Ja uiteraard. Maar ik verwacht niet dat ik dan weer na 8 minuten op straat sta.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Daar kies je toch verd... zelf voor.
Nee. Dat hoor ik nog.quote:
Had je maar langzamer naar de deur moeten lopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar ik verwacht niet dat ik dan weer na 8 minuten op straat sta.
Volgens mij heeft TS die truc van treinkaartje via een andere plaats verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef TNA het volgende:
En met die reistijd wil je daar gaan werken?
Inderdaad. De mijne waren gewoon 45 tot 1,5 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
een gesprek van 8 minuten is meestal wel een aardige indicatie
TS stapt op elk station uit, en koopt een kaartje naar het volgende station.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS die truc van treinkaartje via een andere plaats verkeerd begrepen.
Haarlem->Heemstede-Aerdenhout, via Verweggistan.
Mijn laatste was 12 minuten. Maar ik was van tevoren eienlijk al aangenomenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Inderdaad. De mijne waren gewoon 45 tot 1,5 uur
8 min. Dat is nog niet eens een heel verhaal over jezelf en voorstellen.
Het gaat ook niet om een volwaardige baanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
een gesprek van 8 minuten is meestal wel een aardige indicatie
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Aestivate het volgende:
[..]
TS stapt op elk station uit, en koopt een kaartje naar het volgende station.
Haal dan je rijbewijs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Trannellius het volgende:
Overigens, nu ik erover nadenk....als ik om 6:30 van huis ga en met het OV naar werk ga, ben ik er rond 8:20. Ik heb ook bijna 4 uur reistijd per dag.....
Vakantiebanen-tijd is het ook niet meer....verklaar eens watvoor baan het dan wel is, dat je er 4 uur reistijd voor over hebt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een volwaardige baan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |