Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te vertellen, zeggen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef Penisbaard het volgende:
Blijkbaar praat je gewoon erg onduidelijk
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tevens moest ik je OP 20 keer lezen. Had steeds van 'wat?'
Ow...quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow...
ik eigenlijk niet. Het was een grapje zeg maar. Zo van wat? en dan z'n topics ook zo van wat.
Wat is dit nou weer voor een belediging dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef SuperFucker het volgende:
Je hebt zulke mooie/bijzondere ogen dat mensen vergeten dat je aan het praten bent.
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een belediging dan?
Laat maar, TS is een vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.
Nee, ik heb dezelfde ervaring, dat mensen niet opletten wat ik zeg, maar in mijn ogen verzonken zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.
Lamon, ik hou nog wel van je hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dus, wat wilt dat zeggen. Remember, Sanne92.
Watte ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te vertellen, zeggen ze midden in een zin ineens "Wat", "Wat zeg je" "Watte"of, erger nog: "Hè"
Terwijl je nog niet eens bij de kern van de zaak was en ze, als ze dus even hun mond hadden gehouden en jou uit hadden
Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te verte..........
Ohwja dan kan het beiden dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dus, wat wilt dat zeggen. Remember, Sanne92.
Sorry, wat zei je?quote:Ik ga zo nog even naar de winkels. Moest jij nog iets hebben? Zal ik dat gelijk even ophalen? Lekker weer trouwens.
quote:Ik zei: Lekker weer trouwens.
Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHA ZO GRAPPIG DAT IEDEREEN NU WAT ZEGT WANT DAT IS NATUURLIJK NET DE KLACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor, ze is al uitgepraat, maar men snapt het nog nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHA ZO GRAPPIG DAT IEDEREEN NU WAT ZEGT WANT DAT IS NATUURLIJK NET DE KLACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldigquote:
Wat is weer lekker ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:23 schreef Bot13 het volgende:
Nee dan van die mensen die dit doen:
[..]
Sorry, wat zei je?
[..]_!
Het gaat vaak zo: "Weet je wie ik vanmiddag in de stad tegen-..."quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef NikkelCobalt het volgende:
Het kan ook aan jezelf liggenDe maatschappij wil consumeren in hapklare brokken.
WAT?!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te vertellen, zeggen ze midden in een zin ineens "Wat", "Wat zeg je" "Watte"of, erger nog: "Hè"
Terwijl je nog niet eens bij de kern van de zaak was en ze, als ze dus even hun mond hadden gehouden en jou uit hadden laten praten, gewo
quote:on hadden begrepen wat je wilde vertellen.
Kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Bijkomstig de ergernis dat je midden in een zin onderbroken wordt.
Klacht: Mensen die "wat?" zeggen terwijl je nog niet eens uitgepraat was.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het gaat vaak zo: "Weet je wie ik vanmiddag in de stad tegen-..."
"Wat?"
Ik heb wel eens het idee dat luisteren een soort inspanning vergt of zo en dat 'wat' roepen eerder een uiting is van 'hoor ik daar een lama schijten'.
Tis ook meer een vrouwendingquote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef Copycat het volgende:
Ik werd geattendeerd op dit topic.
Guilty as charged but working on it.
quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zeg altijd 'wat?' En dan denk ik een halve seconde later: ow fuck, eigenlijk versta ik het wel
Small minds think alike, too?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Ik zeg dus vaak (...) 'Wat? ... Ooooh ja!'
Dan houden mijn hersenen mijn mond niet bij of zo.
Iets met spam.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Huh ja, mooi mooi mooi. Wat was de klacht?
Hè wat?quote:
Wat wél leuk is aan mensen die te pas en te onpas 'wat' zeggen zonder echt te luisteren naar wat er verteld wordt: als je na de 'wat' over iets heel anders begint, moeten ze toegeven dat ze wel luisterden, maar niet goed genoeg. Lekker iemand een schuldgevoel aansmeren!quote:
Of je leest het topic even.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef DurumDoner het volgende:
Je hebt ook wel eens van die mensen die 'wat' zeggen na een zin terwijl ze het wel gehoord hebben. En dan herhaal je het niet, gaan ze alsnog op die zin in waarop ze reageerden met 'wat'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |