Lay down with me....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
LayonieNee idd, je zegt helemaal niet gewoon Leonie.
Pas toen ik het de tweede keer las zag ik dat er eigenlijk Leonie staat!quote:Op woensdag 2 september 2009 @ 22:23 schreef Vivi het volgende:
Batu Kaan, mooi...als je Xsosha stamhoofd bent of zo iets.
Braydin
Mychado
(daarrrrr is ie weer: de verplichte Y!!)
Layoni
Jeisus (Van Neizareth??)
Yul (broertje van Jut, pardon Yut?)
Lauren (there is a catch...het is een jongen!)
heeft mijn broer van mijn opa en oma, die heten Paul, hij heeft t als 1 van zijn doopnamenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Was dat niet ook met dat kind van dat paardrijmens, Anky? Dat een van de achternamen van de ouders als een 2e of 3e naam is gegeven?
Ja nou zeg, het zál je maar gebeuren hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef freecell het volgende:
En daar moet dan ook even bij dat het kind niet uit de mond of navel is gekomen blijkbaar
Kloptquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Was dat niet ook met dat kind van dat paardrijmens, Anky? Dat een van de achternamen van de ouders als een 2e of 3e naam is gegeven?
quote:De tweevoudig olympisch kampioene dressuur noemde haar zoon Yannick Janssen van Grunsven. De tweede naam verwijst naar Van Grunsvens partner Sjef Janssen, die ook vader van het kind is.
Zijn ze wellicht toch getrouwd? En gebruiken ze allebei alleen hun eigen naam? Ik had een collega die heette Janssen (niet zijn echte naamquote:Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:
In feite hebben deze kinderen dus de achternaam van de moeder.... als de achternaam van de vader immers als 2de, 3de of 4de voornaam gegeven is, dan is de achternaam van de moeder dus de officiële achternaam?!
Of Nilsquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Beessie-jen, dan wordt het vast Mees? Leuk!
Ik weet zo even niet een naam die daar bij past, maar wat ik me al wel heel vaak heb afgevraagd is waarom mensen willen dat de naam van een tweede kind bij de naam van de eerste past. Of is het meer dat dat al snel gebeurt omdat je van één bepaalde naam'stijl'' houdt? Ik zou het helmaal niet erg vinden als de naam van een tweede (die er overigens niet gaat komen, maar dat staat hier los van) niet bij de naam van de eerste zou passen. Ze hoeven niet te matchen zeg maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Omg wat een namen vivi
Vraag me uit niewsgierigheid wel af wat jullie bij Arwen zouden vinden passen , voor mocht het zover komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |