Ik mag ook vanmiddag pasquote:Op woensdag 2 september 2009 07:10 schreef Linda2205 het volgende:
"Je mag vanmiddag pas"..dat klinkt bijna alsof je er zin in hebt
Zal ik vast slingers inpakken ?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Feestje? Ik ben tenslotte vaste klant
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 2 september 2009 08:06 schreef Stout het volgende:
[..]
goedmorgen Freecell ! Lekker geslapen ?
Ik heb al een paar dagen geen zin, ik hang tegen een griepje aan en het wil niet doorzetten. Echt zo irritant!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:10 schreef Linda2205 het volgende:
"Je mag vanmiddag pas"..dat klinkt bijna alsof je er zin in hebt
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline wasquote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag toch wel zeggen dat ik na de recente gebeurtenissen erg happy ben!
Voel me weer vrolijk
Hoe is het met jullie?
(ik doe niet geheimzinnig, ik ga ervan uit dat de meeste weten wat er gebeurd is)
You bastard!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk dat ik wat gemist heb...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze zo vroeg offline was![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm? Mis ik wat?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef Morretje het volgende:
En aeque mogen we ook ergens mee feliciteren?
ooooo! op die fiets!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We mogen je feliciteren met dat je je weer goed voelt, denk ik?
Mja, onderstaande las ik inderdaad zo:quote:Op woensdag 2 september 2009 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We mogen je feliciteren met dat je je weer goed voelt, denk ik?
Want meer kon ik er niet uithalenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag toch wel zeggen dat ik na de recente gebeurtenissen erg happy ben!
Voel me weer vrolijk
Hoe is het met jullie?
(ik doe niet geheimzinnig, ik ga ervan uit dat de meeste weten wat er gebeurd is)
Ik ben heel benieuwd! Zelf ben ik trouwens op de helft van het lijfje. 't Schiet niet zo hard op als ik zou willen, sorry.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
*snel weer bezig gaat met het geboortekaartje*
Hier vindt TARA dat soort kleren niet echt ingewikkeld, maar L. wordt boos als het te lang duurtquote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef Vicky het volgende:
ja volgens mij ook..
oh ik kan vanavond weer gaan lachen.. Ik heb Tess een heel leuk truitje aangedaan met 4 touwtjes die je moet knopen maar M. zal wel weer gaan gillen want kleertjes waar geen 2 drukknopen op de schouders zitten vindt ie lastig/stom/moeilijk/klote...
Waarom vraagt iedereen vandaag hoe ik geslapen heb?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Books het volgende:
Freecell ook goedemorgen en lekker geslapen? Hoe gaat het met Tara verder en zijn onderzoeken eigenlijk?
Is niet veel gebeurd verder. Ben gewoon vandaag vrolijk na al dat gez***.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Books het volgende:
Ik heb geloof ook wat gemist aeque (effe bijpraten)., Had je al wel sterkte gewenst met je afgelopen relatie maar of je daar nu zo vrolijk van wordt? Hoe is het met de huizenjacht trouwens?
Oh maar het duurt nog heeeeel lang eer ik beval hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Zelf ben ik trouwens op de helft van het lijfje. 't Schiet niet zo hard op als ik zou willen, sorry.Teveel andere dingen gehad de afgelopen dagen. Maar straks ga ik er eens lekker voor zitten, op het bankje in de tuin.
Alleen moet ik eerst nog boodschappen doen en de wassen ophangen.
Jij wel!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen vandaag hoe ik geslapen heb?Ja prima
mijn vent is gewoon raarquote:Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier vindt TARA dat soort kleren niet echt ingewikkeld, maar L. wordt boos als het te lang duurt
Heb misschien net 3 uurtjes geslapen toen ging de wekker alweer...quote:
Nou, ik kwam er van de week ook achter dat je kleinste al weer tot dreumes gepromoveerd is.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:43 schreef Books het volgende:
Rocka jou zwangerschap vliegt echt voorbij. Volgens mij kwam je gister pas vertellen dat Brent een brusje kreeg.
Hier ging het goedquote:Op woensdag 2 september 2009 09:41 schreef E.T. het volgende:
Ik ga zo SnowLeopard installeren .. toch altijd wel een beetje eng, zo'n update![]()
En in de tussentijd ga ik maar opruimen en met een natte lap de kamer rond .. om mezelf nuttig te maken![]()
Gefeliciteerd voor degenen die gefeliciteerd dienen te worden trouwens![]()
Zij die gaan updaten, groeten u
Goed he!!! Gaat veuls te snel.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nou, ik kwam er van de week ook achter dat je kleinste al weer tot dreumes gepromoveerd is.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef aeque het volgende:
Dat soort dingen gaan altijd veel te snel!
quote:
Kinderen heb je ook als je er geen contact mee hebt mag ik hopenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef aeque het volgende:
Ik vind het steeds leuker hier. Zou eigenlijk wel is wat mensen willen meeten maarja heb geen kind meer
Dan neem je er toch 1?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef aeque het volgende:
Ik vind het steeds leuker hier. Zou eigenlijk wel is wat mensen willen meeten maarja heb geen kind meer
omg... milf-seeker!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef aeque het volgende:
Eigenlijk wel, maar iedereen weet hier toch wel dat ik niet de biologische vader ben?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Kinderen heb je ook als je er geen contact mee hebt mag ik hopen
Omg...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
omg... milf-seeker!!!![]()
hihi ik spank mezelf wel effe
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Omg...![]()
Mag ik jullie niet eens gezellig vinden?
Antistoffenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Oh ik denk dat ik ergens de griep opgepikt heb, dus wie wil er meeten?
mexicaanse?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Oh ik denk dat ik ergens de griep opgepikt heb, dus wie wil er meeten?
Weer lekker aardig hoor!quote:
Ik wil wel ff de put in hoesten voor je, graties en voor nieks!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer lekker aardig hoor!
Was ik nog wel zo vrolijk, heb je me nu weer helemaal de put in geholpen!
Je bent niet meer aan het foldertje-lezen toegekomen?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen idee ik zie nog geen taco's op me afkomen
Krijg ik dan vrij van me werk?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wil wel ff de put in hoesten voor je, graties en voor nieks!
Al die verschijnselen die daar in staan is net als een gewone griepquote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent niet meer aan het foldertje-lezen toegekomen?
kweet ut, en die zeggen dat ik grote kans heb op bla bla, maar dan nog, en dan? Ik moet mn kinderen toch naar school brengen? Er moet toch ook gegeten worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Vicky het volgende:
moes, er is een mex. griepcheck op internet
hier staat ie
Hangt hier ook.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mag je de school nog wel in dan?
Bij psz hangt een briefje, met griepverschijnselen van jezelf of je kind, wegwezen. Daar komt het op neer. En naar de dokter, zegt die dat het geen mexicaanse griep is, dan mag je weer komen.
dat ligt er een beetje aan wat de afspraken op het werk zijn en wat er in je cao staat.quote:Weet iemand toevallig of het klopt dat als je naar de arts moet op controle, dat je een (halve) vrije dag kost? Ja toch?
ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
Ja maar psz, mijn DNA is leerplichtig, ik kan Cas toch niet met een tasje op zn rug langs de weg zetten met zn duimpje omhoog en een bord om zn nek met de naam van de school er op?!
Nou ja, eerst maar afwachten of dit wel doorzet tot griep ipv een fikse verkoudheid.
Ja ik ga lekker in de wachtkamer zitten rochelen en snotterenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Stout het volgende:
Wel ff laten testen mous, dan weet je tenminste of je het hebt of nietKun je je voorbereiden op vliegende taco's
Dat is de woeste vraagquote:Op woensdag 2 september 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
Freecell, wat is er met Tara dan? M@x, sterkte, lijkt me erg rot! Aque, geen idee waar je het over hebt.
Het kan wel. Maar het zou niet zo aardig zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef moussy het volgende:
Ja maar psz, mijn DNA is leerplichtig, ik kan Cas toch niet met een tasje op zn rug langs de weg zetten met zn duimpje omhoog en een bord om zn nek met de naam van de school er op?!
Nou ja, eerst maar afwachten of dit wel doorzet tot griep ipv een fikse verkoudheid.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook zo'n hekel om op de foto te gaan? Ik wel iig.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef E.T. het volgende:
Ging het updaten naar een nieuw OS altijd maar zo soepel als op een Mac
gewoon uitzieken áls het echt griep is.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:53 schreef Vicky het volgende:
nou ja, dat wordt dan 10 dagen fokken
krijg je ook geen Tamifllu?
toch is er een meisje bij René in de klas die het preventief krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef Stout het volgende:
tamiflu helpt niet zo veel hebben en wordt eigenlijk niet meer voorgeschreven
*mondkapje opdoet en kusje geeftquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
*zich in isolatie pak hijst en moussy aait *
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Books het volgende:
Proest Evenstar in een soort Neil Armstrong pak voorbij ziet gaan. Langzaam waggelend richting Mous om haar een aai over haar bol te geven, hahaha...
Zijn in NL nu 2 doden gevallen erdoor dacht ik en beide waren al ernstig ziek voor de griep.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef Estrys het volgende:
Die 17- jarige jongen die een maand geleden aan Mexicaanse griep is overleden kwam hier uit de stad. Da heurde ik bij de Super de Boer aan de kassaHij was trouwens al ernstig ziek
Soms kunnen ze dat wel eens!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Doen jullie ook met zo'n familiepakket?
Moussy, beterschap!
Das lekker vlug..quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef Vicky het volgende:
Pff, in Delft is de wachttijd 1 weken m@x..
was de 1 vergeten.. 11 weken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |