Jij hebt zo'n lief koppie daar staat alles leuk bij....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ooit het mcDonalds uniformding gezien??
Okeequote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnen 2 weken hoor ik of ik voor een vervolggesprek mag komen en als dat goed verloopt zal ik een proefdag moeten lopen. Om te kijken of ik een team van 6 man kan aansturen.
4 flats onderhouden is heel veel werk..... te veel voor 1 man....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okeeik zal voor je duimen ^^ Waarom eigenlijk een team van 6 man?
Ah op die manierquote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
4 flats onderhouden is heel veel werk..... te veel voor 1 man....
Ik moet dan lampen vervangen, bellen repareren, sloten vervangen enzo. Klein onderhoud met name. Voor sommige dingen moeten vaklieden gebeld worden uiteraard.quote:
Canvas zend op het moment tennis uit onder de naam sporza dus daarom kon je de queen niet vindenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had The Queen willen kijken, op België 2, maar die blijk ik niet te hebben
Dan is het nu Sporza vandaar dat LB hem niet kon vinden......quote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook al ha dje canvas dan kon je nog niet the queen kijken, ze zenden tennis uit
We hebben een kenner in da house!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het zijn vaak woningen die qua waarde voor hun niet meer aantrekkelijk zijn om te blijven verhuren(kosten onderhoud, belastingen etc.) Daarom doen ze die dan zo van de hand en zijn ze wel eerst helemaal opgeknapt enzo. Hij kan er echt een leuk huisje aan over houden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hier typt de nieuwste lobby medewerkster van McDonalds geleen
Niet echt iets geweldigs, maar toch.. Ik ben aangenomen vanochtend ^^
Hm, al zappend langs de kanalen kwam ik wel Sporza tegen, maar dat was terwijl The Queen al bezig zou moeten zijn... en toch zag ik niks wat daarop leekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Canvas zend op het moment tennis uit onder de naam sporza dus daarom kon je de queen niet vinden![]()
Succes! & slaap lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurken ik moet om 9 uur bij de tandarts zijn......![]()
Tot morgen
gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dank jullie wel dames! Heb ik wel nodig morgen..... wortelkanaalbehandeling.......
Och dat weet ik toevallig omdat een maat van mij zo aan een huisje is gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben een kenner in da house!Klinkt goed
Ah, je weet dat dat ook heel erg mee kan vallen he! Heb er vorig jaar een gehad, ik scheet zeven kleuren vantevoren, en ik heb helemaal geen last gehad!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dank jullie wel dames! Heb ik wel nodig morgen..... wortelkanaalbehandeling.......
Laten we het hopen dan! Dank voor je opbeurende woorden!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, je weet dat dat ook heel erg mee kan vallen he! Heb er vorig jaar een gehad, ik scheet zeven kleuren vantevoren, en ik heb helemaal geen last gehad!!
Dankjequote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoeveel ga je werken?
bij afwezigheid C4:quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe..![]()
Heb liever niet dat jullie me uitlachen in mn apenpakje..![]()
Zodra ik mn uniform vrijdag krijg maak ik een foto!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bij afwezigheid C4:
pics or it didn't happen
Dat zal geen problemen opleverenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zodra ik mn uniform vrijdag krijg maak ik een foto!Moet je me wel even helpen herinneren
Het is al opgelost, maar je hebt zeker weten Canvas (tenzij je Digitenne hebt zonder smarcard). Enkele zenders zijn de tv-aanbieders namelijk verplicht aan te bieden, voornamelijk de Nederlandse en Vlaamse publieke omroep (en regio-tv wanneer dat er is). Voor de rest mogen ze het min of meer zelf bepalen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per regio?ik kon m echt niet vinden namelijk, ook niet toen ik handmatig langs alle kanalen ging
2 uur voordat ze op internet staan dus ?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Morgen Leverage kijken
PS heeft een voordeel zegDie ziet alle nieuwste series eerder dan wij
Ja, maar dan slaap ik nogquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2 uur voordat ze op internet staan dus ?
quote:Agenten van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn niet blij met hun nieuwe dienstwagens. De auto's, van het type Volvo V50, mogen namelijk niet harder dan 140 kilometer per uur rijden, omdat er anders een kans bestaat dat de remmen in brand vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |