Stond de prijs op het huisje vermeld?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo de binnenkant van m'n ogen bekijken, begin weer koppijn te krijgen namelijk
En net zag ik een huisje te koop staan dat zelfs voor mij betaalbaar is, begint toch wel te kriebelen dan
ik zag de advertentie in een krantje staanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stond de prijs op het huisje vermeld?
Beetje mooi huisje?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zag de advertentie in een krantje staan
Ja, verkoop via de woningstichting, dus heb nog tot en met volgende week vrijdag om te reageren voor een loting, dus ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.quote:
Verschilt dat niet per regio?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zit toch standaard op de kabel? Het heet ook CANVAS geen België 2
Verkoop met loting?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, verkoop via de woningstichting, dus heb nog tot en met volgende week vrijdag om te reageren voor een loting, dus ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.
Maar ik ga nu echt met die eerste nacht beginnen, hopelijk morgen weer werken
Het kan per aanbieder wel verschillen, maar canvas is geen exoot, dus zou er normaal gesproken wel gewoon tussen moeten zittenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per regio?ik kon m echt niet vinden namelijk, ook niet toen ik handmatig langs alle kanalen ging
BBC 1 en 2 en België 1 en 2 zitten altijd standaard in elk kabelpakket geloof ik. Soms heet het kanaal ook wel Sporza of Ketnet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per regio?ik kon m echt niet vinden namelijk, ook niet toen ik handmatig langs alle kanalen ging
een ex-huurhuis dat in de verkoop gaat, dan kunnen mensen die ingeschreven staan bij de woningbouwvereniging aangeven dat ze interesse hebben en dan word er een loting gehouden geloof ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verkoop met loting?Ik ben nu heel benieuwd
Nou denk er maar goed over na dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, verkoop via de woningstichting, dus heb nog tot en met volgende week vrijdag om te reageren voor een loting, dus ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.
Maar ik ga nu echt met die eerste nacht beginnen, hopelijk morgen weer werken
Coole regelingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een ex-huurhuis dat in de verkoop gaat, dan kunnen mensen die ingeschreven staan bij de woningbouwvereniging aangeven dat ze interesse hebben en dan word er een loting gehouden geloof ik.
Nee dat is het nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Coole regeling
Je moet je dan wel afvragen of het geen afdankertje is, dat steeds geweigerd is door potentiële huurders... Maar daar ga je ongetwijfeld de komende dagen wel ff over nadenken
Nee het zijn vaak woningen die qua waarde voor hun niet meer aantrekkelijk zijn om te blijven verhuren(kosten onderhoud, belastingen etc.) Daarom doen ze die dan zo van de hand en zijn ze wel eerst helemaal opgeknapt enzo. Hij kan er echt een leuk huisje aan over houden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Coole regeling
Je moet je dan wel afvragen of het geen afdankertje is, dat steeds geweigerd is door potentiële huurders... Maar daar ga je ongetwijfeld de komende dagen wel ff over nadenken
Hoi Meissiequote:
Feliciteer me eensquote:
Gefeliciteerd! Met wat eigenlijk?quote:
Hier typt de nieuwste lobby medewerkster van McDonalds geleenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Met wat eigenlijk?
Nou nogmaals gefeliciteerd met je baan!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hier typt de nieuwste lobby medewerkster van McDonalds geleen
Niet echt iets geweldigs, maar toch.. Ik ben aangenomen vanochtend ^^
Whehe..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou nogmaals gefeliciteerd met je baan!
De volgende Meet is in de McDonalds in Geleen mensen!
Volgens mij zie je er hartstikke lief uit......quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe..![]()
Heb liever niet dat jullie me uitlachen in mn apenpakje..![]()
Hoe is het trouwens met jouw banenzoektocht?
Ooit het mcDonalds uniformding gezien??quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij zie je er hartstikke lief uit......![]()
Ik ben vandaag gaan solliciteren en ik denk dat het wel goed is gegaan. Ik heb nu gesolliciteerd naar de functie van hoofd huismeester voor 4 flats.
Binnen 2 weken hoor ik of ik voor een vervolggesprek mag komen en als dat goed verloopt zal ik een proefdag moeten lopen. Om te kijken of ik een team van 6 man kan aansturen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ahawanneer krijg je te horen of je aangenomen bent of niet?
Jij hebt zo'n lief koppie daar staat alles leuk bij....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ooit het mcDonalds uniformding gezien??
Okeequote:Op woensdag 2 september 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnen 2 weken hoor ik of ik voor een vervolggesprek mag komen en als dat goed verloopt zal ik een proefdag moeten lopen. Om te kijken of ik een team van 6 man kan aansturen.
4 flats onderhouden is heel veel werk..... te veel voor 1 man....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okeeik zal voor je duimen ^^ Waarom eigenlijk een team van 6 man?
Ah op die manierquote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
4 flats onderhouden is heel veel werk..... te veel voor 1 man....
Ik moet dan lampen vervangen, bellen repareren, sloten vervangen enzo. Klein onderhoud met name. Voor sommige dingen moeten vaklieden gebeld worden uiteraard.quote:
Canvas zend op het moment tennis uit onder de naam sporza dus daarom kon je de queen niet vindenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had The Queen willen kijken, op België 2, maar die blijk ik niet te hebben
Dan is het nu Sporza vandaar dat LB hem niet kon vinden......quote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook al ha dje canvas dan kon je nog niet the queen kijken, ze zenden tennis uit
We hebben een kenner in da house!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het zijn vaak woningen die qua waarde voor hun niet meer aantrekkelijk zijn om te blijven verhuren(kosten onderhoud, belastingen etc.) Daarom doen ze die dan zo van de hand en zijn ze wel eerst helemaal opgeknapt enzo. Hij kan er echt een leuk huisje aan over houden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hier typt de nieuwste lobby medewerkster van McDonalds geleen
Niet echt iets geweldigs, maar toch.. Ik ben aangenomen vanochtend ^^
Hm, al zappend langs de kanalen kwam ik wel Sporza tegen, maar dat was terwijl The Queen al bezig zou moeten zijn... en toch zag ik niks wat daarop leekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Canvas zend op het moment tennis uit onder de naam sporza dus daarom kon je de queen niet vinden![]()
Succes! & slaap lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurken ik moet om 9 uur bij de tandarts zijn......![]()
Tot morgen
gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dank jullie wel dames! Heb ik wel nodig morgen..... wortelkanaalbehandeling.......
Och dat weet ik toevallig omdat een maat van mij zo aan een huisje is gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben een kenner in da house!Klinkt goed
Ah, je weet dat dat ook heel erg mee kan vallen he! Heb er vorig jaar een gehad, ik scheet zeven kleuren vantevoren, en ik heb helemaal geen last gehad!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dank jullie wel dames! Heb ik wel nodig morgen..... wortelkanaalbehandeling.......
Laten we het hopen dan! Dank voor je opbeurende woorden!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, je weet dat dat ook heel erg mee kan vallen he! Heb er vorig jaar een gehad, ik scheet zeven kleuren vantevoren, en ik heb helemaal geen last gehad!!
Dankjequote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoeveel ga je werken?
bij afwezigheid C4:quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe..![]()
Heb liever niet dat jullie me uitlachen in mn apenpakje..![]()
Zodra ik mn uniform vrijdag krijg maak ik een foto!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bij afwezigheid C4:
pics or it didn't happen
Dat zal geen problemen opleverenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zodra ik mn uniform vrijdag krijg maak ik een foto!Moet je me wel even helpen herinneren
Het is al opgelost, maar je hebt zeker weten Canvas (tenzij je Digitenne hebt zonder smarcard). Enkele zenders zijn de tv-aanbieders namelijk verplicht aan te bieden, voornamelijk de Nederlandse en Vlaamse publieke omroep (en regio-tv wanneer dat er is). Voor de rest mogen ze het min of meer zelf bepalen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
2 uur voordat ze op internet staan dus ?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Morgen Leverage kijken
PS heeft een voordeel zegDie ziet alle nieuwste series eerder dan wij
Ja, maar dan slaap ik nogquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2 uur voordat ze op internet staan dus ?
quote:Agenten van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn niet blij met hun nieuwe dienstwagens. De auto's, van het type Volvo V50, mogen namelijk niet harder dan 140 kilometer per uur rijden, omdat er anders een kans bestaat dat de remmen in brand vliegen.
Serieus.. waarom een lompe stationwagen gebruiken als politieauto.quote:Agenten van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn niet blij met hun nieuwe dienstwagens. De auto's, van het type Volvo V50, mogen namelijk niet harder dan 140 kilometer per uur rijden, omdat er anders een kans bestaat dat de remmen in brand vliegen.
ruimte misschienquote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieus.. waarom een lompe stationwagen gebruiken als politieauto.
[ afbeelding ]
Pak dan een volkswagen R32. Kan je eventueel nog 270 km/u mee rijden als het nodig is.
[ afbeelding ]
Zo te zien vanwege de velgen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieus.. waarom een lompe stationwagen gebruiken als politieauto.
[ afbeelding ]
Pak dan een volkswagen R32. Kan je eventueel nog 270 km/u mee rijden als het nodig is.
[ afbeelding ]
Mja, zo voelt het nou om fulltime te werken. Iets wat je nog zeker 40 jaar moet doen. Bevalt het?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:26 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik heb ruim 10 uur geslapen en ik ben nog nooit zo moe geweest
quote:Op donderdag 3 september 2009 08:42 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, zo voelt het nou om fulltime te werken. Iets wat je nog zeker 40 jaar moet doen. Bevalt het?
Eerder lamlendig op de één of andere manier.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Neleos het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben ook te vroeg naar bed gegaan. Volgens mij wordt je daar ook juist moe van.
Absolutelyquote:Op donderdag 3 september 2009 08:42 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, zo voelt het nou om fulltime te werken. Iets wat je nog zeker 40 jaar moet doen. Bevalt het?
Ik ga wel alvast voor college volgende week lezen, kan nooit verkeerd om een beetje voor te lopenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je mooi een boek gaan lezen![]()
Of je klopt even aan bij Lush voor wat extra dienstuurtjes. Speaking of which, hoe is het daarmee afgelopen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:33 schreef zebaz het volgende:
[..]
Gewoon een SMS sturen dat dat onacceptabel is...
Je kunt altijd nog je broer of zus gaan pesten als die niet aan het werk zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga wel alvast voor college volgende week lezen, kan nooit verkeerd om een beetje voor te lopenBovendien zal dat toch niet van lange duur zijn
Heb gebeld maar ze neemt niet opMoet zondag weer werken en sta verder ook ingepland dus ik ga er maar vanuit dat ik er nog steeds werk
Heb geen zwarte kleding aan dus werken lukt niet, maar misschien loop ik er zo wel even langs
Haha goeiequote:Op donderdag 3 september 2009 11:33 schreef zebaz het volgende:
[..]
Gewoon een SMS sturen dat dat onacceptabel is...
Heb vanavond al met Jil afgesprokenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog je broer of zus gaan pesten als die niet aan het werk zijn
bij mij was het gister the curious case of benjamin button en vandaag in brugesquote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren Gladiator gekeken, die was wel aardigEn vanavond staat Batman op het programma
Gebruik jij nog niet eens zo'n movie database programma dan ?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een site gevonden waardoor ik weer films ben gaan kijkenhttp://www.icheckmovies.com, kun je afvinken van verschillende lijsten wat je al gezien hebt (IMDB Top 250 enzo). Ik hou van lijstjes
Die vond ik leukquote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij was het gister the curious case of benjamin button en vandaag in bruges
2 November zit ik in Bruggequote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij was het gister the curious case of benjamin button en vandaag in bruges
Ik vind proggies juist weer onhandigquote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gebruik jij nog niet eens zo'n movie database programma dan ?
Ik kan even niet op de naam komen, maar had vroeger iig zoiets in gebruik. Kon je al je dvd's in zetten, online lijstjes aan laten maken en vergelijken enzo.. was op zich best handig.
Uhuhquote:Op donderdag 3 september 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
Laat me raden, dan staat er.......... bier op het programma![]()
Later vandaag kan ik daar over meepratenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die vond ik leuk![]()
en ook wel heel nasty op het eind
Ik geef je zelfs de linkquote:Op donderdag 3 september 2009 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik wou jou nog vragen hoe dat programma heet waarmee jij je desktop had gemaakt? Want ik vind wat ik met mijn desktop kan doen maar matig.... wil m ook graag wat toffer maken
Waar is kingpin op die site?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een site gevonden waardoor ik weer films ben gaan kijkenhttp://www.icheckmovies.com, kun je afvinken van verschillende lijsten wat je al gezien hebt (IMDB Top 250 enzo). Ik hou van lijstjes
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat als je één brouwerij gezien hebt, dat je ze zo'n beetje allemaal gezien hebt. Het is gewoon een mooi excuus om een leuke stad op te zoeken en daar gezellig te genieten van eten, drinken, muziek en de mensenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk hoor, als je een bierliefhebber bent zo'n brouwerij bezoekenIk moet dat misschien eens met wijn doen
Als die niet in de lijsten staat die er tussen staan, dan zit die er niet bij hequote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar is kingpin op die site?
Ja, lekker naar Frankrijk of Italië voor zoiets.... als ik eenmaal net zoveel verdien als mijn vriendinnen nu (ietsje minder waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat als je één brouwerij gezien hebt, dat je ze zo'n beetje allemaal gezien hebt. Het is gewoon een mooi excuus om een leuke stad op te zoeken en daar gezellig te genieten van eten, drinken, muziek en de mensen
Moet je trouwens zeker eens doen, met wijn
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, lekker naar Frankrijk of Italië voor zoiets.... als ik eenmaal net zoveel verdien als mijn vriendinnen nu (ietsje minder waarschijnlijk) kunnen we dat makkelijk een keer een weekendje doen
waardeloze sitequote:Op donderdag 3 september 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als die niet in de lijsten staat die er tussen staan, dan zit die er niet bij he
Ja, ik ben 2 jaar geleden voor 65 euro 4 dagen en 3 nachten in Londen geweest (inclusief overnachting dus)... nou als ik straks ook geld verdien (mijn 2 vriendinnen verdienen inmiddels BEHOORLIJK goed), kunnen we makkelijk een easyjet/ryanair tripje doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat is een beetje ver(Brugge is gewoon nog te rijden
) maar inderdaad. Vooral met dingen als Easyjet enz kun je tegenwoordig voor een prikkie zulke uitstapjes maken.
Waardeloze filmquote:
Het is wel handig als je het weet, maar niet onoverkomelijk hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik moeten weten dat ik de 32bits versie nodig heb ipv 64bit?
zeker, maar daarom juist tofquote:
Oeh, ik ga volgende week voor 10 dagen naar Engeland. Misschien maar een dagje London erbij doenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ben 2 jaar geleden voor 65 euro 4 dagen en 3 nachten in Londen geweest (inclusief overnachting dus)... nou als ik straks ook geld verdien (mijn 2 vriendinnen verdienen inmiddels BEHOORLIJK goed), kunnen we makkelijk een easyjet/ryanair tripje doen![]()
Tofquote:Op donderdag 3 september 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, ik ga volgende week voor 10 dagen naar Engeland. Misschien maar een dagje London erbij doen
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
TofGa je er weer voor je werk heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |