hoe onthield jij je username ook weer?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 02:59 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
hoe onthield jij je username ook weer?
Het was een toepasselijkequote:Op woensdag 2 september 2009 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
-edit-
Neeneenee. Niet doen, voor we weer een hype te pakken hebben.
Nee ik vroeg wat je username betekendquote:
Ja, en daar gaf ik dus antwoord op...quote:Op woensdag 2 september 2009 03:01 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Nee ik vroeg wat je username betekend
ik heb zo het gevoel dat ik voor de gek word gehouden maar ik weet het niet zeker en ik wil niemand de schuld geven terwijl het niet zo is of terwijl het niet expres is en nu weet ik niet wat ik moet doen en daardoor ook de midlife en ik snap mezelf niet meer en waarom komt die kabouter steeds langs en ikquote:Op woensdag 2 september 2009 03:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, en daar gaf ik dus antwoord op...
Use the fucking searchquote:Op woensdag 2 september 2009 03:05 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ik heb zo het gevoel dat ik voor de gek word gehouden maar ik weet het niet zeker en ik wil niemand de schuld geven terwijl het niet zo is of terwijl het niet expres is en nu weet ik niet wat ik moet doen en daardoor ook de midlife en ik snap mezelf niet meer en waarom komt die kabouter steeds langs en ik
wat betekent het?
Ja inderdaad verschrikkelijke bagger om met 5,5 MB/sec een willekeurige HD-film binnen te slurpen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Agiath het volgende:
nieuwsgroepenwat een bagger is dat zeg
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja inderdaad verschrikkelijke bagger om met 5,5 MB/sec een willekeurige HD-film binnen te slurpen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja inderdaad verschrikkelijke bagger om met 5,5 MB/sec een willekeurige HD-film binnen te slurpen.
geen derp hequote:Op woensdag 2 september 2009 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
-edit-
Neeneenee. Niet doen, voor we weer een hype te pakken hebben.
11MB/sec hier met torrents, je punt is?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
18MB/sec met emulequote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
11MB/sec hier met torrents, je punt is?
Oja en zonder te betalen of daarna nog naar gare fixes te zoeken of dat gezeik uit de OPquote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
11MB/sec hier met torrents, je punt is?
quote:
Ze denken dat ze dan onder de radar van Timquote:Op woensdag 2 september 2009 14:50 schreef Shoombak het volgende:
Overigens, mogelijk nog irritanter zijn van die prutsers die serie A seizoen 1 DVD 1t/m 4 verschillende namen geeft. Tyfus irritant
DVD 1t/m 4:
vnbdsvfsdhfklasvbv
gelukkig_nieuwjaar_2
bieflappen_3_lol
piep_piep_hallo_ik_ben_calimero
WHY?
hahahaha dat kan toch helemal niet zo snelquote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
leer gewoon Spaans in plaats van je tijd te verdoen aan een Fok!topic ;-)
Gewoon ff naar die Spaanse toe en je bent zo klaar!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
hahahaha dat kan toch helemal niet zo snel![]()
![]()
k heb alleen die chick onthoudenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |