quote:Op woensdag 2 september 2009 10:53 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Euhh, waar waren we gebleven idd?
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]Even overnieuw beginnen dan maar?
Nice ditquote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]Even overnieuw beginnen dan maar?
Ik maak zelf best veel fouten. Maar er zijn 3 dingen waar ik me niet kan inhouden om telkens weer te verbeteren. En dat is erg moeilijk.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak zelf best veel fouten. Maar er zijn 3 dingen waar ik me niet kan inhouden om telkens weer te verbeteren. En dat is erg moeilijk.
Enigste
Dan/Als fouten
OverOpnieuw
Het geeft eigenlijk helemaal niet, maar ik kan me niet inhouden. Mijn stom zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh zotja, contaminatie... het spijt me
Haha, ik doe 't som ook hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het geeft eigenlijk helemaal niet, maar ik kan me niet inhouden. Mijn stom zijn
Whut?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je hem zelf niet snapt ben je waarschijnlijk iets te jong om hem uitgelegd te krijgen.
Mogguh Babsquote:
Oh... Misschien tijd voor een nieuwe danquote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de klacht niet helemaal serieus nemen met die iets te vrolijke vogel in je UI.
Ik denk niet dat Kluts het erg vindt hoor. Zie de corresponderende signatures tussen ondergetekende en Miss Kquote:
Never mind. My badquote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kluts het erg vindt hoor. Zie de corresponderende sigatures tussen ondergetekende en Miss K
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Who the hell ben jij nu weer dan?
Ja hoi
Heerlijke ripley postquote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Who the hell ben jij nu weer dan?
Ja hoi
Murmquote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Murmeli het volgende:
ja hoi.
Your wish is my command...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
lotuss waarom zit je niet op irc?
Nee murmpje, helaas nietquote:
Zoek je toch de gezelligheid op andere plekken. Wist niet dat je zo gebonden was aan singles.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee murmpje, helaas nietHoewel we wel zo'n defibrilatie apparaat hier hebben liggen denk ik niet dat een stroomschok mijn computer het gewenste resultaat zal geven
Zal ik straks eens doen, eerst even wat etenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoek je toch de gezelligheid op andere plekken. Wist niet dat je zo gebonden was aan singles.
Terecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
ff berichtje namens KF: die kreeg gedonder op zn werk met het fokken overdag
Dat ie maar wat nuttigs met zijn leven gaat doen jaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
OH en ik moet van KF zeggen dat ie wegblijft ook
Op z'n werk of ook vanaf thuis enzo?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
OH en ik moet van KF zeggen dat ie wegblijft ook
ja vanaf thuis dan ook. ik heb zijn wachtwoord enzo dus hij kan er niet meer opquote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op z'n werk of ook vanaf thuis enzo?
Cold turkey...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vanaf thuis dan ook. ik heb zijn wachtwoord enzo dus hij kan er niet meer op
Dan zal hij wel flink op zijn flikker hebben gehad zeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen fok maar wel msn vanaf werk?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het ook jammer ja.... maar ik heb hem nog op msn
Zijn werk beslist of hij thuis mag fokken??quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Alleen nog maar banen sites bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb ook msn, maar het lijkt me dat als je op je flikker krijgt voor fok dat msn er dan ook uit moet.
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb ook msn, maar het lijkt me dat als je op je flikker krijgt voor fok dat msn er dan ook uit moet.
als z'n werk er slechter van wordt, kan je nog zo veel uur maken...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.
Of dat dan weer bevorderlijk is om een vaste aanstelling te krijgenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Alleen nog maar banen sites bekijken.
Tja, sommige bedrijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.
x2quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
B en ik hebben elkaar gisteren beloofd dat we elkaar niets gaan beloven. Dat is fijn, daar ben ik blij mee... maar dan nog, het voelt raarquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat we hem vanzelf terug gaan zien
dus...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
B en ik hebben elkaar gisteren beloofd dat we elkaar niets gaan beloven. Dat is fijn, daar ben ik blij mee... maar dan nog, het voelt raarIk ben een zeikerd en een vrouw, slechte combi
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
Dat bedoelde ik ook, hij komt wel vaker over alsof hij heel hard werkt. Aan zijn posts te zien valt datquote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
KF overdrijft alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, hij komt wel vaker over alsof hij heel hard werkt. Aan zijn posts te zien valt dat
harde werken wel mee, hij zal wel veel aanwezig zijn. Je krijgt niet zomaar op je kop.
B heb ik ook nog nooit hier genoemd. B is B en dat is alles wat ik over B ga vertellenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Wie is B Pien? Die heb ik even gemist
Brian van DGK?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Wie is B Pien? Die heb ik even gemist
gewoon zeggen dat je vrouw bent. De rest hoort erbijquote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben een zeikerd en een vrouw, slechte combi
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
B heb ik ook nog nooit hier genoemd. B is B en dat is alles wat ik over B ga vertellen
Truequote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je vrouw bent. De rest hoort erbij
Meer zeg ik écht niet in singlesquote:
Arme Pienquote:
Krijgen jullie nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ja, we gaan hier net zolang mee door tot we genoeg info over 'B' hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |