Trusten schatquote:Op woensdag 2 september 2009 00:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Slaap lekker popjes.
Jannesquote:
Die lach is meisterlich.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef -SG- het volgende:
Peter wordt de laatste tijd maar eng met z'n lach.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:30 schreef nijnja het volgende:
Oh echtDe opa van een vriend van me is echt geweldig, wat een man
Leuk dat je doorvraagtquote:
Standaard opa dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Leuk dat je doorvraagt!
Hij houdt van die Jannes/Jan Smit muziek enzo, en dan het liefst nog Duitstalig, en dan gaat hij de hele tijd mee 'Pompompom tiedompom pom' neuriën! Geweldig
Weet ik niet, ik ken verder geen opa's, sorry.quote:
Ik ook niet, half 11 - 12u is veel te langquote:Op woensdag 2 september 2009 07:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal niet naar school.
Ik nooit meerquote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef Acinonyx het volgende:
Gullie moeten allemaal al naar school ? Ik volgende week pas
Ik ook. chillquote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef Acinonyx het volgende:
Gullie moeten allemaal al naar school ? Ik volgende week pas
Nee okee. Dat pakje helpt idd niet echtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef MarkM het volgende:
Die heb ik al, maar staat geen duidelijke foto.
Die foto's heb ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee okee. Dat pakje helpt idd niet echt
Foto's van de een na laatste meet ? Daar was ie ook.
Ik welquote:Op woensdag 2 september 2009 11:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die foto's heb ik niet.Maar ik zie z'n rooster, dus ga even kijken.
![]()
Je wat? Waar?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Zeg plums beantwoordt mijn shout eens
QFT.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Voegmaar ff toe op msn. Geen zin om ze ergens up te loaden
jrb_1jeroen@hetepost.com
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Plums het volgende:
OMG OMG btwIk ga hadouken! live zien.
Zondag in Maastricht.
Ik ook niet. Hebben jullie soms gedate of zo?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Plums het volgende:
En wat is met JH? En mij? Ik snap t niet.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hebben jullie soms gedate of zo?
JH = Juicyhill.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Plums het volgende:
En wat is met JH? En mij? Ik snap t niet.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minus die rechter want die wordt doodgestoken door dat meiske haar gepimpte tlbuis .
Weet ik. En je bedoeltquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
JH = Juicyhill.
En eens weten waar juicyhill een beetje bekend om staat.
Uhhh hij valt op Miley Cyrus, houdt van Miley Cyrus, luistert naar Miley Cyrus, wil het liefst samen zijn met Miley Cyrus, kwijlt op Miley Cyrus en fapt op de Miley Cyrus poster boven z'n bed?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
JH > Juicyhill.
Wie kent ze niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Plums het volgende:
Zondag in Maastricht.
Mileyquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
JH = Juicyhill.
Fappen homo's op Miley?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uhhh hij valt op Miley Cyrus, houdt van Miley Cyrus, luistert naar Miley Cyrus, wil het liefst samen zijn met Miley Cyrus, kwijlt op Miley Cyrus en fapt op de Miley Cyrus poster boven z'n bed?
Nice!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:07 schreef Plums het volgende:
Zondag in Maastricht.
Er was een site waar je je last.fm naam kon invullen en dan stonden er leuke statistiekjes als "meest geluisterde nummer achter elkaar" en zo maar ik ben die kutsite z'n naam vergeten.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef Plums het volgende:
Mn last.fm lijstje is wel kut sinds gisteravond zeg. Vet veel dezelfde nummers.
nouhou.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er was een site waar je je last.fm naam kon invullen en dan stonden er leuke statistiekjes als "meest geluisterde nummer achter elkaar" en zo maar ik ben die kutsite z'n naam vergeten.
Denk jequote:
Die wil ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Je had ook zon site die elke duizendste track erbij zocht. En nog meer van die dingen.
Die weet ik ook niet meer
Dweil me op.quote:
hééérlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dweil me op.
Wat een hoog suikergehalte
Echt n te geile muzieklijst.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja plums kijk niet naar mijn 21e artiest
Klopt daarom is ie ook van mijquote:
http://kastuvas.us.to/lastfm/quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die had ik ooit gepost in het last.fm topic.
Je hebt zelfs Owl City.quote:
Dat is toffe muziek om op te slapen.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Je hebt zelfs Owl City.![]()
Ow, stond laatst zelfs op in de hal van de bios hier.
Zal ik vragen hoe het met h2k is? Ik wil eigenlijk niet gezien worden terwijl ik met zo'n doetje praat.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat is toffe muziek om op te slapen.
En mee buiten te liggen in de zon.
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweestmaar dat heb jij niet gemerkt want toen was je er ook niet.
Oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik bedoel uit de PUB SC. Ik ging meer in de ONZ SC.![]()
Nog steeds eigenlijk.
Op het briefje misschien?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Waar is dat nummer van de klantenservice.
Ook buiten.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Buiten PUB SC blijkbaar, niet eens echt buiten.
nopquote:
Wat doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook buiten.
Ik ga zo naar Amsterdam.
Winkels kijken en kleren kopen.quote:
hihihihi.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik vragen hoe het met h2k is? Ik wil eigenlijk niet gezien worden terwijl ik met zo'n doetje praat.
Oeh.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Winkels kijken en kleren kopen.![]()
Vandaag ben ik vrij en ga ik lekker gebruik maken van gratis reizen met OV kaart.
Waarom zou je ze op je profiel zetten?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Zeg auto van die milestones wordt je profiel wel lang.
Zeker als je er 55 hebt
Of pinpas van pappie.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nummer 1 hobby van vrouwen mits pinpas van vriendlief
Leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zou je ze op je profiel zetten?
Rikquote:
Bij mij is het juist mijn moeder die moeilijk doetquote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Daniane het volgende:
Vanmiddag winkelen met mijn ouders.
Ik voorspel echt dikke fitti in de winkel met mijn vader![]()
Waarom schrijf je iets over naar Paygay. Je kunt het laten incasseren van je rekening. Tres chique.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:19 schreef Jotcha het volgende:
Waarom duurt het, in 2009, met alle computers en technologie, meer dan 5 dagen om ¤1,50 naar een paypal rekening over te schrijven.
Whehe. Hoe dat zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Daniane het volgende:
Vanmiddag winkelen met mijn ouders.
Ik voorspel echt dikke fitti in de winkel met mijn vader![]()
Nee, dat kan niet, helaas. Anders had ik dat ook wel gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Waarom schrijf je iets over naar Paygay. Je kunt het laten incasseren van je rekening. Tres chique.
Omdat wij de laatste tijd altijd fitti hebbenquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij nog gebatst in mijn afwezigheid?
Veel succesquote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef Daniane het volgende:
Oke, winkelen en waarschynlyk dus fitti machenJoepie.
Hopelijk kom ik terug met die mooie laarzenmooie winterjas
en een nieuwe broek.
Oké, ciao X
En een gebroken neus.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef Daniane het volgende:
Oke, winkelen en waarschynlyk dus fitti machenJoepie.
Hopelijk kom ik terug met die mooie laarzenmooie winterjas
en een nieuwe broek.
Oké, ciao X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Sorry voor het late antwoord, maar met mij is het ook goedquote:
WHaaaaaaaah waar kijk jij naar op youtube.quote:
Oude mannen in een luier!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
WHaaaaaaaah waar kijk jij naar op youtube.
Userfototopic?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest. Het is verdomde kort, maar het staat fucking stoer![]()
![]()
Dat kloptquote:
Das altijd wel kut ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ik hou er gewoon niet van om met kop en al op internet te staan. Er komen toch alleen maar negatieve reacties
Dat valt reuze mee met die negatieve reacties.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ik hou er gewoon niet van om met kop en al op internet te staan. Er komen toch alleen maar negatieve reacties
Maar dan zien we dat ze op emimich lijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Das altijd wel kut ja.
[/quote
Maar zelf foto's posten, ho maar
Failquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Das altijd wel kut ja.
[/quote
Maar zelf foto's posten, ho maar
Hier ja. Maar in lif wordt er nog aardig gebaggerd hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee met die negatieve reacties.
In LIF krijg ik bijna nooit negatief commentaarquote:Op woensdag 2 september 2009 15:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hier ja. Maar in lif wordt er nog aardig gebaggerd hoor.
en in US zelf ook.
??quote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Newahoo het volgende:
De kindertelefoon heeft geen zin meer in het gesprek
De Kindertelefoon: goh ik heb eigenlijk helemaal geen zin in dit gesprek! Kom maar een keer terug als je echt iets wilt bespreken. Zonde van mijn tijd!quote:
Daar heb ik inderdaad de stok een keer gedroptquote:
Wist ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad de stok een keer gedropt
Beter dan dingen slopenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef blckbb het volgende:
Mensen die kindertelefoon grappen uithalen
Heej maisjequote:
ik ben een stoere jongen hoorquote:
quote:
hihi ik had ze alleen dit jaar al 4 keer gezienquote:
quote:
Hihi maar ik heb vrienden om mee naar Sziget te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hihi ik had ze alleen dit jaar al 4 keer gezien
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi maar ik heb vrienden om mee naar Sziget te gaan.
Als ik had willen gaan. Hihi.
ja nouquote:
\quote:Op woensdag 2 september 2009 17:53 schreef ImTheBase het volgende:
Noortje, wat hoorde ik hoorde ik naokom je nou helemaal niet meer naar appelpop?
Hoe is het trouwens met je permban?
oh nu begrijp ik hem.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi maar ik heb vrienden om mee naar Sziget te gaan.
Als ik had willen gaan. Hihi.
Wilden, zeiden.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
oh nu begrijp ik hem.
Ik had wel vrienden die mee woudenmaar zegden op het laatst af.
Maar so what dat jij vrienden hebt om mee naar Sziget te gaan?
Ik had het al gezegd toch? Sowieso dat ik als ik zou gaan maar één dag zou gaan maar dat vind ik eigenlijk zonde van mijn geld.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ok, dan weet ik dat ook. Kan er iemand anders bij mij slapen
Hel-loooquote:Op woensdag 2 september 2009 17:59 schreef Juicyhil het volgende:
tering wat is deze sc saai
ik ben weg kssj
ik zie nog steeds geen tietenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hel-looo
Mr.DD is in the house hoor!
wat ben jij irri zegquote:
ikquote:
Ooit word ik een grote jongen met boobiesquote:
Jij bént irritant, dus laat me ook een keer. Zeiksnol.quote:
Mijn eetlust.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ooit word ik een grote jongen met boobies![]()
[ afbeelding ]
ik ben helemaal niet irritant, als je irritant wilt zijn doe je dat maar lekker tegen je vriendjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bént irritant, dus laat me ook een keer. Zeiksnol.
[..]
Mijn eetlust.
Nee, daar heb ik jou voor.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet irritant, als je irritant wilt zijn doe je dat maar lekker tegen je vriendjes.
ik ben je vriendje niet, en nu weg hup ksssjquote:
Daarom juist. Ik weet niet wat jij voor vriend bent als je ze gebruikt om ze te irriteren, maar ik doe dat bij vervelende mensen die het verdienen. Bovendien ben ik je hond niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ben je vriendje niet, en nu weg hup ksssj
oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik weet niet wat jij voor vriend bent als je ze gebruikt om ze te irriteren, maar ik doe dat bij vervelende mensen die het verdienen. Bovendien ben ik je hond niet.
Als het zover is, mag ik dan aan je borsten zitten?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ooit word ik een grote jongen met boobies![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bént irritant, dus laat me ook een keer. Zeiksnol.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet irritant, als je irritant wilt zijn doe je dat maar lekker tegen je vriendjes.
Je mag mn buik insmeren met pindakaas en het ervan aflikkenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Als het zover is, mag ik dan aan je borsten zitten?
Lees vers 67 maar voor.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef Newahoo het volgende:
Al die haat hier, zal ik het evangelie maar gewoon gaan verkondigen?
En vrede op PUB SC
Nee hoor, ze moet ophouden.quote:
M'n broertje at ontbijtkoek met pindakaas en hagelslag eropquote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je mag mn buik insmeren met pindakaas en het ervan aflikken![]()
Pindakaas met hagelslag is wel superlekker!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef Newahoo het volgende:
[..]
M'n broertje at ontbijtkoek met pindakaas en hagelslag erop
Nee, maar jij loopt me een beetje uit te dagen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Joh houd je godkankerkutkop dicht en negeer me als je last van me hebt.
En je bent niet volwassen genoeg om dat te negeren?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar jij loopt me een beetje uit te dagen.
Dat dusquote:Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag is wel superlekker!Met ontbijtkoek weet ik het dan weer niet zo.
Ja dan heb je dus Genesis, Exodus en al die andere boeken, WELKEquote:
Ik ben toch iets meer volwassen dan jou schat.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En je bent niet volwassen genoeg om dat te negeren?
Je knopje om uit te loggen? In dat geval, graag.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Domtuk het volgende:
Noortje en Juicy, nokken. Anders haal ik mijn knopjes erbij!
Toch niet DE knoppenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Domtuk het volgende:
Noortje en Juicy, nokken. Anders haal ik mijn knopjes erbij!
Hihi, dat is nou precies waarom mensen jou altijd zo gauw uitdagen. Jij laat je uitdagen en hapt.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar jij loopt me een beetje uit te dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |