Je wilde wel serieus meer over dat meisje weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Hoezo dat? Ik meen niet alles serieus hoor.
Je bent een beetje een angsthaasje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mensen nou eenmaal snel eng![]()
..
Je wilt niet weten hoe ik mezelf meer dan de helft van de tijd ervaar
Nigga please.quote:
Nee hoorquote:
Zeker ben ik dat.. Ook ben ik heel verlegen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent een beetje een angsthaasje?
[..]
Nigga please.
Jezus, wat denk je wel niet over mij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders doe jij het wel.
Ik werk nooit in een hotel.
Leeuwenhorst. Noordwijkerhout.quote:
Die gast is daar echt een buitenbeentje, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik vind het wel een leuk idee
Gers naar een gala.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat een teleurstelling gaat worden.
Jezus, wat denk je wel niet over mij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders doe jij het wel.
Ik werk nooit in een hotel.
Leeuwenhorst. Noordwijkerhout.quote:
Die gast is daar echt een buitenbeentje, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik vind het wel een leuk idee
Gers naar een gala.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat een teleurstelling gaat worden.
Wat betekend dat?quote:
Ik ben filantropisch van aard, mensen interesseren me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wilde wel serieus meer over dat meisje weten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus, wat denk je wel niet over mij?
Waarom niet, best leuk werk hoor.
Gers naar een gala.
Als ik een vriendinnetje heb kijk ik niet eens naar een andere vrouw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat wil je niet weten.
Ik denk dat het zwaar is.
Okeeee...
Laat maar staan dan komen al die naabs niet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom staat ie in defensie adesho niet beter geweest
Ik kon hem al niet meer vinden in KLBquote:
Bek houden!quote:
Hoogstwaarschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
Whehe bij eenvandaag interviewen ze zo'n meisje (en haar vader) dat op koninginnedag werd aangereden (haar moeder kwam erbij om).
Ze zegt dat ze 2 dagen voor het ongeluk had gedroomd dat een vent het publiek in zou rijden en dat zij zwaargewond zou raken en haar moeder zou sterven.
Waarschijnlijk zijn haar gedachtes gewoon wat door de war geschud en denkt ze alleen maar dat ze het heeft gedroomd.
Oh nu ook nog een grote mond hebben tegen mij, KURK_DROOG? ON_GE_LO_FE_LIJK!!! DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!quote:
Ja inderdaad, dit topic is zwaarquote:
Niet grappif of zo maar ik kan er zo slecht tegen als mensen dat soort dingen lopen te vertellen.. Het is toch allemaal onzin!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
Whehe bij eenvandaag interviewen ze zo'n meisje (en haar vader) dat op koninginnedag werd aangereden (haar moeder kwam erbij om).
Ze zegt dat ze 2 dagen voor het ongeluk had gedroomd dat een vent het publiek in zou rijden en dat zij zwaargewond zou raken en haar moeder zou sterven.
Waarschijnlijk zijn haar gedachtes gewoon wat door de war geschud en denkt ze alleen maar dat ze het heeft gedroomd.
Het is een keer iets andersquote:
komt omdat hij wel op chronologische tijd samengevoegd wordtquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dit topic is zwaar
[ afbeelding ]
-OOPS!
-you
Ik sta genoemd als topicstarter maar de eerste post is wel van Ploert, daarnaast staan er nu twee ops in en dergelijke troep![]()
beter de hond in je kinderwagen en het kind ervoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat iets nieuws, een kinderwagen voor je hond?
Beter eronder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
beter de hond in je kinderwagen en het kind ervoor
Juist..quote:
Ik zat in trance naar je UI te kijkenquote:
Morgenochtend weer denk ikquote:
Ik vind het wel lollig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk, ja.
Maar ik vind dit niet echt lollig ofzo.
quote:
Ik niet.quote:
Eigenlijk zei ik het dus zo van "Ik vind het wel lollig?" met vraagteken enzo.quote:
Ga er anders even serieus op in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk zei ik het dus zo van "Ik vind het wel lollig?" met vraagteken enzo.
Voor de simpelere zielen onder ons zal ik het maar in peuter Nederlands herhalen
"Hoe kom jij erbij dat ik het wel lollig zou vinden?"
Dat doe ik toch alquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in.
quote:
Nazi sein machen wir in Unsinnquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
Ich bin müde! Gib mir tausend bier und eine Fotze!!
Die vrouw in het paars (intro) maakt een spank- bewegingquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
Die josti intro
Danny de Munk's zangstuk
Die kerel op 0:15
Lolwatquote:
Hoe durf je te klagen op mij1!!!!1quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nazi sein machen wir in Unsinn![]()
Ich mochte dich etwas fragen
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vrouw in het paars (intro) maakt een spank- beweging
dannyquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
Die josti intro
Danny de Munk's zangstuk
Die kerel op 0:15
Ik klaag helemaal nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe durf je te klagen op mij1!!!!1
O shit remlof, the horrorquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mij een beetje naar onz sturen. Als remlof hiervan hoort ga jij de kliko in mannetje
IN YOUR FACE SANNAquote:MALMÖ - In de nachtclub The Swing Inn hanteert men de policy om geen vrouwen met tattoos binnen te laten. De eigenaars van de club vinden het onsmakelijk als een vrouw een tatoeage draagt die zichtbaar is voor anderen. En dat terwijl het juist in de mode is om een tattoo te laten zetten. Twee vrouwen ondervonden het beleid bij de toegangsdeur van de nachtclub aan den lijve. Ze werden geweigerd, want ze hadden flinke tatoeages op hun armen. Een van de geweigerde vrouwen, Jessica Brotherton, beklaagde zich bij de media. De manager van de nachtclub, Gabrielle Holst, verdedigde het beleid van de nachtclub door te stellen dat ze 'nette mensen willen met een nette uitstraling'.
See me care Stacey. Ik stopte al met lezen bij "nachtclub".quote:
hoiquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
See me care Stacey. Ik stopte al met lezen bij "nachtclub".
Rustig he, laatste tijd beetje weinig tijd voor fok! maar school is weer begonnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
goed hoor
( moet alleen werk vinden)
En met jouw gup?
ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Rustig he, laatste tijd beetje weinig tijd voor fok! maar school is weer begonnen
Hoi.quote:
O je bent er weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
See me care Stacey. Ik stopte al met lezen bij "nachtclub".
Wtf zijn dat voor kampers dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:39 schreef Japsnars het volgende:
Hier trouwens de foto die bij het bericht hoort
[ afbeelding ]
nee.. van 11 tot 3 zijn lekkere tijdenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi.
Jij kan makkelijk werk vinden btw, jij hebt geen rooster gekregen wat gelijk staat aan terminale kanker van je school.
Nogmaals, het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi.
Jij kan makkelijk werk vinden btw, jij hebt geen rooster gekregen wat gelijk staat aan terminale kanker van je school.
Wolvendagenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi.
11 tot drie. Je hebt niks te klagen. Ik zit van half 10 tot 10 voor half 5 maal 3.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee.. van 11 tot 3 zijn lekkere tijden
Ik moet dus flexibel werk vinden ook omdat ik doordeweeks naar ajax ga.. europese tripjes komen er weer aan
klaag iets minder als ik dat hoor inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
11 tot drie. Je hebt niks te klagen. Ik zit van half 10 tot 10 voor half 5 maal 3.
9:30 tot 16:20?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
11 tot drie. Je hebt niks te klagen. Ik zit van half 10 tot 10 voor half 5 maal 3.
Omdat je gratis shizzle bij ze kan regelen zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Wat lopen jullie te kankeren met jullie tieten.
Ik moet van 9 tot 5 junks helpen. Ik ben een baas, en die junks zijn tof
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je gratis shizzle bij ze kan regelen zeker.
én fietsenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je gratis shizzle bij ze kan regelen zeker.
Ja 1 dag wel ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9:30 tot 16:20?
Het was toch
8:00 tot 16:20?
Nu vind ik je helemaal pussy
Maar dat is dan zeker wel weer in ruil voor een deel van die stuffquote:
Drunk Modsquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurt? Jap is TS maar de OP is van ploert.WTF!?
Oh, zie het al.
Ah oke, maar sinds wanneer mogen scholen uberhaupt zo vroeg beginnen. Ik dacht dat middelbare scholen niet voor 8:30 mogen beginnenquote:
Zeg Sanna, wanneer was onze date ook eens weer?quote:
08:15quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke, maar sinds wanneer mogen scholen uberhaupt zo vroeg beginnen. Ik dacht dat middelbare scholen niet voor 8:30 mogen beginnen
Cancellara danquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
wat een kop heeft die jongen
[ afbeelding ]
Je rooster verandert wel snelquote:
Ja dan moet ik toch sowieso kankervroeg wakker worden. 08:00 moet ik weg, 08:15 op school.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij zijn naam moet ik altijd aan cancer denken
ik ook.. maar dan in het nederlands... KANKERquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij zijn naam moet ik altijd aan cancer denken
JEZUS ZEGquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dan moet ik toch sowieso kankervroeg wakker worden. 08:00 moet ik weg, 08:15 op school.
Ik moest voor mijn fulltime baan opstaan om 4 uur, begon om 6 uur en was klaar om 5 uur. Bek dicht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JEZUS ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal jij het later moeilijk krijgen bij een fulltime baan
En ik weet niet wat jij kankervroeg vindt, ik moest vroeger vaak genoeg om 6/6:30 opstaan
als vrouwen 8uur weg moeten moeten ze ook half7 op, want het zijn vrouwen.. die moeten eerst 20keer omkleden en daarna nog opmaken ed..quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JEZUS ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal jij het later moeilijk krijgen bij een fulltime baan
En ik weet niet wat jij kankervroeg vindt, ik moest vroeger vaak genoeg om 6/6:30 opstaan
Wij begonnen om 8.00u. Dus ik win.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke, maar sinds wanneer mogen scholen uberhaupt zo vroeg beginnen. Ik dacht dat middelbare scholen niet voor 8:30 mogen beginnen
Koekhappen.quote:
Mijn zusje moet mrogen half8 op dr school zijn, ze was te laatquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij begonnen om 8.00u. Dus ik win.
Ik wil m'n asperge wel in WD steken.quote:
Dat moesten wij ook ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn zusje moet mrogen half8 op dr school zijn, ze was te laat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn fulltime baan opstaan om 4 uur, begon om 6 uur en was klaar om 5 uur. Bek dicht.
GMTAquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil m'n asperge wel in WD steken.
[/inkopper]
Nog bozer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik nu bozer reageer dan normaal, ik geef dat wat zich vriend noemt de schuld.
Je werd zeker door je mamma gebracht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat moesten wij ook ja.Maar ik was altijd op tijd.
Vakantie, mongool.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga jij niet naar school ofzo ? En als minderjarige mag je toch niet meer dan 6 uur op een dag werken, tenzij je zwart werkt bij een Chinees![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op je 16e/17e mag je heus wel 8u per dag werken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga jij niet naar school ofzo ? En als minderjarige mag je toch niet meer dan 6 uur op een dag werken, tenzij je zwart werkt bij een Chinees![]()
Nee ik zat elke ochtend om 7.15u op de fiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je werd zeker door je mamma gebracht?
huis werken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op je 16e/17e mag je huis wel 8u per dag werken hoor.
Er zijn geen fulltime banen die van 6 's ochtends tot 5 uur duren dan kom je namelijk over het maximaal aantal uren heenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn fulltime baan opstaan om 4 uur, begon om 6 uur en was klaar om 5 uur. Bek dicht.
prffffffftquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Ik moet even wat gassen vergezeld van een semi-vloeibare substantie dumpen, toedels
quote:
Nou..... Succes ermee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Ik moet even wat gassen vergezeld van een semi-vloeibare substantie dumpen, toedels
Poep ze!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Dat het mannelijke geslacht mij gewoon in de weg zitquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik zat elke ochtend om 7.15u op de fiets.
Tijd voor een sexchange!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat het mannelijke geslacht mij gewoon in de weg zit
Brei er een mooie trui vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Spetterpoepquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
Lulwatquote:
Dat is niet hip!quote:
Tja. Dan moet je hem er eerst uithalen voordat je gaat FOK!ken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat het mannelijke geslacht mij gewoon in de weg zit
O right.quote:
Bij Gersje niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja. Dan moet je hem er eerst uithalen voordat je gaat FOK!ken.
Maar even serieus; zo denk ik ook wel eens over vrouwen. Gaat vanzelf weer over.
Dat is eenmalig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest gisteren om 5 uur opstaan om tot 19 uur te werken. Niet zo zeuren jullie.
Waar is ie eigenlijkquote:
Ja, maar ja, Gersjequote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right.
Maar volgens mij zijn er nou niet bepaald veel bedrijven die zo vroeg al open zijn. Laat staan dat zulke bedrijven werkdagen van 11 uur aanbieden aan een minderjarige.
Daarnaast mag jij maar 6 uur per dag werken als kind zijnde
Mijn nichtje werkte in een vleesverwerkingsfabriek ofzo (quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O right.
Maar volgens mij zijn er nou niet bepaald veel bedrijven die zo vroeg al open zijn. Laat staan dat zulke bedrijven werkdagen van 11 uur aanbieden aan een minderjarige.
Daarnaast mag jij maar 6 uur per dag werken als kind zijnde
Gers..quote:
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest gisteren om 5 uur opstaan om tot 19 uur te werken. Niet zo zeuren jullie.
Hoerenhuis of slachthuis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkte in een vleesverwerkingsfabriek ofzo () en die begonnen ook heul vroeg.
Makelaar, ik verdiende daar meer in 1 week dan dat jouw maandsalaris in de horeca is.quote:
200 keiharde euro'squote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Makelaar, ik verdiende daar meer in 1 week dan dat jouw maandsalaris in de horeca is.
Een vleesverwerkingsfabriek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoerenhuis of slachthuis?
Of ivf kliniek?
Wat moest jij daar doen dan? Huisjes aansmeren aan mensen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Makelaar, ik verdiende daar meer in 1 week dan dat jouw maandsalaris in de horeca is.
Lieve Sanna, waarom doe je zo chago en onaardig de laatste tijd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Makelaar verdient ook alleen goed als je zelf de makelaar bent en commissie krijgt op verkopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Horeca verdiend sowieso nou niet echt goed.
Op de soos.quote:
Iets met grootste potenrammers die zelf ook verstopt zitten...quote:
Jaaa, nou 5 uur is vroeg hoor!quote:
Voor mij is het dan ook maar een bijbaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh, hij gaat dus echt ontgroend wordenquote:
Nogmaals, stel je niet aan. Bij m'n vorige werkgever stond ik ook al om 5 uur naast m'n bed.quote:
Fooi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Horeca verdiend sowieso nou niet echt goed.
Dat verdien ik in een week.quote:
In deze tijd verdien je als makelaar ook geen drol.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Makelaar verdient ook alleen goed als je zelf de makelaar bent en commissie krijgt op verkopen.
Een secretaresse verdient geen drol
Bij die vereniging waar hij bij gaat heb je geen ontgroening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oeh, hij gaat dus echt ontgroend worden
Zal ze leren. Na al die jaren dik verdiend te hebben over de ruggen van anderen kan ik ze alleen maar uitlachen nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In deze tijd verdien je als makelaar ook geen drol.
Zwart zeker?quote:
Hij houdt het nog geen 2 dagen uit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oeh, hij gaat dus echt ontgroend worden
Ik neem aan dat dat een full time baan was? Precies, dan ben je eraan gewend. Het is verschrikkelijk irritant om de ene keer tot laat te werken en de andere keer weer vroeg op te moeten staan. Als je in een vast ritme zit is het niet zo erg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, stel je niet aan. Bij m'n vorige werkgever stond ik ook al om 5 uur naast m'n bed.
Welke vereniging ging ie ook alweer bij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij die vereniging waar hij bij gaat heb je geen ontgroening.
Ik zat op de administratie, alles in bestanden zetten wat mensen willen etc. Papierwerk. E-mails. Telefoontjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat moest jij daar doen dan? Huisjes aansmeren aan mensen?
Met dat soort relatief kleine dingetjes kun je aardig wat verdienen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens 3000 dollar in 1 klap verdient met het maken van een php script (website) (ongeveer 20-30 uur vrije tijd aan besteed)
Daarnaast nog 1500 dollar met verdere verkopen van dat script
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens 3000 dollar in 1 klap verdient met het maken van een php script (website) (ongeveer 20-30 uur vrije tijd aan besteed)
Daarnaast nog 1500 dollar met verdere verkopen van dat script
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pussy!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij die vereniging waar hij bij gaat heb je geen ontgroening.
Nee, legaal. En het lijkt me niet dat mijn vader me zulk werk laat doen als hij zelf bij het Ministerie van Sociale Zaken werkt, hij weet er meer vanaf dan jij hè.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zwart zeker?
Anders kreeg je ook wel de arbo en misschien zelfs wel kinderbescherming over je heen
Thank god dat ik mijzelf PHP+ Html en consorten heb aangeleerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met dat soort relatief kleine dingetjes kun je aardig wat verdienen inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, legaal. En het lijkt me niet dat mijn vader me zulk werk laat doen als hij zelf bij het Ministerie van Sociale Zaken werkt, hij weet er meer vanaf dan jij hè.
Ovum Novum.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke vereniging ging ie ook alweer bij.
Ben de naam ff kwijt
Ga jij iemand anders vervelen met je kutsmiley.quote:
Dat is zeker zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pussy!
Als ik voor mijn oom werk verdien ik ook een stuk meer. Niet dat geld nou het belangrijkste is in een baan, liever een paar euro minder verdien en leuk werk hebben dan elke keer tegen je werk op te moeten zien.
Tussenurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb morgen biologie, wiskunde, engels, tussenuur, engels, tussenuur, aardrijkskunde. om te huilen.
Nee, onze páppa's!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme zeg, wat zijn jullie allemaal succesvol!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga The Prestige kijken, atleast something that makes me feel awesome.
SPW.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, onze páppa's!
Zeg Ludo, wat studeer jij eigenlijk? Of werk je?
Ik weet er genoeg vanaf, mijn vader is dan ook Financieel Directeur (en dus geen ambtenaar muahaha) [/opschep]quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, legaal. En het lijkt me niet dat mijn vader me zulk werk laat doen als hij zelf bij het Ministerie van Sociale Zaken werkt, hij weet er meer vanaf dan jij hè.
Ik heb morgen HC Introductie Conceptuele leerlijn. Ik zal aan je denken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb morgen biologie, wiskunde, engels, tussenuur, engels, tussenuur, aardrijkskunde. om te huilen.
Precies. Ik heb administratief werk gedaan, dat verdiende wel beter maar was ontzettend kutwerk.quote:
Precies. Zonder papa zat ik in een of ander klein achterafkamertje.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn droom is om met gehandicapte kinderen een fijn leven te bezorgen.
Gehandicapten zijn ook mensen Hoogstaande!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn ook mensen Hoogstaande!
2 uur minder dan ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR NU HEB JE EEN MIETERSE VLEUGEL IN JE HUIS STAANquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Zotheid het volgende:
Precies. Zonder papa zat ik in een of ander klein achterafkamertje.
Geloofwaardigheid -10.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Iedere dag onder het kwijl thuiskomen, maar wel met de gedachte dat je wat voor de mensheid gedaan hebt.
Personen die 16 of 17 jaar zijn worden jeugdigen genoemd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet er genoeg vanaf, mijn vader is dan ook Financieel Directeur (en dus geen ambtenaar muahaha) [/opschep]
En legaal mag dat dus totaal niet
Je mag maar maximaal 6 uur per dag werken als minderjarige.
Dan is er dus geknoeid met jouw aantal uren en hebben ze dus minder uren opgeschreven met een hoger salaris.
Je liegt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Iedere dag onder het kwijl thuiskomen, maar wel met de gedachte dat je wat voor de mensheid gedaan hebt.
Een elektrische piano!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
MAAR NU HEB JE EEN MIETERSE VLEUGEL IN JE HUIS STAAN
Maximaal 6 uur per dag? Volgens mij niet hoor. Je mag als minderjarige beperkt tot niet 's avonds werken, maar overdag mag wel gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet er genoeg vanaf, mijn vader is dan ook Financieel Directeur (en dus geen ambtenaar muahaha) [/opschep]
En legaal mag dat dus totaal niet
Je mag maar maximaal 6 uur per dag werken als minderjarige.
Dan is er dus geknoeid met jouw aantal uren en hebben ze dus minder uren opgeschreven met een hoger salaris.
Nieuwe hockeystick!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 uur minder dan ik.
Wacht, morgen is het pas woensdag he?
Over 3 dagen ben ik jarig en ik weet nog steeds niet wat ik hebben wil
Ik heb wel meer dan eens over de 40 uur per week met enkel school gezetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid -10.
[..]
Personen die 16 of 17 jaar zijn worden jeugdigen genoemd.
- Jeugdige werknemers mogen op schooldagen slechts op één dag van het weekend werken (art 5:5-4 ATW)
- Duurt het werk langer dan 4.5 uur, dan wordt het werk minimaal afgewisseld met een pauze van een halfuur (art 5:10 ATW). Daarnaast geldt de in hoofdstuk 5.3.1. beschreven pauzeregeling (5.3.1.).
- Een jeugdige mag geen nachtdienst werken (van 23.00 tot 6.00 uur 's ochtends).
- De maximale arbeidsduur per dag is 9 uur (schooltijd wordt hierin meegerekend). Bovendien horen zij, binnen 24 uur nadat de jeugdige op een dag is begonnen met werken, 12 onafgebroken rust-uren te krijgen (art 5:5 ATW). Daarbij komt dat in iedere 7 dagen minimaal een periode van 36 uur aan onafgebroken rust moet zitten (art 5:6 ATW).
-Per week mag de maximale arbeidsduur 45 uur bedragen, echter gemiddeld niet meer dan 40 uur per week per 4 weken.
Hij zal wel honger hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn papa leeft van gouden handdrukken.
Mijn zusje hockeyt al, ik behoor dus tot de overige 50% hier die niet hockeyt.quote:
9 uur dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maximaal 6 uur per dag? Volgens mij niet hoor. Je mag als minderjarige beperkt tot niet 's avonds werken, maar overdag mag wel gewoon.
Gewoon de rolstoeltjes op de treinrails parkeren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn droom is om met gehandicapte kinderen een fijn leven te bezorgen.
quote:
Precies, het zal wel niet helemaal kosjer zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan eens over de 40 uur per week met enkel school gezeten![]()
En het is dus toch blijkbaar 9 uur. Verderop staat weer dat je in weekenden en op vrije dagen (vakantie = vrij) maximaal 6 uur mag werken.
Hoe dan ook, de 11 uur van WD zijn illegaal
Ja maar jij woont dan ook niet in het gooi he, of wel soms?quote:
Communicatie- en Informatiewetenschappen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn zusje hockeyt al, ik behoor dus tot de overige 50% hier die niet hockeyt.
Tennis dan?quote:
Ahhw.quote:
Nou, nou. Harteloze klootzak!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon de rolstoeltjes op de treinrails parkeren.
Moet toch verschrikkelijk zijn om gehandicapt te zijn
Dit vraagt om:quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon de rolstoeltjes op de treinrails parkeren.
Moet toch verschrikkelijk zijn om gehandicapt te zijn
IK TOCH OOK NIET.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij woont dan ook niet in het gooi he, of wel soms?
quote:
Nee maar het gaat erom dat 50% in het gooi hockey speeltquote:
Heus nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nou. Harteloze klootzak!
Jawel. Rhenen laag. Dat is het gooi maal 2.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar jij woont dan ook niet in het gooi he, of wel soms?
Aha ok..quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar het gaat erom dat 50% in het gooi hockey speelt
Waar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Communicatie- en Informatiewetenschappen.
Wacht maar tot je groot bent!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heus niet
Ik heb gewoon niks met gehandicapten/kinderen/bejaarden.
In het lelijke Tilburg.quote:
Geestelijk ben ik al groot, lichamelijk zal k nooit zo groot wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wacht maar tot je groot bent!
Ik heb er ook niet mee hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik al groot, lichamelijk zal k nooit zo groot worden
Waarom is ze gestopt dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn vriendin deed hockeyen, ik vind het wel jammer dat ze daarmee gestopt is.
Het overgrote deel van Den Haag niet hoor.quote:
Ik heb een meisje uit Laren leren kennen en ze ging me nog allemaal regels leren over etiquette. En dat terwijl ik dacht dat ik er al een hoop kende.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar het gaat erom dat 50% in het gooi hockey speelt
Dat lijkt mij ook wel puik!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil misschien wel gaan schermen. Dat lijkt me echt tof.
Wut?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet mee hoor, daar niet van.
Polo is ook goaf. 1 keer gedaan.quote:
Studie, verhuizen naar andere stad, pfeiffer. Zoiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom is ze gestopt dan?
Ik wil eigenlijk dit seizoen weer gaan beginnen. Eerst maar eens een nieuwe stick kopen.
Lekker prikken enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel puik!
Count me in
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Dat lijkt mij moeilijk!quote:
Jij stak ze allemaal neer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaanik pwnde iedereen hard. Het is gaaf ja
!
Hahah ja echt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaanik pwnde iedereen hard. Het is gaaf ja
!
En bedankt..quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Zotheid het volgende:
Laten we een SC-debutantenbal houden met de upper class hier.
Is niet vet. Lacrosse is vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ja m'n klas heeft het niet overleefdquote:
Oui ouiquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah ja echt?Tof! Waar heb je dat gedaan?
Jah ok, ik zou zeggen 1/3 van de Haagse bevolkingquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Zotheid het volgende:
Het overgrote deel van Den Haag niet hoor.
Dan was ze wel heel erg bekaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom is ze gestopt dan?
Ik wil eigenlijk dit seizoen weer gaan beginnen. Eerst maar eens een nieuwe stick kopen.
[..]
Het overgrote deel van Den Haag niet hoor.
[..]
Ik heb een meisje uit Laren leren kennen en ze ging me nog allemaal regels leren over etiquette. En dat terwijl ik dacht dat ik er al een hoop kende.
Ze zit overigens, zoals het hoort, ook op hockey.
Dan lijk jij mij een geschikte tegenstander!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n klas heeft het niet overleefd!
[..]
Oui ouiop het KIM, we hadden met school een oriëntatie op enkele sporten die je zelf mocht kiezen en ik koos o.a. schermen
!
En was je eerste lesdag ook KEIGAAF?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, raar dat het al donker is als je terug komt van school!
Ahh begrijpelijk. Wil ze het wel weer oppakken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Studie, verhuizen naar andere stad, pfeiffer. Zoiets.
Aangezien ik eigenlijk niet kan paardrijden was het nogal raar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt mij moeilijk!
Vertel over je ervaring!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil Gers wel ontmoetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh begrijpelijk. Wil ze het wel weer oppakken?
[..]
Aangezien ik eigenlijk niet kan paardrijden was het nogal raar.
Ik had mijn nichtje naast me meelopen.
Ik zou nog wel een keer goed paard willen leren rijden.
Maar goed, liever wil ik dan nog wat golflessen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.
Ik voel me echt zoooo plebs-like door jou
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh begrijpelijk. Wil ze het wel weer oppakken?
[..]
Aangezien ik eigenlijk niet kan paardrijden was het nogal raar.
Ik had mijn nichtje naast me meelopen.
Ik zou nog wel een keer goed paard willen leren rijden.
Maar goed, liever wil ik dan nog wat golflessen nemen.Jij bent zeker ook in het gooi of wassenaar geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Gaaf hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja m'n klas heeft het niet overleefd!
[..]
Oui ouiop het KIM, we hadden met school een oriëntatie op enkele sporten die je zelf mocht kiezen en ik koos o.a. schermen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |