Ja laten ze dan eens wat staan is het ook niet erg en ze zullen er ook weer even aan moeten wennen maar dat gaat hard zat. Geef je om de 4 uur gewoon??? Geef je gewoon 4 flessen van 180/6 en desnoods 1 van 150/5 of 120/4 hebben wij vorige week ook s'nachts gedaan dan 90/3 of 120/4 en nu komen ze niet meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:55 schreef mikoxx het volgende:
Dat is misschien wel een goede tip! Gaan we proberen, overdag 180/6... het proberen waard. Dank!
wees blijquote:Op donderdag 3 september 2009 13:08 schreef Nijna het volgende:
Bar, wij hebben nog steeds maar eens in de zoveel dagen een luier en tot nu toe altijd onder het verschonen... dus maakt niet uit welke luiers ik heb(of treed dan nu de wet van Fok! in werking... ik ga zo toch ff een boodschap doen dus dan zit lief met de gebakken peren... of het kind tot haar nek onder de poep...).
dat je ze s'avonds laat of s'nachts een kleiner flesje geeft omdat ze het anders toch niet leeg drinken, zonde om elke keer alles weg te gooien toch?? Vind de voeding al hard zat gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:07 schreef mikoxx het volgende:
Ik geef idd overdag om de 4 uur. We gaan die 180/6 maar eens uitproberen. Hoe bedoel je dat met s nachts 90/3 of 120/4?
Je kan m op ook een voedingskussen leggen in de box als je die hebt (t kussen) dan hoeft hij niet lang in de wipper omdat dat waarschijnlijk niet zo heel goed is en toch ligt hij wat rechtopquote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef _Bar_ het volgende:
Roy slaapt ook eigenlijk het "rustigst"in de wipstoel want dan ligt hij niet plat.
ach ik kijk het nog even na tot na het weekend.
ben wel benieuwd naar jou stukje Diaan.
Uit het inbakeren en regelmaat topic.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Urla het volgende:
M'n meisje sliep vanmorgen al een uurtje ingebakerd met de testdoeken in de box en nadat ze moeheidssignaaltjes vertoonde weer ingebakerd en nu slaapt ze gewoon al 2,5 uur vanuit wakkerstand.![]()
![]()
M'n woonkamer is sinds weken niet zo schoon geweest en ik heb zelfs de aardappels al geschild![]()
Oh zeker! Alleen gaan er hier 's nachts flessen van 150/5 volledig inquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef MamaNik het volgende:
[..]
dat je ze s'avonds laat of s'nachts een kleiner flesje geeft omdat ze het anders toch niet leeg drinken, zonde om elke keer alles weg te gooien toch?? Vind de voeding al hard zat gaan.
achgussiequote:Op donderdag 3 september 2009 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Miss hopelijk doet het wat er van verwacht wordt en biedt het verlichting!
Seb zo zielig.beterschap voor je mannetje Estrys
Ik vond mn meiske vandaag zo zieligze heeft een beetje last van krampjes en dr is weinig wat helpt. Behalve in die kramp-houding op mn arm slapen, afgewisseld met op mn buik slapen, dat wilde ze wel. Ze ligt nu sinds 12 uur wel te slapen maar is de hele ochtend wakker geweest en is nu langzaam weer wakker aan het worden. Hopelijk is nu alle lucht die dwars zat eruit (t klonk iig of ze flink wat geloosd heeft
) en slaapt ze straks rustig weer in.
juhp tientjequote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Vicky het volgende:
lekker Estrys!!
Tess lag ook om 19.15 uur
KD, heb je 'm bij het Kruidvat gekohct?
Als Seb ziek is is hij overdag wel een stuk rustigerquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Fijn dat het beter gaat met Seb!Ik zie er nu al tegenop om een keer een zieke baby te hebben
(seb al tanden in de maak of niet? ik zit hier elke dag even te checken maar echt geen enkel beginnetje ofzo
ook wel fijn nu ze nog bv krijgt al kunnen die kaakjes ook wel gruwelijk klemmen
)
Hopen dat de volgende gehoortest beter gaat kersjes.. denk je zelf dat het wel goed zit? (schrikt hij van harde geluidjes oid?)
Ik heb hier trouwens nog meer awesome speelgoed.. bij de action heb je van die verkleurende lampjes 9zacht materiaal) die elke seconde veranderen van kleur (1,50!) die rol ik dan door de kamer en dan gaat E. er in draf achteraan
hilarisch
Op Seb? Heb hem nog niet gevonden.quote:
dat klapperen doet ze ook.. en ze op elkaar klemmen en dan lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als Seb ziek is is hij overdag wel een stuk rustigerMaar leuk is anders.
tandjes? nee joh gek. Seb wacht op Elin, die moet eerst dan volgt Seb 3 dagen later. Hij doet wel steeds zijn kaakjes op elkaar laten klappen, soort van klappertanden maar dan zonder tandenDus ik denk dat hij wel wat voelt.
Wij hebben en heeeel duur ding gekocht van vtech, met boerderij geluiden, ik word nu al dol van die liedjes
Dat heeft Leander ook. Die kan rusitg terwijl Mikael naast hem staat te schreeuwen in slaap vallenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:29 schreef Kersjes het volgende:
Ah V-tech, daar hebben we lekker niks van in huisWel zo rustig.
En fijn dat het weer beter gaat met Seb!
Hopelijk slaapt Senna een beetje bij vandaag, kan mama ook even rusten.
Ik heb zelf niet het idee dat Toby niet goed hoort ofzo. Maar ja, hij is natuurlijk van buik uit wel gewend aan veel lawaai, het lijkt hem totaal niet te deren verder. Beetje dubbel gevoel erbij dus
Nee dan is er ook niks aan, helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Op Seb? Heb hem nog niet gevonden.![]()
ja die zit er op, maar dan is er niks aan volgens Seb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |