abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:32:17 #181
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72423182
Hier ook krampjes, zo sneu

En lachstuipjes, wat kun je daar toch van smelten

Verder doet Toby het goed: hij wil nog steeds veel drinken en krijgt elke keer de hik, zo gulzig als dat hij drinkt. We zitten meestal op 'n stuk of 10 voedingen.
Een week oud was hij gister en al ruim boven zijn geboortegewicht.
Voor de gehoortest is hij gezakt, beide oren na 3 keer onvoldoende gescoord dus volgende week in de herkansing. En het hielprikje... wat een tranen! Hij moest er zelf ook flink van snikken trouwens
Ik wilde vandaag voor de eerste keer met hem naar buiten. Hopelijk is het weer straks goed genoeg voor een ommetje.
.... met gevoel voor drama....
pi_72423199
Beebjes met krampjes
Ik vind Toby zo'n leuke naam he?
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:49:14 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72423284
Arme D'Shontay
Wat fijn dat het met Toby zo goed gaat? En volgende week gewoon de herkansing voor de gehoortest!
Hoest met Seb ondertussen? Alweer wat opgeknapt?

Maarten hier was wel wakker net, maar ik denk dat hij alleen zijn ogen nog maar open had, dat zijn lijfje nog sliep ofzo, want hij ligt nu na zijn flesje, in zijn wippertje te gapen en op zijn vingertjes te sabbelen... Ik zou zeggen:
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 08:35:35 #184
5428 crew  miss_sly
pi_72423718
krampjes zijn zielig en idd dat je niets kunt doen
Beste hier helpt toch eigenlijk aanleggen, heb ik het idee.

Toby wat jammer dat de gehoortest opnieuw moet, maar komt vast goed

Hier zit ik in mijn eentje te ontbijten. Dochterlief meldde zich om 8 uur weer en na de voeding viel ze weer in slaap. Terug in haar wieg gelegd, en dat deed ze goed. En toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn maag zich erg leeg voelde Dus heb ik vader en dochter in de slapkamer achtergelaten en die liggen nog te pitten

Nou kon Senna het ook wel weer gebruiken, want slapen doet ze echt te weinig. Gisteren is ze van kwart voor 3 's middags tot half 1 's nachts wakker geweest. In die tijd heeft ze misschien 4 hazeslaapjes van een kwartiertje gedaan, maar meer echt niet. Dat lijkt me toch echt te weinig voor zo'n klein meisje van bijna 7 weken. Dus moet ze nu maar goed slapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:02:04 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72424081
Wat veel kindjes met krampjes, wat zielig. Sterkte

Dit tv-tjes zijn leuk Mn moeder heeft er nog eentje liggen die van Twan is geweest. Lennon vindt hem ook geweldig!!

Seb goed geslapen en succes vandaag op kdv.

Ow Senna, dat is wel erg weinig slapen hoor. Vandaag lekker bijslapen!!

Lennon heeft vannacht -net als gisteren -ook weer helemaal doorgeslapen, hopelijk blijft de stomme tandenpijn nu weg. Of de chamodent werkt gewoon erg goed, die maar gewoon blijven gebruiken voorlopig. Weet iemand hier ook iets tegen diarreeluiers? Lennon heeft ze nu al een paar dagen lang... op zich geen last van, maar helemaal goed lijkt het me ook niet. Ik ga in ieder geval al vanavond de fles klaarmaken met rijstwater.
Make love, not war ☮
pi_72424106
Leander heeft doorgeslapen Schrok om half 7 wakker En nu ben ik klaarwakker terwijl het de enige dag was dat ik lekker uit kon slapen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72424244
Tess lag gister na de fles om 22.30. Werd om 5.30 wakker, ze had zich losgewurmd, fles gehad, om 6.15 lag ze werr en ze slaapt nog steeds

lekker menicole!!
voor de kindjes met kramp
Balen van de gehoortest kersjes, volgende week gaat ie vast goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72424337
Wij hadden een redelijke nacht, voor vier uur aan een stuk geslapen. Om vier uur kreeg meneer honger en hebben we een fles gegeven. Je kan wel merken dat het eten nog niet zo goed valt want daarna is hij een paar keer jammerend wakker geworden. Ik moest hem vanmorgen wakker maken voor het kdv en toen moest hij nog een beetje spugen maar geen koorts.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72424524
Fijn dat het beter gaat met Seb! Ik zie er nu al tegenop om een keer een zieke baby te hebben
(seb al tanden in de maak of niet ? ik zit hier elke dag even te checken maar echt geen enkel beginnetje ofzo ook wel fijn nu ze nog bv krijgt al kunnen die kaakjes ook wel gruwelijk klemmen )

Hopen dat de volgende gehoortest beter gaat kersjes.. denk je zelf dat het wel goed zit? (schrikt hij van harde geluidjes oid?)

Ik heb hier trouwens nog meer awesome speelgoed.. bij de action heb je van die verkleurende lampjes 9zacht materiaal) die elke seconde veranderen van kleur (1,50!) die rol ik dan door de kamer en dan gaat E. er in draf achteraan
hilarisch
pi_72424641
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Seb! Ik zie er nu al tegenop om een keer een zieke baby te hebben
(seb al tanden in de maak of niet ? ik zit hier elke dag even te checken maar echt geen enkel beginnetje ofzo ook wel fijn nu ze nog bv krijgt al kunnen die kaakjes ook wel gruwelijk klemmen )

Hopen dat de volgende gehoortest beter gaat kersjes.. denk je zelf dat het wel goed zit? (schrikt hij van harde geluidjes oid?)

Ik heb hier trouwens nog meer awesome speelgoed.. bij de action heb je van die verkleurende lampjes 9zacht materiaal) die elke seconde veranderen van kleur (1,50!) die rol ik dan door de kamer en dan gaat E. er in draf achteraan
hilarisch
Als Seb ziek is is hij overdag wel een stuk rustiger Maar leuk is anders.
tandjes? nee joh gek. Seb wacht op Elin, die moet eerst dan volgt Seb 3 dagen later. Hij doet wel steeds zijn kaakjes op elkaar laten klappen, soort van klappertanden maar dan zonder tanden Dus ik denk dat hij wel wat voelt.

Wij hebben en heeeel duur ding gekocht van vtech, met boerderij geluiden, ik word nu al dol van die liedjes
pi_72425261
Ik heb Iris bij wijze van experiment eens doekloos in haar wieg gelegd, op haar eigen kamer... het is zowaar stil...
Ik denk dat we haar 's nachts ook maar op haar eigen kamer gaan laten slapen, want ze houdt ons uit de slaap met al haar geluidjes .
Kunnen ze met 4 weken al bewust lachen? Want ik heb nou al een paar keer gehad dat ik tegen haar zit te kletsen, ze me aankijkt en een soort van lach tevoorschijn tovert...
Fake it till you make it...
pi_72425268
Estrys, zit er ook een uitknop op... ?
pi_72425322
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef Nijna het volgende:
Estrys, zit er ook een uitknop op... ?
Op Seb? Heb hem nog niet gevonden.

ja die zit er op, maar dan is er niks aan volgens Seb
pi_72425384
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als Seb ziek is is hij overdag wel een stuk rustiger Maar leuk is anders.
tandjes? nee joh gek. Seb wacht op Elin, die moet eerst dan volgt Seb 3 dagen later. Hij doet wel steeds zijn kaakjes op elkaar laten klappen, soort van klappertanden maar dan zonder tanden Dus ik denk dat hij wel wat voelt.

Wij hebben en heeeel duur ding gekocht van vtech, met boerderij geluiden, ik word nu al dol van die liedjes
dat klapperen doet ze ook.. en ze op elkaar klemmen en dan lachen ziet er horror uit.
ze kwijlt niet en r poept stinkt net zoveel als normaal
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:29:25 #195
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72425880
Ah V-tech, daar hebben we lekker niks van in huis Wel zo rustig.
En fijn dat het weer beter gaat met Seb!

Hopelijk slaapt Senna een beetje bij vandaag, kan mama ook even rusten.

Ik heb zelf niet het idee dat Toby niet goed hoort ofzo. Maar ja, hij is natuurlijk van buik uit wel gewend aan veel lawaai, het lijkt hem totaal niet te deren verder. Beetje dubbel gevoel erbij dus
pi_72425959
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:29 schreef Kersjes het volgende:
Ah V-tech, daar hebben we lekker niks van in huis Wel zo rustig.
En fijn dat het weer beter gaat met Seb!

Hopelijk slaapt Senna een beetje bij vandaag, kan mama ook even rusten.

Ik heb zelf niet het idee dat Toby niet goed hoort ofzo. Maar ja, hij is natuurlijk van buik uit wel gewend aan veel lawaai, het lijkt hem totaal niet te deren verder. Beetje dubbel gevoel erbij dus
Dat heeft Leander ook. Die kan rusitg terwijl Mikael naast hem staat te schreeuwen in slaap vallen Bij het cb zeiden ze dat het komt omdat ze idd vanuit de buik al veel lawaai gewend zijn van oudere broers en/of zussen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:35:10 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72427456
er kan bij sommige kindjes nog wat meconium in de oortjes zitten, waardoor de weerkaatsingen niet goed doorkomen, en dan heb je wel eens kans dat zo'n gehoortest niet slaagt.

Hier hebben ze hem 2 keer achter elkaar gedaan, dit omdat Roy nogal zwaar aan het ademen was (hij lag te voeden bij mij), en toen kwamen de geluidjes niet door.
daarna ging het wel goed.
Zou me er ook niet te druk over maken Kersjes.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72429404
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Op Seb? Heb hem nog niet gevonden.

ja die zit er op, maar dan is er niks aan volgens Seb
Nee dan is er ook niks aan, helemaal mee eens...
Ik heb een aantal familieleden die menen dat speelgoed allemaal geluid moet kunnen maken volgens mij. Elke keer krijgen we weer van die krengen met geluid...

Kers, eerst volgende keer maar even afwachten...?! Kennissen van ons daar had het kindje ook een onvoldoende voor de gehoortest steeds en die moesten uiteindelijk naar het audiologisch centrum voor een uitgebreidere test. Bleek allemaal helemaal in orde te zijn.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:28:38 #199
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72430480
Hier is Maarten vanmorgen voor het eerst 'alleen' (ik zat er natuurlijk naast) in het grote bad geweest... Eerst een hele tijd zitten spelen met het gietertje en op 't laatst had hij zich op zijn buik gedraaid en lag hij wat te tijgeren/zwemmen! Het was echt een geweldig gezicht, dat kleine ventje in dat grote bad. Eerst zat ik nog te twijfelen of ik niet het kleine badje gewoon in het grote bad moest zetten, maar hij vond het zo leuk om de ruimte te hebben!
pi_72430639
Wat leuk Marie! Kan me voorstellen dat het heel leuk was voor Maarten, zo in het grote bad.

Balen van de gehoortest Kersjes. Hier ging het ook de eerste keer niett goed. Waarschijnlijk had hij toen nog wat vruchtwater of andere viezigheid in zijn oortjes zitten, komt blijkbaar best vaak voor. En daar kan dat apparaatje niet doorheen meten. Komt vast goed de 2e keer, en anders is er zelfs nog een speciaal apparaat wat ook door die viezigheid heen kan meten.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:39:41 #201
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72430784
O ja, dat wou ik ook nog vertellen, Maarten is ook niet de eerste keer geslaagd voor de gehoortest... 3x Geprobeerd met 3 verschillende dikte van buisjes, maar helemaal niks! En de 2e keer was ie in een poep en een scheet geslaagd...
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:49:48 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72431106
Ik heb net even geknuffeld met Leander van MeNicole en met haar geluncht .

Maarten, wat stoer zeg in het grote bad

Niemand hier een oplossing/middeltje tegen diarreeluiers??
Make love, not war ☮
pi_72431174
Kers wat balen van die test. Hopelijk volgende keer beter.

Marie wat leuk
ik wil heel graag douchen met ons meiske maar mn lief durft het nog niet aan. En omdat er iemand toch moet aangeven en aanpakken enzo moet k nog even wachten

Ik heb een flesje cinababy gehaald net, straks even op mn gemak de bijsluiter doorspitten. Wat zouden jullie adviseren? We zijn gisteravond van 8 uur tot half 2 's nachts bezig geweest met een volledig oversture baby van de krampjes. Uiteindelijk is ze om half 2 dus bij mij in slaap gevallen en heeft ze tot half 7 geslapen. Helemaal uitgeput. Toen weer gevoed en konden we haar zo terug in bed schuiven tot 10 uur ongeveer. Toen na de voeding van 10 uur leek ze toch weer een beetje last te hebben, maar wel minder dan gisteravond gelukkig, maar ze sliep pas rond een uur of half 1/ 1 uur.
Die druppeltjes nu al geven en mee beginnen? Of afwachten tot het weer duidelijk heel erg dwars zit en dan mee beginnen? Hoe snel merk je iets van dat spul, als het al werkt zeg maar?

ik heb trouwens het idee dat het ook helpt om haar een beetje strak in te pakken, ze huilt dan wel maar valt uiteindelijk sneller in slaap. Bakeren durf ik (nog) niet, vraag het denk ik wel aan de wijkverpleegkundige als die hier langskomen voor het huisbezoek. Hopelijk wil die het me leren want ik heb het idee dat het wel eens zou kunnen helpen voor mn zielepietje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72431355
Huup wij zijn hier ook aan de cinababy gegaan toen hij uren en uren achter elkaar aan het brullen was van de pijn.. Ik weet niet of het toeval is of dat het door de cinababy komt of dat het door mijn aangepaste eetpatroon komt, maar hij heeft nu eigenlijk niet meer dan een uur achter elkaar last van kramp en dat is dan nu dus lang, meestal is het een kwartiertje en dan een paar keer op een dag.. Wij geven hem gewoon 3 keer per dag 3 druppels en direct daarna een speen/pink en dan zn buik masseren. Hoe snel sinds we het gaven de kramp minder werd weet ik eigenlijk niet meer.. Maar het was niet van de ene op de andere dag, anders had ik het me wel herinnerd gok ik zo..

Succes er mee in elk geval en voor je meisje, want krampjes zijn stom!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:00:17 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72431404
huup en dochter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72431439
Hier helpt cinababy goed, bij Kim destijds ook.
pi_72431830
Huupebeeb Ik zat gisteren ook al uren met een meisje met krampjes... zielig (vandaar dat ze ook binnen no time ondersteboven in bed lag )
Cinababy helpt hier wel redelijk, op dagen dat ze last heeft van krampjes (gelukkig niet al te vaak) doe ik preventief drie druppeltjes voor de voeding. En als ze ineens krampjes krijgt, drie druppeltjes na de voeding (dus niet én voor, én na voeding, maar of of. ) En verder heel veel knuffelen en buikje wrijven

Mijn moeder vertelde dat ik zó veel last had van krampjes en zo oorverdovend kon krijsen, dat mijn op een gegeven moment met één hand de kinderwagen heen en weer wiegde, met de andere hand aan het werk was achter de computer, en met een koptelefoon op tegen de herrie

Morgen gaan we op pad naar mijn moeder, en daar slapen zelfs, spannend! Eerst vandaag maar even doorkomen. Tot nu toe gaat het super, grote zus heeft een paar uur lang met Willow op schoot gezeten Echt leuk om te zien.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72431910
a gossie Huupje en beeb toch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:17:35 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72431915
Huup, bij Devin hebben we destijds ook Cinababy gebruikt en datn hielp volgens mij wel wat.
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Dat leek Toby laats verlichting te geven, de druk op zijn buikje en de warmte maakten in ieder geval dat hij een stuk minder (lang) moest huilen en in plaats daarvan lekker veel sliep.

Ah, dus meneer heeft waarschijnlijk gewoon poep in zijn oren zitten!
Verklaart meteen waarom hij zo slecht naar me luisterde toen ik zei dat hij moest stoppen met huilen na de voeding net
pi_72432142
Ik denk dat ik Cinababy ook maar ga halen... heb de indruk dat Iris weer last heeft van krampjes. Draagdoek banaant ze zich bijna uit... Hoofd achterover en met die pootjes trappelen... En als ik haar koppie tegen me aan druk en de doek eroverheen doe dan wurmt ze net zolang tot ze haar hoofd weer in haar nek kan gooien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')