
Ja, dus?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tis ook een Brit die het zegt.
Ik wist wel dat je een bijbedoeling had.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is al stukgeslagen door heet hotel.
En idd......duuuuure stad! Ik moest lachen dat bij 1 van de hostels stond als plus: Cheap beer during happy hour, only 3.90 EUR!![]()
Die versta je nooit. Mij versta je toch ook niet?quote:
Jij bent gewoon een boer in schaapsklerenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die versta je nooit. Mij versta je toch ook niet?
Ik ben eerder het bange musje denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ongeacht het weer, als jij in Parijs maar het zonnetje bent![]()
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een boer in schaapskleren
Er vooral niet teveel over nadenken en gewoon genietenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben eerder het bange musje denk ik
Jep. Verstand op nul reis en vakantie.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er vooral niet teveel over nadenken en gewoon genieten
Nonsensquote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dat allemaal van zuiver scheerwol ?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.
Jij een bang musje?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stuur de controlfreak nu maar eens met vakantiequote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Verstand op nul reis en vakantie.
Zo totaal niet mij, maar da's misschien wel eens goed.
Het bange musje moet gewoon een lange grijsblauwe shawl omgeslagen krijgen voor de oogjes, dan is er geen probleemquote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij een bang musje?
Tuuuuuuuurlijk!
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.
Op het strand had het niet misstaanquote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zag er hartstikke hip uit heur.
Ik was onderweg, maar bleef plakken in Leiden.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op het strand had het niet misstaan
Uh. Ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij een bang musje?
Tuuuuuuuurlijk!
Ah oke, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze alleen blind uit elkaar en zet ze blind weer in elkaar...
Ach wel joh, kom op!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Ja.
Ik ben niet zo mondig in 't openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |