Subtiele hints dat het team mij kan vragen helpen blijkbaar niet, dus bij deze mijn officiële sollicitatie. Bewust openbaar gemaakt, zodat iedereen zijn positieve mening kan geven over mijn geschiktheid.
Let wel, aub enkel beargumenteerde meningen geven!De briefTrannellius
Fok!-Klaagbaak
Fok!
T.a.v. Klaagbaak mods
Zolderkamer, 1 september 2009
Betreft: sollicitatie Klaagbaak mod
Geachte vertegenwoordiger van de KLB-mods,
naar aanleiding van het machts-vacuüm welke is achtergebleven na het verwijderen van de_boswachter, wil ik bij deze mijn interesse kenbaar maken voor een functie binnen uw team. De positie spreekt mij erg aan en ik denk dat ik met mijn waardevolle commentaar een aangenaam evenwicht binnen het team kan brengen.
Door menig topic gelezen te hebben, en zelf ook goede gemaakt te hebben ben ik van mening genoeg analytisch vermogen te hebben opgebouwd om te kunnen zien welke topics/opmerkingen als toegevoegde waarde kunnen worden beschouwd, en welke als rommel moeten worden aangemerkt. Menig user hier zal kunnen beamen dat mijn username synoniem is voor kwaliteit boven kwantiteit, evenwichtigheid en verdraagzaamheid. Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd, hoe een oudcollega werk van mijn hand had gestolen hoe mensen besluiten hun kroost naar mij te vernoemen. Ter referentie zou ik verder graag de users Biels, Skylark., Afwazig en TNA willen noemen.
Het lijkt mij een uitdaging om het mod-team te versterken. Door middel van mijn aanwezigheid kan ik de kwaliteit op dit subforum waarborgen en andere users sturen in hun postgedrag. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.
Met vriendelijke groet,
Trannellius
Bijlage: Curriculum Vitae
Het Curriculum VitaePersonalia
Trannellius
Ongehuwd
Hoofddorp
Opleidingen
1991-1998 Basisschool
1998-2004 VWO (Natuurkunde & Techniek profiel)
Profielwerkstuk mbt Natuurkunde
2004-nu WO Informatica
Werkervaring
Topics waarin ik anderen stuur in hun postgedrag:
met zonder[Rapport verzenden] [Niet verzenden] FFFFFFFUUUUUUUU :(FOK! is terug, maar..Topics van mijn hand welke toonbeeld zijn van kwaliteit en originaliteit:
Sonnet aan het mod-schapUitnodiging die verkeerd begrepen wordAchterlijke staatsloterijReferenties:
Zoals vermeld in de sollicitatiebrief.