Waarheid als een koe en wat mij betreft einde discussie.quote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
HO HO HO!!
Die kattenpis daar is GEEN bier. Bier is bijvoorbeeld Hertog Jan.
En jij zegt dat je daar geld voor betaalt? Het is ongelooflijk. Je kan je geld net zo goed gelijk in de put mieteren
Utrecht supporters en respect? Ik keur het biergooien zeker niet goed maar die Utrechters zijn zeker geen lieverdjesquote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij wel. Want wij hebben respect
HahahhahahahahEINZ1!@1!!$%#%#@!!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
HO HO HO!!
En jij zegt dat je daar geld voor betaalt? Het is ongelooflijk. Je kan je geld net zo goed gelijk in de put mieteren
Niet te zuipen inderdaad. Vandaar dat alles op het veld eindigt.quote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
HO HO HO!!
Ik vond boschker bij de eerste beter hoorquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HahahhahahahahEINZ1!@1!!$%#%#@!!!!!
Nee hij zit niet mijn jongen
Trouwens Vorm zag er goed uit bij die 1e goal, prima.
Eg wel. Ben vannacht nog lief voor je geweest! Ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Sieps het volgende:
[..]
Utrecht supporters en respect? Ik keur het biergooien zeker niet goed maar die Utrechters zijn zeker geen lieverdjes
Was inderdaad een foutje van hem.quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HahahhahahahahEINZ1!@1!!$%#%#@!!!!!
Nee hij zit niet mijn jongen
Trouwens Vorm zag er goed uit bij die 1e goal, prima.
Maar wij hebben gewonnen hoorquote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vond boschker bij de eerste beter hoor
Probeer je nu echt te trollen in het topic van een club die net in de laatste minuut van jouw club heeft gewonnen?quote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vond boschker bij de eerste beter hoor
Nee, ik heb net met sjimz gebabbeld en ik mag niet trollen. Dus doe ik dat niet. Ik ben respectvol!quote:Op zondag 13 september 2009 00:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Probeer je nu echt te trollen in het topic van een club die net in de laatste minuut van jouw club heeft gewonnen?:D
Erhm.. hoe kan je een penalty krijgen na een buitenspel moment? Er was al gefloten voor buitenspel namelijk. De beelden laten dat ook meer dan duidelijk zien. 2 spelers dik buitenspel.quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Robinhoo het volgende:
Thaduck, had je ook niet gedacht dat we al eerder een penalty moesten hebben dan?![]()
Toen tha master Vorm, Ruiz neerbeukte toen hij diezelfde Vorm al voorbij was?
Er was toen al gefloten voor buitenspel (onterecht overigens)quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Robinhoo het volgende:
Thaduck, had je ook niet gedacht dat we al eerder een penalty moesten hebben dan?![]()
Toen tha master Vorm, Ruiz neerbeukte toen hij diezelfde Vorm al voorbij was?
Zei ik ook al tegen tha duck, bij utrecht gebeurt dat ook. Denk zelfs meer dan bij Twente, dus ik doe er ook niet moeilijk overquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Sieps het volgende:
[..]
Utrecht supporters en respect? Ik keur het biergooien zeker niet goed maar die Utrechters zijn zeker geen lieverdjes
Sjimz wil je aub hier wat aan doen?quote:
Wij hebben echte mannen, wij gooien met ranja!quote:Op zondag 13 september 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen tha duck, bij utrecht gebeurt dat ook. Denk zelfs meer dan bij Twente, dus ik doe er ook niet moeilijk over
quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm.. hoe kan je een penalty krijgen na een buitenspel moment? Er was al gefloten voor buitenspel namelijk. De beelden laten dat ook meer dan duidelijk zien. 2 spelers dik buitenspel.
Dus nee, ik denk niet dat dat een penalty was.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was toen al gefloten voor buitenspel (onterecht overigens)
Vond je? Op de beelden zag het er heel erg buitenspel uit. Ze trokken helaas geen lijn, maar ik denk dat het 0,5 tot 1 meter was.quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was toen al gefloten voor buitenspel (onterecht overigens)
Ruiz stond zeker niet buitenspel, Nkufo wel maar daar ging de bal niet heen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vond je? Op de beelden zag het er heel erg buitenspel uit. Ze trokken helaas geen lijn, maar ik denk dat het 0,5 tot 1 meter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |