Zoek je toch de gezelligheid op andere plekken. Wist niet dat je zo gebonden was aan singles.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee murmpje, helaas nietHoewel we wel zo'n defibrilatie apparaat hier hebben liggen denk ik niet dat een stroomschok mijn computer het gewenste resultaat zal geven
Zal ik straks eens doen, eerst even wat etenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoek je toch de gezelligheid op andere plekken. Wist niet dat je zo gebonden was aan singles.
Terecht.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Murmeli het volgende:
ff berichtje namens KF: die kreeg gedonder op zn werk met het fokken overdag
Dat ie maar wat nuttigs met zijn leven gaat doen jaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
OH en ik moet van KF zeggen dat ie wegblijft ook
Op z'n werk of ook vanaf thuis enzo?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
OH en ik moet van KF zeggen dat ie wegblijft ook
ja vanaf thuis dan ook. ik heb zijn wachtwoord enzo dus hij kan er niet meer opquote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op z'n werk of ook vanaf thuis enzo?
Cold turkey...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vanaf thuis dan ook. ik heb zijn wachtwoord enzo dus hij kan er niet meer op
Dan zal hij wel flink op zijn flikker hebben gehad zeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen fok maar wel msn vanaf werk?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het ook jammer ja.... maar ik heb hem nog op msn
Zijn werk beslist of hij thuis mag fokken??quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Alleen nog maar banen sites bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb ook msn, maar het lijkt me dat als je op je flikker krijgt voor fok dat msn er dan ook uit moet.
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb ook msn, maar het lijkt me dat als je op je flikker krijgt voor fok dat msn er dan ook uit moet.
als z'n werk er slechter van wordt, kan je nog zo veel uur maken...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.
Of dat dan weer bevorderlijk is om een vaste aanstelling te krijgenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Alleen nog maar banen sites bekijken.
Tja, sommige bedrijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij op zijn flikker krijgt, hij werkte meer dan 40 uur in de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |