Vind Trijntje echt de beste zangeres van NL (serieus !)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het openluchtheater bij ons om de hoek.
Vanavond een benefietconcert van Trijntje Oosterhuis and friends voor Unicef.
Heel veel BN-ers weer gezien.. Naast ons zat een rokende en drinkende Dennis van der Geest.
Vrienden van Trijntje die meededen waren o.a. de oude meiden van Total Touch, haar broer Tjeerd en haar schoonzussie Edsilia Romley en haar vriendin Candy Dulfer.
Genoeg muzikaliteit dus op het podium.
Ze heeft wel een lekkere strot ja, maar haar repertoire is niet altijd mijn smaak. Zeker niet als ze Burt Bacharackliedjes gaan kwelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een zangeres he Trijntje....voor mij echt de nr1 van NL (serieus !)
Heb nog het album liggen van de opening van de ArenAquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vind Trijntje echt de beste zangeres van NL (serieus !)
die cd met Stevie Wonder nummers is echt helemaal top !quote:Op woensdag 2 september 2009 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog het album liggen van de opening van de ArenA.
B&G ook gefeliciteerd natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker! En toch een hele eer voor je dat je op onze trouwdag jarig bent he
en ik maar denken....er was ook iets met B&G...dacht eerst dat het de verjaardag van G z'n kleinkind wasquote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker! En toch een hele eer voor je dat je op onze trouwdag jarig bent he
Nee, dat was een week geleden. Ook alweer 4 jaar geworden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Bjoro het volgende:
en ik maar denken....er was ook iets met B&G...dacht eerst dat het de verjaardag van G z'n kleinkind was![]()
Kan ie al Golfert zeggen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was een week geleden. Ook alweer 4 jaar geworden.
Het is een zij.quote:
Almostquote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef tong80 het volgende:
Al aan het zuipen Bjoro ?
Tong's VBL Dilemma topic # 5
Hij is een zijquote:
Wel eerst goed eten hoor en goed kauwen dat het gelijkmatig in je bloed komt.quote:
Kom net on line vanaf mijn vroeg in de avonddutje en schrik me kapot.quote:
Er staat een foto van je flat in en je hele levensverhaalquote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net on line vanaf mijn vroeg in de avonddutje en schrik me kapot.
Ik ben laatst benaderd door een journalist van de Revu om me te interviewen. Ging over veelposters op internet. Er moest een foto bij, dus heb er voor bedankt.
Gaat het daar over ?
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat een foto van je flat in en je hele levensverhaal
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef SCH het volgende:
Geile foto van yvonne in de Revu!
Onze namen in de top 10 en verder heeft yvonne gezellige nietszeggende uitspraken gedaan. Ik ben blij dat ik heb geweigerd.
RTL 5 ?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:24 schreef Ole het volgende:
Communicatie studenten. Grote groepen, bijna alleenmaar meiden.
Kippenhok !
Is er niets bij!quote:
loolquote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef borisz het volgende:
Lol de 10jaar fok!meet is gecanceld.. Camping is failliet gegaan. Kortom zaterdag mag iedereen naar de Stairway toe de plaats voor de meeste fok! meets
.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef borisz het volgende:
.
wat Borisz allemaal zegt/roept/typt !quote:
deze taart kan over 364 dagen weer uit de koelkastquote:Op donderdag 3 september 2009 06:44 schreef Ole het volgende:
allemaal taart van deze ouwe taart![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er een echt vakantiegevoel bij, nadat ik vandaag mijn laatste werkuurtjes heb gedraaid.quote:
Jammer was vast ritueel van me om er elke dag naar te kijken.quote:
Enjoy the summerquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een echt vakantiegevoel bij, nadat ik vandaag mijn laatste werkuurtjes heb gedraaid.
Nog 1 dagjequote:
Ja was leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef borisz het volgende:
Frank Kramer![]()
. Die leefde zich goed in.
Leuk topic inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was leuk.
Iemand van eurosport post nu in het dames EK topic. Is ook leuk zo'n feedback
Als die mensen dan niet meer op de rest van fok mogen komen, hebben wij er ook wat aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Golfer:
Er is nu een forum wat echt op je lijf is geschreven:
Verzuurde ex-crew
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Als die mensen dan niet meer op de rest van fok mogen komen, hebben wij er ook wat aan.
en gewonnenquote:
Leuk voor die amateurtjes tegen de profs.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor die amateurtjes tegen de profs.
Jammer dat ik dan meestal nog slaap, anders zou ik best wel een keer willen luisterenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh jee, dat wordt in het vervolg vroeg opstaan voor SCH:
http://snotime.ncrv.nl/
[ afbeelding ]
Ik heb geen i=podquote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
Gewoon de podcast tevoorschijn toveren van die show.
Heb je geen ipod voor nodig om die radioshow te downloadenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Rob Trip terug op de radio bij het Oog
Latent? Ik dacht dat hij de kastdeur al open hadquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris ben je niet een latente homo ?
Nopequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris ben je niet een latente homo ?
post nummer 151 in dat gesloten topic?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
Hebben we dit meegekregen :
Europees voetbal voor vrouwen met Oranje #3.
De Nederlandse voetbalsters hebben dequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post nummer 151 in dat gesloten topic?
zeg maar wat we een paar posts daarvoor besproken hadden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Nederlandse voetbalsters hebben de
halve finales van het EK bereikt.In het
Finse Tampere hield het team van coach
Vera Pauw in de kwartfinales knap stand
tegen Frankrijk (0-0), waarna het de
strafschoppenserie met 5-4 won.
De Franse ploeg had vanaf het begin een
overwicht,maar Oranje had defensief z'n
zaakjes prima op orde.Thomas en Thiney
probeerden het in de eerste helft met
afstandsschoten,maar zonder resultaat.
Nederland was voor rust maar één keer
gevaarlijk.Melis kwam na een flitsende
versnelling oog-in-oog met doelvrouw
Deville,maar zag de bal via de handen
van de vervangster van de geblesseerde
Bouhaddi rakelings naast gaan
Dan missen we Frank Kramerquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
maar verder natuurlijk geweldig
HAlve finale live bij de NOS als het goed is
quote:
Ok nog een fanquote:
Trusten mijn vriendquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:16 schreef Bjoro het volgende:
ff getrained en een biertje gedaan...maar nu weer thuis....
niet er naast plassen, jongen !quote:
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:
quote:
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
Morgen mijn debuut op radio 2 - Hools gaat extra vroeg open
Maar niet in Bloemendaal. Daar wordt sneeuw verwacht.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Oh jee, dat wordt in het vervolg vroeg opstaan voor SCH:
http://snotime.ncrv.nl/
[ afbeelding ]
En de zee is ook al vies en de vorige keer konden we het water neit drinken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar niet in Bloemendaal. Daar wordt sneeuw verwacht.
Ik heb al 2 luisteraars geronseld vanochtendquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
Morgen mijn debuut op radio 2 - Hools gaat extra vroeg open
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:46 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik heb al 2 luisteraars geronseld vanochtend
ACh, dat had ik ook, je went er wel aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef SCH het volgende:
Eindelijk beroemd, werd vanochtend wakker met mijn naam op de radio, heel raar
Öh ja dat waterquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En de zee is ook al vies en de vorige keer konden we het water neit drinken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:18 schreef borisz het volgende:
Arie en de EO gaan uit elkaar. Zat erin natuurlijk.
Die tijd is voorbij, maar ik vind het hier zo af en toe best gezellig! Niezo miepen miepquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ooit hadden we één hools topic per dag
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij, maar ik vind het hier zo af en toe best gezellig! Niezo miepen miep
Vond het wel grappig om te lezen. De helft snap ik niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
Staat ook gewoon op het forum hoor en daar zijn er wat minder lyrische reakties.
Exclusief: De FOK!hacker in de val gelokt
Over het hacker-topicquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:05 schreef SCH het volgende:
Die linkjes van jullie zijn allemaal verdwenenGehackt zeker.
Mogguhquote:
Die Friese tongval is er niet uit te slaan, he Foppe.quote:
Tips van de meesterquote:
Naar je hotmailadres gestuurdquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waar kan ik het terugluisteren ?
Okquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:32 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_weer_leuk.html
Gewoon de allerkleinsten nemenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:16 schreef appelsientje het volgende:
oke.. mijn eerste daad als bijna vader
Ik heb in de aanbieding toch een lading luiers gekocht...
Wat een keuze en soorten
Binnenkort heb je ze weer nodig hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:33 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden trouwens dat ik luiers heb gekocht.
Altijd leuk feedback van ervaringsdeskundigenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort heb je ze weer nodig hoor.
Ik hoef er nog steeds niet een paar keer per nacht uit om wat druppels uit te persen in de pot, zoals jij.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:18 schreef tong80 het volgende:
Altijd leuk feedback van ervaringsdeskundigen
Van wie heb je gehoord dat ik een lesbienne in bed heb liggen ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef er nog steeds niet een paar keer per nacht uit om wat druppels uit te persen in de pot.
Nee hehe, jij hebt een gat in je matras gemaakt met een emmer eronder. Kan ik volgende week weer dankbaar gebruik van makenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef er nog steeds niet een paar keer per nacht uit om wat druppels uit te persen in de pot, zoals jij.
Pissebedden krijgen een totaal nieuwe dimensiequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hehe, jij hebt een gat in je matras gemaakt met een emmer eronder. Kan ik volgende week weer dankbaar gebruik van maken
Kan mij dat gezeik schelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:50 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je in een topic waarin ik weer een discussie op de rails probeer te krijgen weer over pissen begint. Je werkt echt lekker mee![]()
Nee hoor, dit is HOOLSquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Againzender het volgende:
barst, per ongzeluk in ONZ gepost
Mooi Bjoro. Welke klasse spelen jullie nu nadat je kampioen bent geworden ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Bjoro het volgende:
Eerste wedstrijd in de 3e klasse was redelijk succesvol verlopen.
Tegen TOB uit Amsterdam hebben we een 1-0 en een 3-2 achterstand keurig weggewerkt en bleef uiteindelijk een prima 3-3 op het bord staan.
Volgende week maak ik mijn eerste minuten waarschijnlijk !
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Mooi Bjoro. Welke klasse spelen jullie nu nadat je kampioen bent geworden ?
Ik denk de 3e.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Bjoro het volgende:
Eerste wedstrijd in de 3e klasse was redelijk succesvol verlopen.
Oepsquote:
Dit wel ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is HOOLS![]()
En waar zit die barst van je?
Bier ging zeker te vroeg openquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Die barst zit ergens in mijn hersenen denk ik, zou een hoop verklaren.
of te laat, is maar hoe je het bekijktquote:
Hoe is het met Danny ?quote:
En de mijne dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is HOOLS![]()
En waar zit die barst van je?
Nou, dan zal het Grote Janken bij Portugal zo wel gaan beginnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef borisz het volgende:
Denemarken 1-0 Portugal halverwege. Als Denemarken wint kan Portugal iig niet meer direct kwalificeren.
Mooiquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef borisz het volgende:
Denemarken 1-0 Portugal halverwege. Als Denemarken wint kan Portugal iig niet meer direct kwalificeren.
Er is dus nog een kans voor die k*t-Portugezen.quote:
kut, zie ik nu pasquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Heerlijk een avondje jeugdsentiment op BBC2: ouwe Beatle-fragmenten.
http://www.voetbalopzaterdag.com/?comp=3b (HBC)quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi Bjoro. Welke klasse spelen jullie nu nadat je kampioen bent geworden ?
stiekum ?quote:
RKAVIC is wel een gerenomeerde club.quote:Op zondag 6 september 2009 00:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.voetbalopzaterdag.com/?comp=3b (HBC)
Moest ik ook aan denkenquote:
3 uur 's nachts, 7 januari ?quote:
Nee de zeiksnolquote:Op zondag 6 september 2009 01:41 schreef SCH het volgende:
jij moet vaak pissen tong, maar ik blijf de pisnicht
Nee, want hij is in San Marinoquote:
Okquote:
Maar het is geen Italiëquote:
Nee....quote:Op zondag 6 september 2009 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch had tong80 feitelijk gelijk met zijn opmerking, betwetertje
Yes, vierde challenger op rij.quote:
Je luistert ook naar LdL ?quote:
sinds wanneer ligt er een circuit in San Marino........... Misano ligt gewoon in Italiëquote:
Nee, las het in SPT.quote:
Oh dat moet ik zienquote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef Bjoro het volgende:
Jihuuuuuuuuu...........Ton Ojers terug bij RTVNH
hoop het niet...hoop dat Frits éénmalig wasquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh dat moet ik zien.
edit: Die zal wel éénmalig te gast zijn bij Matthijs en Frits.
IKk zit ondertussen aan de wijnquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 08:55 schreef Bjoro het volgende:
Zal ik de tent dan maar weer opengooien
Is Sientje aan het voorslapen ofzo ? Of al aan het puffen ?
Hangt de Mexicaanse vlag al uit ?quote:Op maandag 7 september 2009 16:09 schreef Ole het volgende:
Ik mag niet naar mijn werk![]()
Heb koorts en keelpijn
Ja, hoef niet meer te testen, dus zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangt de Mexicaanse vlag al uit ?
Beterschap iig
Nahhh...quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Suijk het volgende:
Tss, verschuilen achter regeltjes is dat, Ole.
Ok zal niet meer op je reagerenquote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Ole het volgende:
Blijf maar uit de buurt, heb de ene proestbui na de andere
iemand die film al gezien over WTC, met Nicholas Cage?quote:
heb je die te leen ?quote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Ole het volgende:
[..]
iemand die film al gezien over WTC, met Nicholas Cage?
Je kunt hem nu opnemen kijken op SBSquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je die te leen ?
Beterschap trouwens !
terwijl Holland Sport bezig is ? Nee, Ole, dat gaat hem niet worden !quote:
Jammer van de mislukte seizoensstart van HSquote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
terwijl Holland Sport bezig is ? Nee, Ole, dat gaat hem niet worden !
Valt reuze mee, vind ik.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
Jammer van de mislukte seizoensstart van HS
Ik had eerlijk gezegd een ander voorstel.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
Ja, daar kun je vast een heel diepgaand gesprek mee voeren.
Ik bedoel het eerste item.quote:
Ik kijk naar VI sorry.quote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond niet vergeten te kijken naar de Nederlandse versie van Yes Minister: Sorry Minister.
Ned3, 22:00 uur.
Schijnt erg leuk te worden, die serie.
Hoe laat kom je me ophalen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef SCH het volgende:
Hoe laat komen jullie trouwens allemaal zaterdag op de HOOLS-meet in Bloemendaal, het leuke is dat je niks mee hoeft te nemen maar wel alles uit het huis mee mag nemen
Ah, ik sla wel even een paar bakken magnetron bami in dan. Tot zaterdagquote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Uurtje of 9, tong komt dan alvast naar jou toe, dan pik ik jullie samen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |