x2quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
B en ik hebben elkaar gisteren beloofd dat we elkaar niets gaan beloven. Dat is fijn, daar ben ik blij mee... maar dan nog, het voelt raarquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat we hem vanzelf terug gaan zien
dus...quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
B en ik hebben elkaar gisteren beloofd dat we elkaar niets gaan beloven. Dat is fijn, daar ben ik blij mee... maar dan nog, het voelt raarIk ben een zeikerd en een vrouw, slechte combi
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
Dat bedoelde ik ook, hij komt wel vaker over alsof hij heel hard werkt. Aan zijn posts te zien valt datquote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
KF overdrijft alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, hij komt wel vaker over alsof hij heel hard werkt. Aan zijn posts te zien valt dat
harde werken wel mee, hij zal wel veel aanwezig zijn. Je krijgt niet zomaar op je kop.
B heb ik ook nog nooit hier genoemd. B is B en dat is alles wat ik over B ga vertellenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Wie is B Pien? Die heb ik even gemist
Brian van DGK?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Wie is B Pien? Die heb ik even gemist
gewoon zeggen dat je vrouw bent. De rest hoort erbijquote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben een zeikerd en een vrouw, slechte combi
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
B heb ik ook nog nooit hier genoemd. B is B en dat is alles wat ik over B ga vertellen
Truequote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je vrouw bent. De rest hoort erbij
Meer zeg ik écht niet in singlesquote:
Arme Pienquote:
Krijgen jullie nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ja, we gaan hier net zolang mee door tot we genoeg info over 'B' hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |