Sure.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:57 schreef Thomass het volgende:
Gewoon in een grote stad gaan wonen, daar werken de professionals. Hele auto leeg en t enige wat je hoeft te vervangen is je raampje
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:57 schreef Thomass het volgende:
Gewoon in een grote stad gaan wonen, daar werken de professionals. Hele auto leeg en t enige wat je hoeft te vervangen is je raampje
Ik wel, maar die tikken ze niet in. Krijgen ze meteen wat joden op zich afgestuurd. dus kijk maar uit!quote:
kun je makkelijk raampjes mee intikken hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Zelfs dan nog hebben ze mijn raampje ingetikt en vonden ze het enige nuttige om mee te nemen blijkbaar de emergency hamer
of ze hebben het ene raampje moeten in slaan met een gewone hamer om zo de emergency hamer te gebruiken voor het andere raampje om zo weer te kunnen in breken in TS's auto.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Zelfs dan nog hebben ze mijn raampje ingetikt en vonden ze het enige nuttige om mee te nemen blijkbaar de emergency hamer
?? Het enige dat ik kwijt ben is een hoop tijd aan het gesodemieter dat ik er van heb ??quote:
Als jij aangeeft dat er niks gejat is maakt de verzekering er vandalisme van en keren ze niks uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
?? Het enige dat ik kwijt ben is een hoop tijd aan het gesodemieter dat ik er van heb ??
Goede tip!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat er niks gejat is maakt de verzekering er vandalisme van en keren ze niks uit.
Vanmorgen wéér ingebroken... Deze keer een iets minder capabele inbreker dan vorige keer want er lag maar één ruit uit en er was dit keer géén verdere schade... Begint een beetje een gewoonte te worden...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef TommyGun het volgende:
Die lifehammers zijn ook handig voor inbrekers trouwens. Je krijgt er veel ruiten mee kapot
Ik overweeg dit serieus ja. Gekoppeld met een bewegingsmelder en 10kW aan schijnwerpers.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:50 schreef wise het volgende:
webcam op je auto richten. of een goed autoalarm nemen
Bij mij was het vorige week ook weer raak. Was 'n jas vergeten en die hebben ze meegenomen... Auto heeft de hele dag bij Carglass mogen staan aangezien ook het mechanisme van de ruit kapot was... Heerlijk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vanmorgen wéér ingebroken... Deze keer een iets minder capabele inbreker dan vorige keer want er lag maar één ruit uit en er was dit keer géén verdere schade... Begint een beetje een gewoonte te worden...
Volgens de dame van de politie was ik overigens nummer x die er over belde, is blijkbaar een fanatiek iemand aan het werk geweest vannacht.
Kort samengevat: En weer bedankt hé!![]()
![]()
Kostte me weer 3 uur extra om de aangiftes te doen, zooi op te ruimen en een andere ruit te regelen.
Neem de fiets TSquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vanmorgen wéér ingebroken... Deze keer een iets minder capabele inbreker dan vorige keer want er lag maar één ruit uit en er was dit keer géén verdere schade... Begint een beetje een gewoonte te worden...
Volgens de dame van de politie was ik overigens nummer x die er over belde, is blijkbaar een fanatiek iemand aan het werk geweest vannacht.
Kort samengevat: En weer bedankt hé!![]()
![]()
Kostte me weer 3 uur extra om de aangiftes te doen, zooi op te ruimen en een andere ruit te regelen.
Ligt eraan of ze ook stiekum binnen zijn geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef mime_negert het volgende:
Is het dan geen vandalisme ipv inbraak?
Ik troost me met de gedachte dat er zich afgelopen nacht een inbraakgolf(je) is geweest in mijn woonplaats. Het lijkt dus niet specifiek tegen mij gericht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef Sjaakmat het volgende:
Dat is geen inbreker. Iemand mag je niet mattie.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef mime_negert het volgende:
Is het dan geen vandalisme ipv inbraak?
Auto is duidelijk doorzocht (inhoud van het handschoenenkastje (zekeringen, reservelampjes etc) lag door de hele auto heen).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze ook stiekum binnen zijn geweest.
Dat volk moeten ze ophangen en levend villen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon met hun poten van andermans bezit af blijven?
Hoe fucking moeilijk kan dat zijn zeg.
Kansloos tyfusvolk......
haha TS is arm hij heeft geen spullen in zijn autoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Kom ik vanmorgen bij mijn auto, is er aan twéé kanten een ruit ingeslagen en beide portieren gekrast van iemand die er blijkbaar tegenaan heeft lopen schuren met spijkerkleding ofzo.
En er is helemaal NIETS gestolen (niet dat er iets te halen viel, maar dat terzijde)
Wordt wel weer gerepareerd, maar wat een gezeik zeg, aangifte doen, schadebedrijf bezoeken etc.
Klacht:
- Ellendige prutser die het nodig vond om TWEE ruiten in te slaan
- Krassen op mijn auto
Subklacht:
- Heel veel werk om al die glasstukjes van de parkeerplaats op te ruimen.
Nog een troost dat je er weer een maandje tegenkan voor het weer de 1e van de maand is (en wellicht wéér raak)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:58 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat er zich afgelopen nacht een inbraakgolf(je) is geweest in mijn woonplaats. Het lijkt dus niet specifiek tegen mij gericht.
[..]
Zou jij iets meenemen uit een opengebroken afvalcontainer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Zeker erg, maar dat ze niks meenemen is raar
wat dacht je van alle glas in de auto en evt in het portier????quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:51 schreef Beelzebufo het volgende:
- Heel veel werk om al die glasstukjes van de parkeerplaats op te ruimen.
Het was toch een steen met een draadje er aan gebonden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
ts, als je een nieuwe auto krijgt, check dan even voor je gaat starten of je geen haring tussen de tegels ziet zitten. en draad ziet lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |