Dat was uit de richting.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo heb je hem niet aangevallen dan?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mannen die naar meisjes toeteren
Wees een vent en stap uit om een praatje aan te knopen.
Dat je met je hand niet van de claxon kan afblijven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
Goede klacht, dit overkomt mij ook altijd
Omdat meisje, en meisjes kunnen niet mee in het verkeer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Goofisch het volgende:
Nu ben ik nieuwschierig waarom mensen naar ts toeteren?
Dat automobilisten naar mij toeteren vanwege mijn lekkere kontjequote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je met je hand niet van de claxon kan afblijven?
Daarom is het een terechte klacht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Chai het volgende:
Jippie! Lotgenoten! Samen het leed delen maakt het draaglijker.
quote:
Nee hoor als man met lang krullend haar is het miss ook nog wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef Goofisch het volgende:
dit topic komt meer over als een.
ik-ben-fucking-lekker-dus-toeteren-mannen-naar-mij topic.
Jouw odol blijft staan tot in de auto?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Liefste. het volgende:
Ik wilde dit topic niet openen uit angst dat het op een TS-gericht fiasco zou uitlopen, maar ik kan niet anders dan het hier helemaal mee eens zijn.
's Ochtends zit ik gewoon lekker in mijn eigen wereldje ja, ik rij nog een keer de vangrail in door dat getoeter!
Neuken...mannen die op dat tijdstip toeteren naar ´lekkere wijven´ hebben waarschijnlijk s´ochtends niet geneukt, dunkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat wil jij met een ochtendlul?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt liever dat ze achter de ramen hun fluit opendraaien?
Nee ik ben geen hond.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt liever dat ze even hun raampje open draaien en naar je fluiten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Alle vrouwen zijn natuurlijk een gevaar voor het verkeer, ik denk dat die mannen uit voorzorg al toeteren
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Alle vrouwen zijn natuurlijk een gevaar voor het verkeer, ik denk dat die mannen uit voorzorg al toeteren
30% op de weg en 70% loslopend vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.
Leer kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Goofisch het volgende:
best vervelend.
Allemaal vrouwen die klagen over het feit dat er naar ze getoeterd word maar geen van alle hebben foto,s waar wij fokkers aan kunnen afleiden dat het terecht is of ze wel of niet moeten toeteren.
Je moet ook om je heen kijken om de situatie goed in te schatten. Daar ga je al, vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.
Ja als je z'on vrouw zich kapot laat schrikken (waardoor ze gaat slingeren, gedesoriënteerd raakt) zal dat vast helpen ja.quote:
Dus je denkt dat we lullen. Dat is het laatste wel waarover ik wil liegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Goofisch het volgende:
best vervelend.
Allemaal vrouwen die klagen over het feit dat er naar ze getoeterd word maar geen van alle hebben foto,s waar wij fokkers aan kunnen afleiden dat het terecht is of ze wel of niet moeten toeteren.
Niet naar het fietspad als er een berm tussen zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet ook om je heen kijken om de situatie goed in te schatten. Daar ga je al, vrouw.
Ja idd ik vind het keilekkah om aandacht te krijgen van mensen met z'on laag IQ.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef Hetiszover het volgende:
Het is eigenlijk wel typisch vrouwengezeur. Als er niet naar hen wordt getoeterd en gefloten is het ook niet goed.
Boe fucking hoe.
Typisch vrouwendenken ditquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet naar het fietspad als er een berm tussen zit.
Daar hoef je niet voor op te letten. Vrouwen in het verkeer, beter dood dan levend als ik jullie mag geloven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Typisch vrouwendenken ditNatuurlijk moet je ook op het fietspad letten, wat als er opeens een op hol geslagen vrouw besluit zomaar de weg op te fietsen?
Penis heeft een punt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Typisch vrouwendenken ditNatuurlijk moet je ook op het fietspad letten, wat als er opeens een op hol geslagen vrouw besluit zomaar de weg op te fietsen?
Het is toch zo dat vrouwen beginnen te zeuren als ze geen aandacht krijgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het keilekkah om aandacht te krijgen van mensen met z'on laag IQ.
Ja, ik huil iedere keer als een auto langskomt dat niet naar mij toetert.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef Hetiszover het volgende:
Het is eigenlijk wel typisch vrouwengezeur. Als er niet naar hen wordt getoeterd en gefloten is het ook niet goed.
Boe fucking hoe.
Leuke mannen op de fiets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef SuperFucker het volgende:
Kan voorstellen dat het vervelend is, want het is niet incidenteel lijkt me, maar herhaalt zich elke dag...en de leuke mannen toeteren niet, want die zitten op de fiets....
Het is niet dat we jullie dood willen, alleen je moet constant op vrouwen letten wil je er niet 5 doodrijden op de weg naar huis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor op te letten. Vrouwen in het verkeer, beter dood dan levend als ik jullie mag geloven.
Nee kijk ze gaan alleen zeuren, als andere vrouwen wel aandacht krijgen en zij niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het is toch zo dat vrouwen beginnen te zeuren als ze geen aandacht krijgen?
Ik ken genoeg vrouwen die zich gevleid voelen als er een bouwvakker fluit.
Mits het daarbij blijft natuurlijk.
Dus jij denkt dat alle mannen harteloze monsters zijn die niet om een mensenleven geven? Mannen zijn niet zoals vrouwen hoor. Mannen hebben ook nog zoiets als gevoel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor op te letten. Vrouwen in het verkeer, beter dood dan levend als ik jullie mag geloven.
quote:
Mensen op de fiets kijken altijd zo boos en moeilijk, vooral als ze wind tegen hebben. Een beetje als dit:quote:
Gevoel op 1 plek ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle mannen harteloze monsters zijn die niet om een mensenleven geven? Mannen zijn niet zoals vrouwen hoor. Mannen hebben ook nog zoiets als gevoel.
Je zal er maar 1 zo voorbij zien komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen op de fiets kijken altijd zo boos en moeilijk, vooral als ze wind tegen hebben. Een beetje als dit:
[ afbeelding ]
Daar ga je spontaan zo van kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je zal er maar 1 zo voorbij zien komen
Weer zo'n anti mannen vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gevoel op 1 plek ja.
En jullie geven idd niet op mensenlevens als jullie z'on wegpiraat gewoon laten leven en doorfietsen. Misschien veroorzaakt ze wel veel meer ongelukken en komen er onschuldige mensen om het leven.
Hee verder niets mis met die plek hoor.quote:
Vandaag zag ik ook een vrouw met 2 kinderen fietsen. Heb ik die vrouw ter plekke doodgeslagen? Nee, omdat die kinderen dan opgroeien met een trauma en later seriemoordenaar zullen worden. Wil jij zoiets op je geweten hebben? Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gevoel op 1 plek ja.
En jullie geven idd niet op mensenlevens als jullie z'on wegpiraat gewoon laten leven en doorfietsen. Misschien veroorzaakt ze wel veel meer ongelukken en komen er onschuldige mensen om het leven.
Ligt er aan in wat voor context de situatie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vandaag zag ik ook een vrouw met 2 kinderen fietsen. Heb ik die vrouw ter plekke doodgeslagen? Nee, omdat die kinderen dan opgroeien met een trauma en later seriemoordenaar zullen worden. Wil jij zoiets op je geweten hebben? Ik dacht het niet.
Dus jij zegt dat alle mannen met hun pik denken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee verder niets mis met die plek hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat alle mannen met hun pik denken?
wat dan?quote:
Nou er schijnt ook nog wel een gebiedje in de hersenen actief te zijn.quote:
Maar je zegt dat we gevoel op 1 plek hebben zitten. Waarmee je duidelijk doelt op de geslachtsdelen.quote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou er schijnt ook nog wel een gebiedje in de hersenen actief te zijn.
Of de hand om mee op de claxon te drukken natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je zegt dat we gevoel op 1 plek hebben zitten. Waarmee je duidelijk doelt op de geslachtsdelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of de hand om mee op de claxon te drukken natuurlijk
Maar waarom zouden we op de claxon drukken als we niks zien waar we ons seksueel aangetrokken tot voelen of als we geen gevaar zien?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of de hand om mee op de claxon te drukken natuurlijk
Ja dat doen jullie dus ook niet. Of wel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar waarom zouden we op de claxon drukken als we niks zien waar we ons seksueel aangetrokken tot voelen of als we geen gevaar zien?
Ach jawel, mannen van een jaar of 80-90 zien een vrouw van 36 nog wel als lekker groen blaadje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Afwazig het volgende:
Ach wees blij, over 20 jaar hoeft niemand je meer
En die wil jij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach jawel, mannen van een jaar of 80-90 zien een vrouw van 36 nog wel als lekker groen blaadje.
Dankzij Fok! zal ze het in ieder geval nooit in haar hoofd nemen om ooit een pittig kapsel nemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Afwazig het volgende:
Ach wees blij, over 20 jaar hoeft niemand je meer
Nee, maar dan ben ik al lang getrouwd en dan is het voor je man een erg grote stap om nog bij je weg te gaan.quote:
Toevallig kan ik achteruit in parkeren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef Goofisch het volgende:
Dit was een ook een vrouw:
[ afbeelding ]
Lekker blijven fietsen TS. En een beetje onderuit zittend op het zadel zodat we de rondingen goed kunnen zien
Je doet nu net alsof ik een zwakkeling benquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik al lang getrouwd en dan is het voor je man een erg grote stap om nog bij je weg te gaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dankzij Fok! zal ze het in ieder geval nooit in haar hoofd nemen om ooit een pittig kapsel nemen
Maar anders is het zielig voor de kinderen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik een zwakkeling ben
Ik vind het vrij netjes geparkeerd. Nu is er genoeg plaats voor de voetgangers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef Goofisch het volgende:
Dit was een ook een vrouw:
[ afbeelding ]
Lekker blijven fietsen TS. En een beetje onderuit zittend op het zadel zodat we de rondingen goed kunnen zien
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik al lang getrouwd en dan is het voor je man een erg grote stap om nog bij je weg te gaan.
Getrouwd?quote:Geboortedatum 00-01-1993
Idd, toen ik laatst langs de kapper ging om het te laten bij punten heb ik gevraagd om het zo lang mogelijk te laten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dankzij Fok! zal ze het in ieder geval nooit in haar hoofd nemen om ooit een pittig kapsel nemen
Ja nu nog niet, meloen. Maar over een aantal jaar wel.quote:
Makkelijk de kattebak inladen zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het vrij netjes geparkeerd. Nu is er genoeg plaats voor de voetgangers.
Je zei laatst nog dat je niet zeker wist of je überhaupt kinderen wilde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar anders is het zielig voor de kinderen.
Oh ik lees nietquote:
Niet persoonlijk gaan worden he.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je niet zeker wist of je überhaupt kinderen wilde.
Oke.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet persoonlijk gaan worden he.
Nu weet ik weer een reden om wel kinderen te willen.
Je bent 16,17?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig kan ik achteruit in parkeren.
Dat we het in dit land nu al toestaan om vrouwen op die brede bakken met allerhande dikke scharen te latenquote:
Bron?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef W00fer het volgende:
Simpel TS is 16 en fapbaar, daarom toetert men. Of dat nu 's ochtends is, of om 4 uur 's nachts. Wees blij !
Turken toeteren altijd als de turken winnen met voetbalquote:Op woensdag 2 september 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
Zeer terechte klacht, zeer terecht.
Toeteren hoor je alleen te doen in noodgevallen, en als je in de file staat om zo'n leuke toeter-ketting te creeëren
Dat komt wel vaker voor in KLB. dat zijn klachten.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:22 schreef S.Seagal het volgende:
Alweer een klacht dat iets met auto's te maken heeft.
kloptquote:Op woensdag 2 september 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Turken toeteren altijd als de turken winnen met voetbal
berg oude dikke bakken door de straat
Whaha goeie.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor in KLB. dat zijn klachten.
Maar jij bent dan ook pas nieuw. Snap het hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Turken toeteren altijd als de turken winnen met voetbal
berg oude dikke bakken door de straat
En terecht. Iedere keer hoopte ik dat die turken eruit zouden vliegen winnen ze weer.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik voorzie alweer een vracht-lading aan bagger- en klaag-topics over toeterende Turken, net als vorig jaar, dat was prachtig
Persoonlijk (en mijn naaste omgeving deelt die mening) zijn er weinig dingen mis met turken, en ik gun het ze dan ook wel even. Al is een claxon van een auto niet erg geschikt daarvoor. Stationberbers hebben natuurlijk een hogere pioriteit.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik voorzie alweer een vracht-lading aan bagger- en klaag-topics over toeterende Turken, net als vorig jaar, dat was prachtig
Wat als iemand toetert als het wél een gevaar is?quote:
quote:
De volgorde ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef Goofisch het volgende:
Zeer goed topic..
ff lezen.
edit: ja terechte klacht..
Volgens jou zouden doven uit zijn gestorvenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou nee, als je op de fiets zit of over straat loopt dan hoor je die dingen gewoon uit je oren te laten. Het is gevaarlijk en je kan niks horen zo, geen alarmen, waarschuwingen of toeters en dergelijke en het staat verschrikkelijk asociaal. Een argument als 'in de auto draai je toch ook muziek' kan je laten vallen, muziek in de auto is niet alles-overstemmend
Je ziet ook dagelijks dove mensen fietsen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Volgens jou zouden doven uit zijn gestorven
Welke toeter zou je horen? Die van die auto die je al lang zag? Als je gewoon uit je dopppen kijkt is er geen gevaar.
Ik vind dit geen leuke mannen hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:35 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeer blij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef W00fer het volgende:
Simpel TS is 16 en fapbaar, daarom toetert men. Of dat nu 's ochtends is, of om 4 uur 's nachts. Wees blij !
Hoe gevaarlijker ik fiets hoe lekkerder ik wordquote:Op donderdag 3 september 2009 12:47 schreef fathank het volgende:
Wees blij dat ze toeteren. Als ze niet toeteren ben je dik & lelijk.
Inderdaad, doe normaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef L.no het volgende:
Inderdaad. Vandaag ook last van bij het hardlopen. Het is half 6 man, doe normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |