Thnx, even onthoudenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:43 schreef Steffie het volgende:
Morgen om 13h15 is op BBC1 een uitgebreid interview met McClaren te zien in Football Focus. In het voorstukje zat hij in de kleedkamer bij Twente, dus wellicht is het niet alleen terugkijken op zijn periode bij Engeland.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ll_focus/6958524.stm
Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:42 schreef Sieps het volgende:
13h15 Engelse tijd? Dan moet Oranje voetballen
straks na Oranje ff kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:44 schreef ElYefe het volgende:
Het 13min durende interview:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ll_focus/8239607.stm
Zolang ie geen contract heeft getekend niet natuurlijk. Hij geeft wel heel duidelijk aan dat er kans is dat hij langer blijft dan dit seizoen.quote:
Een rode munt is zeg maar een halve muntquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een raar muntensysteem hebben jullie zeg! Soms zie je een oranje munt + een rode munt achter iets staan (bijv. broodje warm vlees), maar er waren alleen oranje munten. Verder kon je eigenlijk niet wijs worden uit wat nou één of twee munjtes waren. Desalniettemin was het zoals altijd weer goed te nassen in Enschede.
En kaartcontrole ging snel, bediening snel, qua faciliteiten is het echt prima geregeld in Enschede. Dak lekte wel een beetje op 315.
Daarom, 1e ring FTWquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Een rode munt is zeg maar een halve muntOverigens is dit systeem alleen op de tweede ring van toepassing, op de eerste ring wordt er contant betaald
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:38 schreef Sieps het volgende:
We hebben een anti Twente filmpje. We worden steeds meer een topclub
Sluit goed aan bij de doelgroep van Vak-P. Hulde.quote:Op zondag 6 september 2009 17:49 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vak-P heeft er een leuke tekening van gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat heeft niets met het uitdelen van de combi te maken natuurlijk. De combi komt van de burgemeester, die zeikerige regeltjes van onze directie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet van op de hoogte. Ik weet wel dat je er bijvoorbeeld je t-shirtje niet even uit mag trekken als het warm is en meer van zulk soort stricte regeltjes. Ik dacht dat een aantal Heerenveen-supporters daar aardig flauw van was, maar kan het mis hebben.
Het is nog niet helemaal duidelijk wat er nou gaat gebeuren. D'r waren ook plannen om de wedstrijd dan in een cafe in Heerenveen te gaan bekijken bijv. Op een vreedzame manier, om te laten zien dat de combi onterecht is. Ik denk alleen dat je voor de stad/het dorp al tegengehouden wordt, als Twente-supporters.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het uitdelen van de combi te maken natuurlijk. De combi komt van de burgemeester, die zeikerige regeltjes van onze directie.
Maar goed, een boycot dus.. had op zijn minst verwacht dat jullie even de koeien kwamen melken hier ofzo.
Precies. Als je op verschillende tijden en via verschillende aanvoerroutes komt heb je al iets meer kans. Maar ik denk dat je idd de stad niet in komt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:15 schreef Prosac het volgende:
Tuurlijk, als je dat gaat aankondigen staat er op de A37/A28 al een fuik klaar om alle verdachte auto's terug te sturen die bij het uitrijden van Twente gefotografeerd zijn.
Of Arnautovic komt terug of Inter moet betalen. En Gent heeft maar 10%, waar je die 30% vandaan tovert is mij een raadselquote:Op maandag 7 september 2009 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sluit goed aan bij de doelgroep van Vak-P. Hulde.
Vreemde constructie overigens met Arnautovic. Kans zit er dik in dat Twente uiteindelijk naar haar haar centen kan fluiten. En de Belgen hebben 30% van de transferrechten van Ruiz in handen...
Van VI. Het ging trouwens om 30% van de winst, niet om 30% van de verkoop.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:16 schreef Sieps het volgende:
[..]
Of Arnautovic komt terug of Inter moet betalen. En Gent heeft maar 10%, waar je die 30% vandaan tovert is mij een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |