quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
Haaay!
ik ben op zoek naar 2 nummers!
het eerste is een nummer in het frans heel langzaam geloof dat het door een vrouw gezongen word en tussen 1980 en 1995 was een schatting.
Het nummer word eigenlijk gesproken,en het is geen J'taime mon na plus!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:23 schreef Biermeisje het volgende:
Ik zoek het liedje van de reclame van Cacharel! Die nieuwe parfum. Ik weet alleen niet meer hoe die parfum heet.... Kan iemand me helpen?
Ah super dankjequote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
DJ Dean - Protect Your Ears, volgens de reacties.
@KVD, nee... Heb net5 wel al gemaild, hopelijk kunnen ze me het vertellen!
A: Lees de OP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef buldozer het volgende:
ik zoek het geluid van een normale stofzuiger. Het liefst in een gangbaar formaat en zo lang mogelijk. Het geluid moet gebrand worden op een cdtje vandaar.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Robsterr het volgende:
Wie o wie weet welk nummer in dit filmpje gedraaid wordt:
Edit: Het heet niet "Je moeder"..
Lady Sovereign heeft ook een single met die melodie (misschien overbodigquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Origineel is in ieder geval deze:
Cover is van Stina Daag
Klopt, die had ik er eerst ook staan, maar na nog eens keer luisteren, besefte ik dat die het niet was.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:57 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Lady Sovereign heeft ook een single met die melodie (misschien overbodig)
Iets van Weird al Yankovic? Weet even geen titel, sorry..quote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Martijn85 het volgende:
Ik hoorde gisteren een liedje met allemaal korte stukjes van o.a. Billy Jean, Who let the dogs out, Oops I did it again en nog een stuk of 20 liedjes. Weet iemand van wie of welk nummer het is
Polkarama! ??quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Iets van Weird al Yankovic? Weet even geen titel, sorry..
Bedoel je deze de sample komt erin terug ?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de beat gedurende het hele nummer 'In the middle' van de Sugababes wordt gebruikt:
Ik herrinner me dat de clip van het nummer dat ik zoek (ongeveer uit 2003 denk ik) leek op de clip van Travis - Sing, waarin dus een voedselgevecht werd gehouden. Volgens mij tussen een gast (de dj van het nummer) en een aantal dames. Weet iemand waar ik het over heb??
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef foqqer het volgende:
Ik hoor de laatste tijd af en toe een bepaald nummer op de radio en ik kan 'm maar niet vinden!![]()
Een deel van de lyrics: I see you for what you are ....(nog een zinnetje)....... the clearest guy.......
Wie weet 'm
http://www.myspace.com/girltalkquote:Op woensdag 16 september 2009 11:35 schreef Martijn85 het volgende:
Ik hoorde gisteren een liedje met allemaal korte stukjes van o.a. Billy Jean, Who let the dogs out, Oops I did it again en nog een stuk of 20 liedjes. Weet iemand van wie of welk nummer het is
Thank you lots and lots.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Origineel is in ieder geval deze:
Cover is van Stina Daag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |