dikke discussie aan de gang jahquote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Blackviper het volgende:
Ik zoek:
Het nummer dat gebruikt wordt bij MTV bully beatdown.. als de MMA vechter opkomt.
http://www.mtv.com/ontv/dyn/bully_beatdown/series.jhtml voor de episodes
De tekst gaat als volgt: I don't go down without a fight en volgens mij ook I'll ..... with what is right..
 , wat ik vond ...
 , wat ik vond ...+quote:And no, it isn't New Found Glory - Not Without a Fight, that isn't a song, it's a CD and I listened to the samples of each track.
quote:Ok I figured it out. I paused the credits of the show and it appears the name of the song is "I'll Beat You Down" by We 3 Kings and after some research, turns out We 3 Kings is an professional agency that writes and composes theme songs for shows such as The Simple Life etc..,
so until the agency decides to put it out there looks like we are stuck. Hope that helps.

Dit heb ik gevonden:quote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Blackviper het volgende:
Ik zoek:
Het nummer dat gebruikt wordt bij MTV bully beatdown.. als de MMA vechter opkomt.
http://www.mtv.com/ontv/dyn/bully_beatdown/series.jhtml voor de episodes
De tekst gaat als volgt: I don't go down without a fight en volgens mij ook I'll ..... with what is right..
quote:Okay the good news is I found out the name of the song, bad news its probably gonna be darn near impossible to get it. The song is called "I'll beat you down" and it is by We 3 Kings. Now before you say there is no such song or group, youre right LOL. We 3 Kings is a company that makes and records songs for Television programs like Simple Life, Fran Drescher show, etc.

quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dikke discussie aan de gang jah, wat ik vond ...
[..]
+
[..]
 Bedankt iig
 Bedankt iig 

Meestal gewoon goed Googlenquote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Joh heb je het op een ander forum gepost ofzo?Bedankt iig
Jammer dat het nummer verder niet echt een nummer is..

Sample is van "House of God". Alleen zo te horen laat hij God wegquote:Op zondag 6 september 2009 11:59 schreef Horatio het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Chocolate puma draaide hem in zijn ministry of beats mix van 4 september. Er zit een kleine vocal in waarin house of house gezegd word. Sample:
Sample chocolate puma

Danku, blijkt dus dat het nummer Klement Bonelli & Brahms - 'Los Chicanos’ is met een house of god sample er doorheen. Heb hem dus gevonden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Sample is van "House of God". Alleen zo te horen laat hij God weg

Had al zo'n vermoeden dat het je ging om het nummer met de hornsquote:Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef Horatio het volgende:
[..]
Danku, blijkt dus dat het nummer Klement Bonelli & Brahms - 'Los Chicanos’ is met een house of god sample er doorheen. Heb hem dus gevonden.

Het nummer van ABBA heet "Knowing Me, Knowing you", als je die zoekt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Trigalti het volgende:
Follow me and follow you ahaaaaa there is nothing we can doo..
Zoiets..
Dacht dat het van ABBA was maar twijfel nu, kom niet op de naam en krijg em nergens gevonden.

Het is dan ook: "Knowing me, knowing you".quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Trigalti het volgende:
Follow me and follow you ahaaaaa there is nothing we can doo..
Zoiets..
Dacht dat het van ABBA was maar twijfel nu, kom niet op de naam en krijg em nergens gevonden.

Lijkt me dit:quote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef Frizzlemynizzle het volgende:
Ik ben al lange tijd op zoek naar dit nummer, is ook tijdje bij RTL 5 gebruikt in voorstukje voor CSI geloof ik:
http://www.zshare.net/audio/651675374be6c8d3/
Alvast ontzettend bedankt.

Nice, maar zoek voornamelijk de achtergrond (bass) muziek. Denk dat dit een mix is tussen Deadmaus en een andere nummer (opgenomen op Lowlands). RTL 5 had 'm toen ook zonder zang.quote:

Ik kan er net niet opkomen. Ik weet wel dat het orginele nummer dat jij bedoelt op 2:02 ongeveer de volgende lyrics heeft;quote:Op maandag 7 september 2009 02:34 schreef unknowngod het volgende:
ik zoek het originele nummer van dit
Het is niet van The Dream - Shawty

Het is de Caspa Remixquote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef Frizzlemynizzle het volgende:
[..]
Nice, maar zoek voornamelijk de achtergrond (bass) muziek. Denk dat dit een mix is tussen Deadmaus en een andere nummer (opgenomen op Lowlands). RTL 5 had 'm toen ook zonder zang.
Alvast bedankt weer
 .
. 

Dat is hemquote:
 Hoorde em in een oud setje van de Prophet ofzo.. Ik had je reply al gezien op mn iphone maar daarmee kon ik niet inloggen op Fok!, vandaar mijn late reactie.. mjaa bedankt
 Hoorde em in een oud setje van de Prophet ofzo.. Ik had je reply al gezien op mn iphone maar daarmee kon ik niet inloggen op Fok!, vandaar mijn late reactie.. mjaa bedankt  

quote:Op maandag 7 september 2009 14:39 schreef djtiesie het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van dit House-nummer. (sample van 3 sec)
http://www22.zippyshare.com/v/28528396/file.html
Alvast heel erg bedankt!!

Kbetwijfel of het idd Jasperina is, zelf dacht ik eerst aanquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef fetss het volgende:
Ik zoek een liedje van waarschijnlijk Jasperina de jong, dit nummer gaat over een moeder die haar kind verliest..
Kan iemand mij alsteblieft helpen!

quote:Op maandag 7 september 2009 16:46 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik hoorde 's ochtends een mooi nummer op de radio (even snel tekst opgeschreven). Google geeft geen goede suggesties.
Mannelijke zanger, rustig (hij was op Lowlands):
Baby bloom I really want to kiss you
I don't know sure that's right
Such a naughty surprise
Temptation happens to everyone
Whipe of that smile of your face
Nothing is ever finished
Ik was half slaperig toen ik het hoorde, dus ik weet niet of mijn tekst klopt.
Heeft iemand wellicht een idee?

Inna - Hotquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef steve-urkel het volgende:
hoorde net op slam fm een nummer, dance nummer...
blabla fly , like a woman
ofzo ? verder weet ik niets meer

Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.quote:

quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.
DIt nummer is zo heerlijk.

Is volgens mij Ouh la la (danse le bigilibop) van Kobla & dj Xam, kan ff geen Youtubelinkje vindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef steadye het volgende:
Nog even in de herkansing..
Gehoord op de vakantie in Frankrijk.
Ik heb even een stukje audio uit een video opname gehaald.
HIER te downloaden/beluisteren
Graag zou ik willen weten welke artiest en titel hierbij hoort.
Het is een frans nummer.
Het meegeschreeuw is in deze opname van een animatie dame..
WIE O WIE
Alvast bedankt,,

quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef thettes het volgende:
zo net in gooische mannen op ned 3 de hele tijd een zeer rustig pianodeuntje. kon er niet op komen helaas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |