Volgens jou zouden doven uit zijn gestorvenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou nee, als je op de fiets zit of over straat loopt dan hoor je die dingen gewoon uit je oren te laten. Het is gevaarlijk en je kan niks horen zo, geen alarmen, waarschuwingen of toeters en dergelijke en het staat verschrikkelijk asociaal. Een argument als 'in de auto draai je toch ook muziek' kan je laten vallen, muziek in de auto is niet alles-overstemmend
Je ziet ook dagelijks dove mensen fietsen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Volgens jou zouden doven uit zijn gestorven
Welke toeter zou je horen? Die van die auto die je al lang zag? Als je gewoon uit je dopppen kijkt is er geen gevaar.
Ik vind dit geen leuke mannen hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:35 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeer blij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef W00fer het volgende:
Simpel TS is 16 en fapbaar, daarom toetert men. Of dat nu 's ochtends is, of om 4 uur 's nachts. Wees blij !
Hoe gevaarlijker ik fiets hoe lekkerder ik wordquote:Op donderdag 3 september 2009 12:47 schreef fathank het volgende:
Wees blij dat ze toeteren. Als ze niet toeteren ben je dik & lelijk.
Inderdaad, doe normaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef L.no het volgende:
Inderdaad. Vandaag ook last van bij het hardlopen. Het is half 6 man, doe normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |