abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72685496
wat een ontlading
heb me wel kapot geërgerd aan de gasten die het nodig vonden om met bier te gaan gooien
Цой жив
pi_72687352
Ongelovelijk alsnog gewonnen

Het hele stadion ging los, wát een ontlading

Utrecht
pi_72687437
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:47 schreef Neleos het volgende:
Dat ze ons 'Duitsers' noemen. We mogen dan wel een keer in de laatste minuut winnen i.p.v. doelpunten tegen te krijgen.
Dit dus.
pi_72687489
Maar ik ben minstens een halve smiley aan bier kwijt geraakt tijdens het juichen en ik heb ook zeker een halve smiley aan bier over mij heen gekregen. Wat een kutwedstrijd!! Godverdegodver. 3-2 haha. Morgen ga ik mijn blauwe plekken tellen die ik heb opgelopen tijdens het juichen!
pi_72687607
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Zwoerd het volgende:
wat een ontlading
heb me wel kapot geërgerd aan de gasten die het nodig vonden om met bier te gaan gooien
Sorry. Normaal doe ik dat nooit, maar hij glipte uit mijn hand.

Of bedoel je die biertjes die over die Utrecht-speler werden gegooid op die brancard? Dat vond ik eigenlijk ook wel grappig.
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:51:53 #206
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72687812
Het hoort bij de lading van de wedstrijd. Ruiz die wordt neergebeukt door Vorm, wat een in mijn ogen een penalty moet zijn. Dat je hem later wel krijgt nice Dat zo'n hoerejong dan langskomt oke, gooi even paar bier over hem heen, boeit me niet.

Ik heb zoooooo hard zitten juichen toen we een pingel kregen, en mijn stoeltje is kapot Dat kwam omdat Perez hem miste.

Toen Ruiz toch nog even de 3-2 maakte Ik flipte hem totaal.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72687854
Zitten jullie te wachten op Tiendalli?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72687902
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Neleos het volgende:

[..]

Of bedoel je die biertjes die over die Utrecht-speler werden gegooid op die brancard? Dat vond ik eigenlijk ook wel grappig.
Dat dus. Vind ik niet kunnen, dan verlaag je je naar hetzelfde niveau als van die rotterdammers die bier over McClaren heen gooiden.
Цой жив
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:56:37 #209
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72687922
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Zitten jullie te wachten op Tiendalli?
Hmm te wachten, te wachten. Onze enige rechtsback is Stam. Ik zie het als een back-up voor Stam dus.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72688020
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Neleos het volgende:

[..]

-dat is totaal niet nodig ondanks dat ik je woede wel kan begrijpen-
------------------
En voor de wel normale Twente supporters: terecht gewonnen. Al had 2-2 ook geen onredelijke uitslag geweest. Ik ben blij dat de 3-2 niet door die penalty kwam, maar op een normale manier. Kan ermee leven. daardoor.

Waar jullie die Stoch vandaan toveren, het is mij een raadsel. Maar wat een voetballer. Die gaat belangrijk zijn dit seizoen als ik het zo zie. Leuk joch om te zien ballen, snel en veel op de juiste plekken.

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 13-09-2009 00:02:13 ]
pi_72688122
-normaal doen-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 13-09-2009 00:04:42 ]
  zondag 13 september 2009 @ 00:05:45 #212
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72688159
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

-dat is totaal niet nodig ondanks dat ik je woede wel kan begrijpen-
------------------
En voor de wel normale Twente supporters: terecht gewonnen. Al had 2-2 ook geen onredelijke uitslag geweest. Ik ben blij dat de 3-2 niet door die penalty kwam, maar op een normale manier. Kan ermee leven. daardoor.

Waar jullie die Stoch vandaan toveren, het is mij een raadsel. Maar wat een voetballer. Die gaat belangrijk zijn dit seizoen als ik het zo zie. Leuk joch om te zien ballen, snel en veel op de juiste plekken.
Oke dat 2e gedeelte is goed mijn jonge respect. Hoe je tekeer gaat tegen Neleos is slecht Ik ben het namelijk met hem eens
pi_72688210
@Neleos:
Hoewel ik nog achter mijn vorige reactie sta, en ik hoop dat je hem gelezen hebt begrijp ik de edit van sjimz.

Toch wil ik je zeggen dat ik je een afschuwelijke schoft vind, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Het feit dat je zegt dat soort acties goed te keuren en het grappig te vinden geeft mij aan dat je een laag, heel laag, mannetje bent. Normale supporters hebben respect voor spelers van de andere ploeg in zo'n situatie. Je hoeft van mij niet te klappen en te zingen voor hem, maar respect is het minste wat je iemand kan geven met een blessure. Het feit dat jij dat niet kan zegt veel, heel veel, over je.
pi_72688288
Come on Twente !!

Altijd fijn, winnen van dat stink utrecht.

Oh oh wat was ik blij toen die verdiende 3-2 eindelijks in de netten vloog, dat Perez zou missen voorspelde ik al voordat ik wist dat Perez hem zou nemen.
pi_72688314
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef DirkZz het volgende:
Come on Twente !!

Altijd fijn, winnen van dat stink utrecht.

Oh oh wat was ik blij toen die verdiende 3-2 eindelijks in de netten vloog, dat Perez zou missen voorspelde ik al voordat ik wist dat Perez hem zou nemen.
Dan had je zeker de andere droom? Ik had de droom dat boschker in oranje zou staan en een wereldkeeper zou worden. Maar mijn droom kwam niet uit itt die van jouw
pi_72688330
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Tha_Duck het volgende:
@Neleos:
Hoewel ik nog achter mijn vorige reactie sta, en ik hoop dat je hem gelezen hebt begrijp ik de edit van sjimz.
Ik heb 'm zelf ff opgeslagen op mijn pc.
quote:
Toch wil ik je zeggen dat ik je een afschuwelijke schoft vind, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Het feit dat je zegt dat soort acties goed te keuren en het grappig te vinden geeft mij aan dat je een laag, heel laag, mannetje bent. Normale supporters hebben respect voor spelers van de andere ploeg in zo'n situatie. Je hoeft van mij niet te klappen en te zingen voor hem, maar respect is het minste wat je iemand kan geven met een blessure. Het feit dat jij dat niet kan zegt veel, heel veel, over je.
Oke, ik zal d'r eens een nachtje over slapen. Je neemt het nogal zwaar op merk ik.
  zondag 13 september 2009 @ 00:12:10 #217
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72688335
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan had je zeker de andere droom? Ik had de droom dat boschker in oranje zou staan en een wereldkeeper zou worden. Maar mijn droom kwam niet uit itt die van jouw
Wil je aub dit topic uitgaan, je lult namelijk poep
pi_72688359
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Wil je aub dit topic uitgaan, je lult namelijk poep
De een keept poep, de ander lult poep. Zo hebben we allemaal een specialiteit toch?
pi_72688376
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Neleos het volgende:

Oke, ik zal d'r eens een nachtje over slapen. Je neemt het nogal zwaar op merk ik.
Morgen wens ik je waarschijnlijk nog ergere dingen toe.
pi_72688390
Laten we het wel gezellig houden?
pi_72688421
Ik heb het bijzonder gezellig gehad in de slotfase hoor
  zondag 13 september 2009 @ 00:15:32 #222
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72688434
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De een keept poep, de ander lult poep. Zo hebben we allemaal een specialiteit toch?
De een krijgt gratis bier, de ander betaalt ervoor. WHATEVER?
pi_72688436
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
Laten we het wel gezellig houden?
Wij wel. Want wij hebben respect
pi_72688446
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Sieps het volgende:
Ik heb het bijzonder gezellig gehad in de slotfase hoor
Ik ook.
pi_72688456
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

De een krijgt gratis bier, de ander betaalt ervoor. WHATEVER?
HO HO HO!!

Die kattenpis daar is GEEN bier. Bier is bijvoorbeeld Hertog Jan.

En jij zegt dat je daar geld voor betaalt? Het is ongelooflijk. Je kan je geld net zo goed gelijk in de put mieteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')