Wat mij betreft ook, aardige gozer hoor en een echte Feyenoorder, maar ik vind dat hij voetballend te kort komt.quote:
De Fiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:08 schreef Ritmo het volgende:
'De Baab' is al bezet, wat gaan we ervan maken TC03?
De Bovquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:08 schreef Ritmo het volgende:
'De Baab' is al bezet, wat gaan we ervan maken TC03?
Ik ook niet, sprookjes bestaan niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Babovic.
Verwacht er overigens weinig van..
Liever Babovic dan die knuppel van een zeehond van Ajax.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Babovic.
Verwacht er overigens weinig van..
quote:Clubloze Tiendalli meldt zich in Enschede
01/09/2009 15:52
FC Twente biedt Dwight Tiendalli de gelegenheid zijn conditie op peil te houden. De verdediger nam maandag afscheid bij Feyenoord.
Bij FC Twente komt Tiendalli niet direct in aanmerking voor een contract. Toch kan het verblijf in Enschede een samenwerking opleveren als de verdediger tijdens de trainingen in positieve zin opvalt.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)zich-in-Enschede.htm
Biseswar is in de winterstop weg als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef Happel het volgende:
Ik moet eerst eens even een wedstrijd zien, voordat ik hem ga beoordelen. Zal vast wel beter dan Biseswar zijn.
Op een sneaky manier zijn contract laten verlengen en er dan toch nog wat knaken voor vangen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Biseswar is in de winterstop weg als het zo doorgaat.En anders in de zomer wel.
Ik zal hem niet missen hoor..quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Biseswar is in de winterstop weg als het zo doorgaat.En anders in de zomer wel.
Als je maar vroeg zat weg gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef TN-FR het volgende:
Kut zie nu pas dat willem 2 al om 12.30 uur begint. Weer weinig zuipen voor de wedstrijd dus
Ik vind Biseswar niet bijzonder en Cissé doet het ook nog niet geweldig. Al vind ik wel dat we er meer aan hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
Dat gezeik op Biseswar, voorlopig vind ik Cissé echt niet beter.
Cissé is echt wel een meerwaarde hoor, het is gewoon een halve targetman daar op de vleugel, hij is dan geen goalgetter, hij houdt wel de bal vast waardoor mensen om hem heen de ruimte in kunnen. Zonder Cissé had je weer dat stilstaande gekut voorin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
Dat gezeik op Biseswar, voorlopig vind ik Cissé echt niet beter.
Hij mist alleen het overzicht, en kan vak al veel eerder afspelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Cissé is echt wel een meerwaarde hoor, het is gewoon een halve targetman daar op de vleugel, hij is dan geen goalgetter, hij houdt wel de bal vast waardoor mensen om hem heen de ruimte in kunnen. Zonder Cissé had je weer dat stilstaande gekut voorin.
Maarja, of Biseswar nou overzicht heeft met zn afstandsschotenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij mist alleen het overzicht, en kan vak al veel eerder afspelen.
Niet voor z'n medespelers, wél voor de goal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:42 schreef MB23 het volgende:
[..]
Maarja, of Biseswar nou overzicht heeft met zn afstandsschoten
Vandaar had ie vorig seizoen de meeste assists.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet voor z'n medespelers, wél voor de goal.
interessant.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vandaar had ie vorig seizoen de meeste assists.
Die assists zal hij niet hebben gekregen door op goal te schieten.quote:
Erg goede deal trouwens. Net als met Ignjatovic.quote:Stefan Babovic heeft dinsdag een contract getekend bij Feyenoord. De middenvelder wordt voor een jaar gehuurd van FC Nantes, met een optie tot koop voor een gelimiteerd bedrag. De overeenkomst met Nantes en de speler kost Feyenoord niets. Wordt Babovic na dit seizoen doorverkocht, dan krijgt Feyenoord een percentage van het transferbedrag.
Andere clubs hebben misschien geen interesse in hem, of geen interesse in de "vader"-constructie. Of Babovic (z'n vader) vindt een "mindere" club zelf geen handige constructie. De kans dat hij bij bijvoorbeeld Vitesse in de basis zou staan lijkt me wat groter, maar daar speel je jezelf ook minder in de kijker. Het blijft Feyenoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Er zijn zo 6 andere clubs in NL waar hij zo een heel jaar in de basis staat, ik vind het toch vreemd dat ie voor Feyenoord kiest met zo enorm veel concurrentie op zijn positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |