Edoch is het kutquote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
dat hebben we allemaal moeten betalen toch?
Ik ook. Hoewel ik het geld er wel voor heb kan ik het mentaal niet aan als er zo een groot bedrag wordt afgeschrevenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef solyaris het volgende:
Ik betaal liever in termijnen omdat ik een pauper ben.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Teteteterek het volgende:
wat voor pauperopleiding ga je doen
Jup, bij mij deden ze het nog voor 1588 (oid)quote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef tactician het volgende:
Ik weet niet wat de klacht is, maar ik betaal ¤1620 voor een heel jaar stagelopen (geen colleges)... beetje veel geld voor een paar verslagen nakijken en een diploma'tje uitprinten... Ja toch?
20quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Inderdaad, 1620 euro voor die 10 uur per week dat ik daadwerkelijk colleges heb
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
MOEDERS?? HEB JE AL BETAALD?? JA KURK_DROOG...ON_GE_LO_FE_LIJK!!!
Bazen hebben geld op een rekening staan die ze voor dit soort dingen zo kunnen aanspreken en voor de rest er geen omkijken meer naar hebben.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Onnoman het volgende:
1620 euro... =
-32x naar de hoeren
-64800 snoepkikkertjes
-Lekker op vakantie
-mooie computer kopen
-3 jaar gratis naar de bios
etc..
Hier maar 4quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Inderdaad, 1620 euro voor die 10 uur per week dat ik daadwerkelijk colleges heb
Dus jij bent geen baas?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bazen hebben geld op een rekening staan die ze voor dit soort dingen zo kunnen aanspreken en voor de rest er geen omkijken meer naar hebben.
Alsof ik geen 1600 euro op m'n rekening hebquote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bazen hebben geld op een rekening staan die ze voor dit soort dingen zo kunnen aanspreken en voor de rest er geen omkijken meer naar hebben.
of gewoon telkens gratis colleges volgen.. net als met een rijbewijs.. bij 100 rijwinkels proefles nemen.. kan je gelijk afrijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]Of gewoon lekker op de rekening laten staan en 4 jaar geen schoolgeld betalen (6400) en dan echt een jaar lekker gaan reizen
Ikke welquote:
Ja, inderdaad!!!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
of gewoon telkens gratis colleges volgen.. net als met een rijbewijs.. bij 100 rijwinkels proefles nemen.. kan je gelijk afrijden
Een jaar reizen voor 6400,- ? Wat ga je doen, een jaar backpacken door België?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]Of gewoon lekker op de rekening laten staan en 4 jaar geen schoolgeld betalen (6400) en dan echt een jaar lekker gaan reizen
Heb jij wel eens gebackpackt?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Een jaar reizen voor 6400,- ? Wat ga je doen, een jaar backpacken door België?
Euh nee, wat heeft dat er mee te maken?quote:
3200/maandquote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Euh nee, wat heeft dat er mee te maken?
6400 voor een jaar reizen is gewoon nogal weinig - je mag blij zijn als je het daar 2 maanden mee redt.
Doe ik, maar alsnog zou ik graag 1600 euro meer willen hebben.quote:
Backpacken is met een goedkoop vliegtuig ergens heen, en daar met een tentje, 2 broeken 2 shirts en een handdoek el cheapo een land door gaan. Waar geef je dan 3200 euro per maand aan uit? Sowieso, zodra je ergens bent aangekomen werk je zo nu en dan ook voor geld. Ik noem maar wat, toch kan je vrij ver komen met 6500 euro - maar daar gaat het niet om in dit topic.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Euh nee, wat heeft dat er mee te maken?
6400 voor een jaar reizen is gewoon nogal weinig - je mag blij zijn als je het daar 2 maanden mee redt.
lees de op, schavuitquote:
Was je bang voor commentaar?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was je bang voor commentaar?Ik heb respect voor vuilnis gasten, beter dan gore mensen die niks doen. (Heeft btw niks met TS te maken.
)
Balen TSquote:Op woensdag 2 september 2009 18:17 schreef Renesite het volgende:
Beste René,
De onderwijsinstelling heeft je betalingsopdracht verwerkt.
Volgens de wet ben je maar bij 1 onderwijsinstelling het wettelijk bepaalde collegegeld verschuldigd.
Met vriendelijke groet,
Studielink.
-------![]()
![]()
!
Amnesty? Iemand?
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Respect voor de vuilnisman!
20 jaar alquote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Meddo het volgende:
René![]()