Dat dus. Toen m'n vriend laatst nachtdienst had zat er ineens een MEGAspin op de muur naast het bed, ben toen op de bank gaan slapenquote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef timp0e het volgende:
4 spinnen in zo een korte tijd, ik was echt dood geweest
TS heeft nog een nachtlampjequote:Op woensdag 2 september 2009 06:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb 1 lichtje in huis die ik savonds aandoe [...]
Maar dan krijg je dit:quote:Op woensdag 2 september 2009 08:21 schreef DrDarwin het volgende:
Spinnen zijn je beste vrienden in de komende herfst, die moet je niet doodmaken.
Jij hebt maar 1 lamp in je hele huis ? Moslimquote:Op woensdag 2 september 2009 06:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb 1 lichtje in huis die ik savonds aandoe om het een en ander beter te kunnen zien. Dat is mijn bureaulampje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dit:
[ afbeelding ]...
[..]
Maar dan krijg je dit:
[ afbeelding ]...
[..]
Maar dan krijg je dit:
[ afbeelding ]...
quote:Op woensdag 2 september 2009 06:21 schreef Schenkstroop het volgende:
klacht: die vierde was de laatste maar ik heb daarna 5 minuten staand om mij heen zitten kijken
Bullshit. Je kunt niet "staand om je heen zitten kijken". dan sta je gewoon om je heen te kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
'zitten' is een hulpwerkwoord in deze zin. Grammaticaal verantwoord
Je hoeft ze niet binnen te houden, buitenzetten is ook spinvriendelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dit:
[ afbeelding ]...
dat is juist...hup, de tuin in, ga maar op de olijfboom zitten spinnenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef DrDarwin het volgende:
Je hoeft ze niet binnen te houden, buitenzetten is ook spinvriendelijk.
Zolang ze maar niet in je panty kruipen he....quote:op mijn tissue. Bah.. En het ruikt...
DAT IS GEEN SPIN!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:22 schreef Jeff89 het volgende:
Spinnetjes zijn lief man.. Ik zet ze altijd buiten neer, of in mn schuur ofzo.. Dan kunnen ze daar de wespen en de muggen opvreten.
Ohja, en in een spinnenthread mag deze klassieker niet ontbreken! 2 Camel-spiders for your wife, friend!
[ afbeelding ]
bronquote:De Solifugae, ook wel bekend als de kameelspin of rolspin, is geen echte spin.
Ik ken het!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:31 schreef timp0e het volgende:
4 spinnen in zo een korte tijd, ik was echt dood geweest
Voor jou:quote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef CoolGuy het volgende:
Dat die spin achter die klok nog niet gepost is zeg![]()
En ik heb hier ook ooit een foto voorbij zien komen van een plafond (niet de foto die hier al staat) waar werkelijk 100den spinnen door elkaar krioelen![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef CoolGuy het volgende:
En ik heb hier ook ooit een foto voorbij zien komen van een plafond (niet de foto die hier al staat) waar werkelijk 100den spinnen door elkaar krioelen![]()
Lekker schijten is toch wel een van mn lievelingsbezigheden.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef De_Vink het volgende:
Kijk ook ff goed voor je op het toilet gaat zitten TS...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Zie ik daar links in die massa nou de heilige maagd maria?quote:
uhhh... hoe zie jij daar nou maria inquote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zie ik daar links in die massa nou de heilige maagd maria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
yeah they like to see "pooooisooon" running through your veinsquote:Op woensdag 2 september 2009 12:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Spinnen zijn lieffffffffffffffffffffvvvvvv.
qft.quote:
je moeder, je nicht en je zus(je)quote:Op woensdag 2 september 2009 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
Klacht: TS klaagt in ander topic dat hij geen eten heeft en dan gooit hij perfectly decent food weg.
Ja mischien probeerden ze me alleen te vergezellen omdat ik zo alleen in het donker zatquote:Op woensdag 2 september 2009 08:21 schreef DrDarwin het volgende:
Spinnen zijn je beste vrienden in de komende herfst, die moet je niet doodmaken.
Nu issie pissed-off en komt ie terug. jawel!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef intraxz het volgende:
Ik kreeg net ineens zo´n spin op mijn arm. Dus ik schiet hem zo weg met mijn vingers jawel!
Dit dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom kijk ik ook altijd in zulke topics.
Een vogelspinquote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Die foto's![]()
Afschuwelijk en ts ga eens schoonmaken aub!![]()
Wat een gruwelijk verhaal gewoon...te erg voor woorden..
Afgelopen zondag nacht ben ik naar boven gegaan het was nogal laat.
De volgende dag zag ik een geplette half vogelspin tuig achter mijn stoel...pootjes deraf links en rechts,
of mijn kat heeft ermee zitten spelen snachts of ik ben er op gaan staan!
Het idee alleen al![]()
![]()
Maar goed...spinnen ik hou er niet van
Vogelspinnen (Theraphosidae) zijn een familie van spinnen. Alle soorten komen voor in de tropen; Midden-Amerika, Zuid-Amerika, Afrika en Azië.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Die foto's![]()
Afschuwelijk en ts ga eens schoonmaken aub!![]()
Wat een gruwelijk verhaal gewoon...te erg voor woorden..
Afgelopen zondag nacht ben ik naar boven gegaan het was nogal laat.
De volgende dag zag ik een geplette half vogelspin tuig achter mijn stoel...pootjes deraf links en rechts,
of mijn kat heeft ermee zitten spelen snachts of ik ben er op gaan staan!
Het idee alleen al![]()
![]()
Maar goed...spinnen ik hou er niet van
Neen je weet wel zo'n halfgare grote riool dingus..ik kan zijn naam niet typen anders krijg ik al een paniekaanval...hijghijgquote:
Dat is de hel.quote:
Een riooldinges? Nee. Geen idee.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen je weet wel zo'n halfgare grote riool dingus..ik kan zijn naam niet typen anders krijg ik al een paniekaanval...hijghijg
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de hel. gezellig!![]()
Stiekem wil je tussen de spinnen rollen?quote:
Precies zo één heb ik gisteren kapot geslagen, was nog lastig ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:27 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb wel 'ns vochtspinnnen in mn schuur.. Die komen dan uit allerlei hoeken gekropen als ik ff een sigaretje in de schuur rook als het regent ofzo..
[ afbeelding ]
Sommige worden echt GROOT gek! Cm of 6 van voorpoot tot achterpoot zeker!
Die krengen komen altijd met zijn tweeen, heb je er een doodgeslagen, zit er later weer een.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:27 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb wel 'ns vochtspinnnen in mn schuur.. Die komen dan uit allerlei hoeken gekropen als ik ff een sigaretje in de schuur rook als het regent ofzo..
[ afbeelding ]
Uiteraard. Die komt verhaal halen waarom je net zijn vrouwtje hebt geplet.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Mithd het volgende:
[..]
Die krengen komen altijd met zijn tweeen, heb je er een doodgeslagen, zit er later weer een.
Oh serieus??quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Mithd het volgende:
[..]
Die krengen komen altijd met zijn tweeen, heb je er een doodgeslagen, zit er later weer een.
Toen ik een paar dagen geleden met blote voeten achter de pc zat liep er een over mijn tenen heen, dag later zat er weer een naast de boekenkast. Of ze daadwerkelijk in paren komen weet ik niet, het lijkt er in ieder geval wel op hier (elk jaar weer raak). Kan ook zijn dat ik me maar wat verbeeld, zelfde als dat je altijd 11:11 op de klok ziet etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Oh serieus??
Want 1,5 week hebk zo eentje helemaal aan gort ge-electrocuteerd en daarna weg getennist
En een paar dagen geleden kwam ik er eentje tegen op de vloer, en de ransbak heb ik geplet, en daarna liep ik naar de andere kant van het huis en toen liep er daar ook zo'n dikzak over de grond. Die is ook dood nu!
Dus ik heb er nog ergens eentje zitten denk ik dan?
Deze heb ik ook regelmatig in huis gezien. Te groot om te pletten altijd. (kan wel, maar dat is te smerig en laat een grote vlek achter)quote:Op donderdag 3 september 2009 11:27 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog veel irritantere beestjes. Ik welkom spinnen in mijn huis en laat ze lekker rondlopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef stbabylon het volgende:Wat denk je dat die beestjes eten?
Yupquote:Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nog veel irritantere beestjes. Ik welkom spinnen in mijn huis en laat ze lekker rondlopen.
Had een keer een mierenplaag in huis; kwam thuis van werk en zag het in een hoek van mijn huis krioelen van de mieren. Daar zaten een paar spinnen tussen welke massaslachtingen hadden verricht.Sindsdien kunnen ze bij mij niet kapot.
Dat heten kruipruimtes, ruimtes tussen muren, ruimtes tussen plafond en volgende verdieping, de kelder en de zolderquote:Op donderdag 3 september 2009 14:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Duizenden spinnen in 1 huis?!? Die moeten dan stealth-apparatuur hebben.
Van alle feitjes die ik heb geleerd, is dit toch wel de geweldigste om mensen doodsbenauwd te maken!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Verbazingwekkend. Ik ben blij dat ik niet bang voor ze ben anders kwam ik vanaf nu geen huis meer in.
ok.....ik word even niet goed..quote:Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dit:
[ afbeelding ]...
Ik ben bangquote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef MagneticNorth het volgende:
[..]
ok.....ik word even niet goed..
Wat voor soort spin is die grote?
Ik vind die kleine eigenlijk al groot, als er eentje van in mijn kamer zou zitten..quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef MagneticNorth het volgende:
[..]
ok.....ik word even niet goed..
Wat voor soort spin is die grote?
Die zitten hier ook in de garage tegenwoordig... en af en toe een verdwaalde in huis, die ik dan fijn buiten zet. Heb in principe geen problemen met spinnen, maar zo groot vind ik iets minder zo in huisquote:Op donderdag 3 september 2009 11:27 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb echt moeite met die beesten. Het is niet de grootte van het lijf waar ik zo zeer moeite mee heb, maar die ranzig lange poten.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die zitten hier ook in de garage tegenwoordig... en af en toe een verdwaalde in huis, die ik dan fijn buiten zet. Heb in principe geen problemen met spinnen, maar zo groot vind ik iets minder zo in huis
Dat geur kwam ervanaf eikel. Kun je nagaan hoe vet dat beest was.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:20 schreef devl1nsect het volgende:
Een spin dood knijpen en er dan aan ruiken.
Dat past niet door de stofzuigerslangquote:
klopt klopt! qft! Ik zag ooit een moederspin voor mijn raam met allemaal kleine spinnetjes. En er was 1 baby-spinnetje dat was mank of wilde niet mee met de rest. Straf van moeders? Ze pakte dat kleintje op en schoof het naar binnen! Niet bij mij maar ze at em op! Ze kneep dat lijfje fijn met dr kaken en gooide het op de grond. Daarna zoog ze het leeg! Men natuur is hard.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef Sheriam het volgende:
Over die foto van de babyspinnetjes, dat lost zichzelf wel op... spinnen zijn namelijk kanibalen en na een paar dagen zijn er nog maar een klein aantal van over. Die foto van de hele hoop (volwassen, zo te zien) langpoot-spinnen vind ik wel vreemd, vraag me af hoe dat kan. Ik heb zelf al jaren dat soort spinnen op 't plafond van m'n toilet, meestal 1 of 2, hooguit 3 tegelijk. Die hebben ook wel eens jongen gehad maar die waren dus heel mini en na een weekje ofzo waren er weer gewoon 3.
Het enige wat ik me bij die foto kan voorstellen is dat daar een enorme plaag van andere insekten is, zodat zelfs zo'n grote groep spinnen genoeg andere beestjes te eten heeft... en dan wil je dus niet alleen die spinnen opruimen zonder wat aan die andere beestjes te doen!
Daar zitten er dus altijd een paar van in onze huiskamerquote:Op donderdag 3 september 2009 11:27 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk maar beter ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
klopt klopt! qft! Ik zag ooit een moederspin voor mijn raam met allemaal kleine spinnetjes. En er was 1 baby-spinnetje dat was mank of wilde niet mee met de rest. Straf van moeders? Ze pakte dat kleintje op en schoof het naar binnen! Niet bij mij maar ze at em op! Ze kneep dat lijfje fijn met dr kaken en gooide het op de grond. Daarna zoog ze het leeg! Men natuur is hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |