Ik mag ook vanmiddag pasquote:Op woensdag 2 september 2009 07:10 schreef Linda2205 het volgende:
"Je mag vanmiddag pas"..dat klinkt bijna alsof je er zin in hebt
Zal ik vast slingers inpakken ?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Feestje? Ik ben tenslotte vaste klant
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 2 september 2009 08:06 schreef Stout het volgende:
[..]
goedmorgen Freecell ! Lekker geslapen ?
Ik heb al een paar dagen geen zin, ik hang tegen een griepje aan en het wil niet doorzetten. Echt zo irritant!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:10 schreef Linda2205 het volgende:
"Je mag vanmiddag pas"..dat klinkt bijna alsof je er zin in hebt
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline wasquote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag toch wel zeggen dat ik na de recente gebeurtenissen erg happy ben!
Voel me weer vrolijk
Hoe is het met jullie?
(ik doe niet geheimzinnig, ik ga ervan uit dat de meeste weten wat er gebeurd is)
You bastard!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk dat ik wat gemist heb...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline was![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm? Mis ik wat?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef Morretje het volgende:
En aeque mogen we ook ergens mee feliciteren?
ooooo! op die fiets!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We mogen je feliciteren met dat je je weer goed voelt, denk ik?
Mja, onderstaande las ik inderdaad zo:quote:Op woensdag 2 september 2009 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We mogen je feliciteren met dat je je weer goed voelt, denk ik?
Want meer kon ik er niet uithalenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag toch wel zeggen dat ik na de recente gebeurtenissen erg happy ben!
Voel me weer vrolijk
Hoe is het met jullie?
(ik doe niet geheimzinnig, ik ga ervan uit dat de meeste weten wat er gebeurd is)
Ik ben heel benieuwd! Zelf ben ik trouwens op de helft van het lijfje. 't Schiet niet zo hard op als ik zou willen, sorry.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
*snel weer bezig gaat met het geboortekaartje*
Hier vindt TARA dat soort kleren niet echt ingewikkeld, maar L. wordt boos als het te lang duurtquote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef Vicky het volgende:
ja volgens mij ook..
oh ik kan vanavond weer gaan lachen.. Ik heb Tess een heel leuk truitje aangedaan met 4 touwtjes die je moet knopen maar M. zal wel weer gaan gillen want kleertjes waar geen 2 drukknopen op de schouders zitten vindt ie lastig/stom/moeilijk/klote...
Waarom vraagt iedereen vandaag hoe ik geslapen heb?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Books het volgende:
Freecell ook goedemorgen en lekker geslapen? Hoe gaat het met Tara verder en zijn onderzoeken eigenlijk?
Is niet veel gebeurd verder. Ben gewoon vandaag vrolijk na al dat gez***.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Books het volgende:
Ik heb geloof ook wat gemist aeque (effe bijpraten)., Had je al wel sterkte gewenst met je afgelopen relatie maar of je daar nu zo vrolijk van wordt? Hoe is het met de huizenjacht trouwens?
Oh maar het duurt nog heeeeel lang eer ik beval hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Zelf ben ik trouwens op de helft van het lijfje. 't Schiet niet zo hard op als ik zou willen, sorry.Teveel andere dingen gehad de afgelopen dagen. Maar straks ga ik er eens lekker voor zitten, op het bankje in de tuin.
Alleen moet ik eerst nog boodschappen doen en de wassen ophangen.
Jij wel!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen vandaag hoe ik geslapen heb?Ja prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |