Dat was uit de richting.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo heb je hem niet aangevallen dan?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mannen die naar meisjes toeteren
Wees een vent en stap uit om een praatje aan te knopen.
Dat je met je hand niet van de claxon kan afblijven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
Goede klacht, dit overkomt mij ook altijd
Omdat meisje, en meisjes kunnen niet mee in het verkeer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Goofisch het volgende:
Nu ben ik nieuwschierig waarom mensen naar ts toeteren?
Dat automobilisten naar mij toeteren vanwege mijn lekkere kontjequote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je met je hand niet van de claxon kan afblijven?
Daarom is het een terechte klacht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Chai het volgende:
Jippie! Lotgenoten! Samen het leed delen maakt het draaglijker.
quote:
Nee hoor als man met lang krullend haar is het miss ook nog wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef Goofisch het volgende:
dit topic komt meer over als een.
ik-ben-fucking-lekker-dus-toeteren-mannen-naar-mij topic.
Jouw odol blijft staan tot in de auto?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Liefste. het volgende:
Ik wilde dit topic niet openen uit angst dat het op een TS-gericht fiasco zou uitlopen, maar ik kan niet anders dan het hier helemaal mee eens zijn.
's Ochtends zit ik gewoon lekker in mijn eigen wereldje ja, ik rij nog een keer de vangrail in door dat getoeter!
Neuken...mannen die op dat tijdstip toeteren naar ´lekkere wijven´ hebben waarschijnlijk s´ochtends niet geneukt, dunkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat wil jij met een ochtendlul?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt liever dat ze achter de ramen hun fluit opendraaien?
Nee ik ben geen hond.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je hebt liever dat ze even hun raampje open draaien en naar je fluiten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Alle vrouwen zijn natuurlijk een gevaar voor het verkeer, ik denk dat die mannen uit voorzorg al toeteren
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
Alle vrouwen zijn natuurlijk een gevaar voor het verkeer, ik denk dat die mannen uit voorzorg al toeteren
30% op de weg en 70% loslopend vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.
Leer kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Goofisch het volgende:
best vervelend.
Allemaal vrouwen die klagen over het feit dat er naar ze getoeterd word maar geen van alle hebben foto,s waar wij fokkers aan kunnen afleiden dat het terecht is of ze wel of niet moeten toeteren.
Je moet ook om je heen kijken om de situatie goed in te schatten. Daar ga je al, vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo ze moeten op de weg letten niet om zich heen kijken.
Ja als je z'on vrouw zich kapot laat schrikken (waardoor ze gaat slingeren, gedesoriënteerd raakt) zal dat vast helpen ja.quote:
Dus je denkt dat we lullen. Dat is het laatste wel waarover ik wil liegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef Goofisch het volgende:
best vervelend.
Allemaal vrouwen die klagen over het feit dat er naar ze getoeterd word maar geen van alle hebben foto,s waar wij fokkers aan kunnen afleiden dat het terecht is of ze wel of niet moeten toeteren.
Niet naar het fietspad als er een berm tussen zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet ook om je heen kijken om de situatie goed in te schatten. Daar ga je al, vrouw.
Ja idd ik vind het keilekkah om aandacht te krijgen van mensen met z'on laag IQ.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef Hetiszover het volgende:
Het is eigenlijk wel typisch vrouwengezeur. Als er niet naar hen wordt getoeterd en gefloten is het ook niet goed.
Boe fucking hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |