Wij beginnen het jaar altijd met de bedoeling om iedereen even vaak te wisselen, maar als je dan wedstrijden kan winnen door de juiste wissels dan kijkt men daar ineens niet meer naarquote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, zo had ik het ook nooit bekeken. Toen ik nog hoger speelde stond ik altijd in het veld en altijd dezelfde meiden zaten op de bank. Zij kregen alleen speelminuten als we toch al ver voor stonden of als iemand opeens een blessure opliep.Toen ik 2e klasse ging spelen zat ik de eerste twee maanden op de bank, daarna ruilde ik met een aanvalster. De rest van het jaar heeft zij op de bank gezeten. Echt knap lullig heb ik me gevoeld: eerst op de bank en daarna in het veld.
![]()
Ik ga het wel even afwachten. Kijken hoe het team is en afwachten wat de trainer zegt.
Als ik op de bank zou zitten dan interesseert het me weinig of mijn team wint of niet. Sterker nog, dan ga ik me alleen maar opvreten als ze niet winnen want dan vind ik dat ik daar verandering in had kunnen brengen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat blijft lastig met een teamsport. Je wil als team graag winnen, alleen is het lullig als jij degene bent die daarvoor op de bank moet zitten
Ik zou het echt schijtirritant vinden als ik echt elk weekend rekening moest houden met een wedstrijdquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nog bedenken of ik alleen wil trainen of ook op zaterdag wedstrijden wil spelen. Moeilijk, moeilijk..
Dat is natuurlijk ook waar.... ik zou ontzettend balen als ik een concert waar ik wel voor heb gerepeteerd niet mee kon zingenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je traint toch juist om wedstrijdjes te kunnen spelen?
Net wel, nu is ie weer vlotjes...quote:Op woensdag 2 september 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Doet fok bij jullie ook raar? Ik krijg steeds een melding dat de pagina niet gevonden kon worden
Ik kijk juist uit naar elke zondag dat ik weer mag voetballenquote:Op woensdag 2 september 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar.... ik zou ontzettend balen als ik een concert waar ik wel voor heb gerepeteerd niet mee kon zingenMaarja, da's maar 2 of 3 keer per jaar en niet elk weekend
Hier nu ookquote:Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Net wel, nu is ie weer vlotjes...
Maar vind je het dan niet irritant dat je nooit een weekendje wat anders kunt doen, tenzij het te combineren is met zo'n wedstrijd? Ik weet niet hoe ver van jou vandaan al je vrienden wonen, en je woont natuurlijk nog thuis, maar als je vrienden en familie grotendeels in een andere stad wonen (zoals bij Soempie ook), is dat behoorlijk lastigquote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kijk juist uit naar elke zondag dat ik weer mag voetballen
Krijgt flashback naar jeugd.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heeft Lennon ontzettend mooie lange wimpers!!![]()
![]()
toevalligerwijs moet de helft van mn vrienden altijd op exact hetzelfde tijdstip ook voetballen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier nu ook
[..]
Maar vind je het dan niet irritant dat je nooit een weekendje wat anders kunt doen, tenzij het te combineren is met zo'n wedstrijd? Ik weet niet hoe ver van jou vandaan al je vrienden wonen, en je woont natuurlijk nog thuis, maar als je vrienden en familie grotendeels in een andere stad wonen (zoals bij Soempie ook), is dat behoorlijk lastig
Wel al je kamer betrokken?quote:
quote:A couple on our street were yelling at eachother by the side of the road.
I said, "Why don't you take it indoors where the entire street can't hear you?"
The woman said, "Fuck off, this is none of your business!"
"That's exactly my point, you thick bint," came my reply.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Weer thuisproductief dagje vandaag
nu eten en daarna lekker relaxen
Yep, zo goed zelfs dat ik het eerste item helemaal mag gaan voorbereidenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geniet er van.
Vandaag wel de juiste personen aan de lijn gehad.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Aan mijn sollicitatie heb ik wel een goed gevoel over gehouden.
Ja dat is inderdaad te hopen. Ik zou binnen nu en 2 weken horen of ik voor een tweede gesprek mag komen.quote:
Lennon heeft ook kuiltjes in de wangen. HIj heeft dat geėrfd van zn vader, de wimpers ook.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijgt flashback naar jeugd.
Kuiltjes in mijn wangen en megalange wimpers...dat moest ik continu aanhoren.
Hoofd Huismeester van 4 flats. Ze zoeken iemand die een team van 6 man kan aansturen. Ze vonden dat ik voldoende kwaliteit had en ook wel charisma uitstraalde. Nu hopelijk een tweede gesprek en daarna een proefdag....quote:Op woensdag 2 september 2009 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon heeft ook kuiltjes in de wangen. HIj heeft dat geėrfd van zn vader, de wimpers ook.En ja, hij of eigenlijk wij moeten het nu ook vaak aanhoren.
Spannend Andy. Wat voor soort functie is het?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 21:03 schreef MaJo het volgende:
Ik zat net te bedenken wat ik vanavond eens zou gaan doen. Serie kijken, boek lezen, inlezen voor college morgen. Maar weet je wat? Ik ga gewoon lekker vroeg tukken, ik ben doodop
dus heel uniek gezien dit tijdstip maar ik ga lekker![]()
Dat klinkt goed en leuk. Ik duim voor je mee dat er een tweede gesprek en proefdag volgt!!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoofd Huismeester van 4 flats. Ze zoeken iemand die een team van 6 man kan aansturen. Ze vonden dat ik voldoende kwaliteit had en ook wel charisma uitstraalde. Nu hopelijk een tweede gesprek en daarna een proefdag....
Lekker joh, gewoon doenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:03 schreef MaJo het volgende:
Ik zat net te bedenken wat ik vanavond eens zou gaan doen. Serie kijken, boek lezen, inlezen voor college morgen. Maar weet je wat? Ik ga gewoon lekker vroeg tukken, ik ben doodop
dus heel uniek gezien dit tijdstip maar ik ga lekker![]()
* Ook meeduimtquote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Dat klinkt goed en leuk. Ik duim voor je mee dat er een tweede gesprek en proefdag volgt!!
Ook van mij truste MaJoquote:
Dank je!quote:Dat klinkt goed en leuk. Ik duim voor je mee dat er een tweede gesprek en proefdag volgt!!
Ook dank LadyBlack!quote:
Een eigen huis van Rene Froger is er makkelijk mee te klooien.....quote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een liedje aan het zoeken om een andere tekst op te maken voor het afstuderen van mijn beste vriendinHet plan is om dat lied dan met mn vriendje in te zingen, en daar een clipje onder te zetten dat ik met die vriendin in elkaar draai. En dat geheel dan op haar afstudeerfeestje te presenteren uiteraard
Tv Kijk ze en lig zequote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga tv kijken en lekker op de bank liggen![]()
Ah ja dat zou kunnen maar we willen graag een nummer nemen waar die vriendin ook echt iets mee heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een eigen huis van Rene Froger is er makkelijk mee te klooien.....
Dokter Bernard zou ook kunnen danquote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah ja dat zou kunnen maar we willen graag een nummer nemen waar die vriendin ook echt iets mee heeft.
Ik kom er nu dus achter dat ze van best ingewikkelde muziek houdtde nummers van Room Eleven zijn allemaal te jazzy (dus niet pakkend genoeg voor zoiets), de Arctic Monkeys zijn te snel (en trouwens ook te agressief), Lily Allens 'Knock 'em out' is teveel rap......
Misschien wordt het wel Lalala Love of Hey hey hey van Room Eleven, die zijn wel catchy en Lalala Love heeft leuke medische termen (ze studeert af in geneeskunde).
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Vrouw checkt benzinepeil met aansteker: BOEM!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |