Mijn vraag.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik las net dat Ze Eduardo mogelijkerwijs een contract krijgt voor 5 jaar ipv hetgeen ie nu heeft getekend. Iemand die kan zeggen of dit serieus is?
Volgens mij 500,000 naar Cruzeiro + 25%quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn vraag.
Met daaraan toegevoegd voor hoeveel geld hij dan is afgekocht van die investeringsmaatschappij. ?
Wacht nog maar ff totdat ik een nieuwe bankpas heb en een nieuwe SCC anders kan ik fluiten naar een kaartje.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Ajax.nlquote:De kersverse Ajacied Marko Pantelic was woensdag voor het eerst te bewonderen op de Toekomst. Niet ķp het trainingsveld, maar langs het veld waar hij vragen van het aanwezige journaille beantwoordde.
Pantelic kan nog niet meetrainen met het eerste elftal. Aangezien Servië niet bij de Europese Unie hoort, moet Pantelic eerst een werkvergunning bemachtigen voordat hij het Ajax-shirt mag dragen. ,,Vandaag ben ik hier om een aantal zaken te bespreken. Ik ga dan zo snel mogelijk terug om een visum aan te vragen’’, zegt Pantelic over de stand van zaken.
De transfervrije Pantelic tekende dinsdag een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van een seizoen. Voor de komst naar Ajax speelde de Servische aanvaller voor het Duitse Hertha BSC. De afgelopen maanden hield Pantelic zijn conditie op peil bij Rode Ster Belgrado. ,,Hij is fit genoeg om een wedstrijd te beginnen’’, zegt Martin Jol over de conditie van Pantelic. ,,Ik heb hem gezegd dat hij geen slechte indruk maakte. Ook volgens de fitnesscoach is hij fit.’’
Jol had de komst van de aanvaller niet verwacht. ,,Hij heeft een grote status in Duitsland. Ik dacht daarom dat hij naar Engeland, Spanje of Italië zou gaan.’’ Desalniettemin is hij zeer tevreden over zijn nieuwe aankoop: ,,Het is heel belangrijk voor ons dat we er een spits bij hebben. Pantelic is technisch heel begaafd, hij kan ook behoorlijk loopvermogen. En als je veertig goals scoort in de Bundesliga kan je ook wel wat.’’ De Servische doelpuntenmachine heeft ook zijn voordeel bij de overgang naar Amsterdam. ,,Hij krijgt nu de mogelijkheid om zich te bewijzen tegenover de voetbalwereld’’, bedrukt Jol.
Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat is er raar aan Ze Eduardo die tot mijn verbazing nummer 4 krijgt? Het was mij niet duidelijk of hij nou voor het tweede werd gehaald of voor het eerste elftal. Dat laatste is dus zeker het geval, dus verwacht ik meer van hem.
Waar is de mooie tijd dat trainers de selectie rugnummers gaven op basis van je achternaam?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij soms een rugnummer fetish ofzo. Het is in het voetbal echt niet meer zo dat je op zondagmiddag op de club komt, hoort op welke positie je speelt en dan het truitje met een desbetreffende rugnummer uit de tas vist.
Misschien krijgt Eduardo rugnummer 4, omdat rugnummer 4 nog vrij was. Exotische gok, ben ik met je eens. Maar het zou zomaar kunnen!
De verdediger die je beschrijft komt dus tekort voor Ajax. Hij moet een slager zijn en kopsterk, anders redt hij het zeker niet. En hij moet weten wanneer in te schuiven...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Cacciatore het volgende:
Oftewel een ervaren verdediger van rond de 24 a 25 jaar uit het buitenland die zowel fysiek sterk moet zijn als kunnen bewegen als een ballerina, opbouwend fantastisch moet zijn maar ook een man kunnen dekken, goed kunnen meevoetballen maar soms ook de leider kunnen zijn.
Gek he, dat de Ajax defensie zich altijd onder druk gezet voelt worden?
Ik hoop ook idd dat het geen combi wordt zeg. Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld, nu nog even naar het vervoer kijken. Treinretourtje is 65 euro zo te zien, als je do ochtend heengaat en vr middag weer terug.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zoals de kaartverkoop voor Anderlecht uit. Laat ze daar maar snel mee opschieten, want ik ben erg benieuwd naar de afspraken. Hopelijk geen combi en genoeg kaarten. Prijs zal wel flink duur zijn denk ik
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Otis. het volgende:
Ik heb liever een verdediger erbij van 18 dan eentje van 31.
Uiteraard, dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb eerlijk gezegd liever een talent dat nog moet groeien, dan een afbouwende veteraan.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.
Hiermee wil ik niet impliceren dat Ze Eduardo geenv ersterking is want ik heb die beste jongen nog nooit zien spelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld
Qua leeftijd verschillen ze idd niet zoveel van Wamberto en z'n zoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
(Video) Pantelic: 'Wil vaderfiguur zijn voor Sulejmani'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85391
Zeiden ze dat niet ook over Atouba? Of was dat alleen Atouba zelf?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar een rugnummer zeg, djees...
Mag toch ook hopen dat het geen combi is. Brussel is vanaf hier dichterbij dan Amsterdam...
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8quote:Op woensdag 2 september 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijken
Atouba heeft nummer 7. Daar hoef je helemaal geen conclusies meer uit te trekkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:38 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is er raar met Eduardo? Dat hij opeens 4 krijgt? Vind het enigszins ook wel raar dat hij niet gewoon 25 krijgt ofzo, hij word ook aangeduid als middenvelder.
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Met figuren als Seebert en Pantelic zal Suarez zich denk ik minder (kunnen) profileren. Daar ben ik van overtuigd. En dan bedoel ik het in zijn nadeel. Ja??? Jazeker!˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |