Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Fortitudo het volgende:
Als het dan slechts bij een plan blijft, oke. Maar naar ik heb begrepen stond de Tweede Kamer er niet onwelwillend tegenover.
Ik wilde daar al posten, kon dat opeens ook niet meer.quote:
Je zou maar 9 jaar op school gezeten hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zou nog maar 9 jaar op school zitten
In een andere krant las ik dat PvdA er weinig in zag, CDA het eerst verder uitgewerkt wilde zien worden (maw niet onwelwillend) en dat Groenlinks het wel goed plan leek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Kamer ziet weinig in idee Plasterk
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef Core2 het volgende:
Misschien heb je een punt, jammer van je taalgebruik omtrent HBO'ers in de OP. Doet je geloofwaardigheid geen goed.
Ik vind dat ook redelijk zielig, ik ken genoeg VWO'ers/gymnasiasten die HBO zijn gaan doen. Met de gedachte daarna alsnog een master/WO te kunnen gaan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef Core2 het volgende:
Misschien heb je een punt, jammer van je taalgebruik omtrent HBO'ers in de OP. Doet je geloofwaardigheid geen goed.
Goed beargumenteerd! Bravo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
hoezo zouden HBO studenten zich geen student mogen noemen dan? Wat is nou precies het verschil?
kanker mongooltje
Zelfs een blinde mol kan zien dat dit een trolltopic is. Het goede topic waar daadwerkelijk goede- en slechte punten over en weer werden uitgewisseld is dan weer gesloten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, een trolltopic om de bekende discussie weer uit te lokken.
Dit is geen trolltopicquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde mol kan zien dat dit een trolltopic is. Het goede topic waar daadwerkelijk goede- en slechte punten over en weer werden uitgewisseld is dan weer gesloten.Goed bezig.
Plasterk wil één hoger onderwijs
In dat andere topic stonden tenminste nog nuttige reacties. Geen OP is beter dan deze.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde mol kan zien dat dit een trolltopic is. Het goede topic waar daadwerkelijk goede- en slechte punten over en weer werden uitgewisseld is dan weer gesloten.Goed bezig.
Plasterk wil één hoger onderwijs
Er is 1 keer gebruik gemaakt van het woord cursist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, vandaar het voortdurende gebruik van het woord 'cursisten'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |