Dat is 'm! Had niet gedacht dat iemand hem zou vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef Prixie het volgende:
[..]
Bedoel je deze de sample komt erin terug ?
quote:
ik ken eigenlijk alleen maar Ryuichi Sakamoto.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek iets uit het Fok! Weblog, maar ik kan het niet terug vindenm, dus ik hoop dat een andere webloglezer, of iemand die toevallig 'into that kind of music' zit me kan helpen.
Het gaat om een site waar een tilt shift animatie speelt. het betreft een oorsterse stad. op de achtergrond speelt een remix/herbewerking van Liebestraum van Liszt. Er zit overduidelijk een sax door verwerkt, en dat is precies wat mij er zo toe aantrekt. Ik meen mij te herinneren dat het een compositie van een japanner is, maar ik ben zijn naam vergeten, dus ik kan het ook niet meer terugvinden. Wie kan mij helpen aan de naam van de componist of de link naar de betreffende site. Ik heb echt talloze posts doorgebladerd, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ik heb nog een uur doorgezocht net. (kon niet slapen)quote:Op donderdag 17 september 2009 00:46 schreef based het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen maar Ryuichi Sakamoto.
hopelijk is dat hem.
quote:Op donderdag 17 september 2009 02:30 schreef SlagerKorrel het volgende:
Dus: 90s, jungle/housy, mannenstem, Badeja badeja bawadada-deja.
Ik heb het gisteravond even doorgekeken, maar kom hem niet vinden. Deze stukje worden ook gezongen door de originele artiest, die ik hoorde werd gezonden door 1 artietst en niet de originele.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/girltalk
Kam dat even door, volgens mij staat hij daartussen
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:20 schreef T42 het volgende:
afgelopen weekend was het kermis in beek en donk, gezellig dus
nu hoorde ik een nummer wat ik niet terug kan vinden
het was een dance/trance versie van "in the year 2525"
nu wil ik weten van wie dit was
in de buurt maar die ik bedoel was met orgienele stem van de oude versie en dan met trance verbouwdquote:
Flipsyde - Happy Birthday?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef afro het volgende:
Ik zoek een hiphop/r&b nummer wat ik weet is:
-het is ongeveer 2 tot 3 jaar oud
-hij was heel bekent stond in top 40 als het goed is.
-gaat over ze overleden kind en was toen nog redelijk onbekent.
Ik denk dat ik hem voor je gevonden heb!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zoek het liedje van een donkerharige, klein beetje gezette zangeres (Noors volgens mij) met een momenteel populair liedje. In de clip is onder meer een zwembad en een kermis te zien. In het zwembad zijn ze aan het synchroonzwemmen op de maat van de muziek.
DANK u dat was um!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:20 schreef T42 het volgende:
afgelopen weekend was het kermis in beek en donk, gezellig dus
nu hoorde ik een nummer wat ik niet terug kan vinden
het was een dance/trance versie van "in the year 2525"
nu wil ik weten van wie dit was
Ha, te gek. Woensdagnacht om half drie binnen een kwartier antwoord op je vraag krijgen!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:48 schreef locopepe het volgende:
Tiesto, einde van dit fragment: http://www.rtl.nl/compone(...)ste_Buiten_s1_a2.xml
Mijn dank is groot!!!
Ik, maar beloof me dat je volgende keer zelf even zoekt, want zo is het wel heel makkelijk.....staat gewoon op de webpagina van Evers staat op van 538: Caro Emaraldquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:27 schreef Tism het volgende:
De artiest + band die gistermorgen tussen 09:00 uur en 10:00 uur bij Edwin Evers in de studio "live" optraden!?..
Wie!?..
Liquido met Narcotic!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
EINDELIJK! IK HEB HET DEUNTJE VAN HET LIEDJE DIE IK ZOEK!
Hoe heet dit liedje op de achtergrond? Op 0:19 begint ie.
HELD! ZO BEDANKT!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Guppi het volgende:
[..]
Liquido met Narcotic!
Heb ik ook een vraagje. Het is een clip met een modderman erin, die loopt in een zwembad, ziet een mooi meisje, ze gaan zoenen en dan onder de douche smelt hij. Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar toen wist niemand het. Misschien nu wel?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Als het uit hetzelfde tijdperk komt, en het een hit is geweest: http://www.discogs.com/Various-Hitzone-Best-Of-99/release/415800quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa![]()
Dat was makkelijk, en ik had nog wel gezocht op two times![]()
Gelijk nog maar iets, er was volgens mij in dat zelfde jaar nog een liedje, met een vergelijkbaar deuntje, zelfde soort geluiden. Als ik t me goed herinner was het wel een hele andere artiest.
Enig idee?
Iets van Whigfield misschien?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:07 schreef delano.888 het volgende:
Gelijk nog maar iets, er was volgens mij in dat zelfde jaar nog een liedje, met een vergelijkbaar deuntje, zelfde soort geluiden. Als ik t me goed herinner was het wel een hele andere artiest.
Enig idee?
Helaas niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:18 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Als het uit hetzelfde tijdperk komt, en het een hit is geweest: http://www.discogs.com/Various-Hitzone-Best-Of-99/release/415800
Misschien dat ie daar tussen staat
Ook niet..quote:
Oeh Nepthys heeft toen wel gereageerd! Het is Alex Gopher met Party People.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Guppi het volgende:
[..]
Heb ik ook een vraagje. Het is een clip met een modderman erin, die loopt in een zwembad, ziet een mooi meisje, ze gaan zoenen en dan onder de douche smelt hij. Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar toen wist niemand het. Misschien nu wel?
Nee dat is het niet... het is meer dance... ik denk jaren 90quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Guppi het volgende:
Er zijn nogal wat versies van. Vrij makkelijk te vinden als je zoekt op Birds and Bees. Zoals deze:
Is niet helemaal wat je zoekt maar Ik herken een beetje in dit nr misschien is het weer een remix hiervan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |