Dit dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Neleos het volgende:
Dat ze ons 'Duitsers' noemen. We mogen dan wel een keer in de laatste minuut winnen i.p.v. doelpunten tegen te krijgen.
Sorry. Normaal doe ik dat nooit, maar hij glipte uit mijn hand.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Zwoerd het volgende:
wat een ontlading
heb me wel kapot geërgerd aan de gasten die het nodig vonden om met bier te gaan gooien
Dat dus. Vind ik niet kunnen, dan verlaag je je naar hetzelfde niveau als van die rotterdammers die bier over McClaren heen gooiden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Of bedoel je die biertjes die over die Utrecht-speler werden gegooid op die brancard? Dat vond ik eigenlijk ook wel grappig.
Hmm te wachten, te wachten. Onze enige rechtsback is Stam. Ik zie het als een back-up voor Stam dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Zitten jullie te wachten op Tiendalli?
-dat is totaal niet nodig ondanks dat ik je woede wel kan begrijpen-quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Of bedoel je die biertjes die over die Utrecht-speler werden gegooid op die brancard? Dat vond ik eigenlijk ook wel grappig.
Oke dat 2e gedeelte is goed mijn jonge respect. Hoe je tekeer gaat tegen Neleos is slechtquote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
-dat is totaal niet nodig ondanks dat ik je woede wel kan begrijpen-
------------------
En voor de wel normale Twente supporters: terecht gewonnen. Al had 2-2 ook geen onredelijke uitslag geweest. Ik ben blij dat de 3-2 niet door die penalty kwam, maar op een normale manier. Kan ermee leven. daardoor.
Waar jullie die Stoch vandaan toveren, het is mij een raadsel. Maar wat een voetballer. Die gaat belangrijk zijn dit seizoen als ik het zo zie. Leuk joch om te zien ballen, snel en veel op de juiste plekken.
Dan had je zeker de andere droom? Ik had de droom dat boschker in oranje zou staan en een wereldkeeper zou worden. Maar mijn droom kwam niet uit itt die van jouwquote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef DirkZz het volgende:
Come on Twente !!
Altijd fijn, winnen van dat stink utrecht.
Oh oh wat was ik blij toen die verdiende 3-2 eindelijks in de netten vloog, dat Perez zou missen voorspelde ik al voordat ik wist dat Perez hem zou nemen.
Ik heb 'm zelf ff opgeslagen op mijn pc.quote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Tha_Duck het volgende:
@Neleos:
Hoewel ik nog achter mijn vorige reactie sta, en ik hoop dat je hem gelezen hebt begrijp ik de edit van sjimz.
Oke, ik zal d'r eens een nachtje over slapen. Je neemt het nogal zwaar op merk ik.quote:Toch wil ik je zeggen dat ik je een afschuwelijke schoft vind, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Het feit dat je zegt dat soort acties goed te keuren en het grappig te vinden geeft mij aan dat je een laag, heel laag, mannetje bent. Normale supporters hebben respect voor spelers van de andere ploeg in zo'n situatie. Je hoeft van mij niet te klappen en te zingen voor hem, maar respect is het minste wat je iemand kan geven met een blessure. Het feit dat jij dat niet kan zegt veel, heel veel, over je.
Wil je aub dit topic uitgaan, je lult namelijk poepquote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan had je zeker de andere droom? Ik had de droom dat boschker in oranje zou staan en een wereldkeeper zou worden. Maar mijn droom kwam niet uit itt die van jouw
De een keept poep, de ander lult poep. Zo hebben we allemaal een specialiteit toch?quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wil je aub dit topic uitgaan, je lult namelijk poep
Morgen wens ik je waarschijnlijk nog ergere dingen toe.quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Neleos het volgende:
Oke, ik zal d'r eens een nachtje over slapen. Je neemt het nogal zwaar op merk ik.
De een krijgt gratis bier, de ander betaalt ervoor. WHATEVER?quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De een keept poep, de ander lult poep. Zo hebben we allemaal een specialiteit toch?
Ik ook.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Sieps het volgende:
Ik heb het bijzonder gezellig gehad in de slotfase hoor
HO HO HO!!quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De een krijgt gratis bier, de ander betaalt ervoor. WHATEVER?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |