Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te vertellen, zeggen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef Penisbaard het volgende:
Blijkbaar praat je gewoon erg onduidelijk
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tevens moest ik je OP 20 keer lezen. Had steeds van 'wat?'
Ow...quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow...
ik eigenlijk niet. Het was een grapje zeg maar. Zo van wat? en dan z'n topics ook zo van wat.
Wat is dit nou weer voor een belediging dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef SuperFucker het volgende:
Je hebt zulke mooie/bijzondere ogen dat mensen vergeten dat je aan het praten bent.
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een belediging dan?
Laat maar, TS is een vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.
Nee, ik heb dezelfde ervaring, dat mensen niet opletten wat ik zeg, maar in mijn ogen verzonken zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een kloon van Juicyhil natuurlijk.
Lamon, ik hou nog wel van je hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dus, wat wilt dat zeggen. Remember, Sanne92.
Watte ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te vertellen, zeggen ze midden in een zin ineens "Wat", "Wat zeg je" "Watte"of, erger nog: "Hè"
Terwijl je nog niet eens bij de kern van de zaak was en ze, als ze dus even hun mond hadden gehouden en jou uit hadden
Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Gwywen het volgende:
Goed, zit je dus iets te verte..........
Ohwja dan kan het beiden dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dus, wat wilt dat zeggen. Remember, Sanne92.
Sorry, wat zei je?quote:Ik ga zo nog even naar de winkels. Moest jij nog iets hebben? Zal ik dat gelijk even ophalen? Lekker weer trouwens.
quote:Ik zei: Lekker weer trouwens.
Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHA ZO GRAPPIG DAT IEDEREEN NU WAT ZEGT WANT DAT IS NATUURLIJK NET DE KLACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor, ze is al uitgepraat, maar men snapt het nog nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHAHA ZO GRAPPIG DAT IEDEREEN NU WAT ZEGT WANT DAT IS NATUURLIJK NET DE KLACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldigquote:
Wat is weer lekker ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:23 schreef Bot13 het volgende:
Nee dan van die mensen die dit doen:
[..]
Sorry, wat zei je?
[..]_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |