Goh ik zei het tochquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcellis en Ooijer out
Lens en Marcelo in
Effe afwachten hoe Marcelo het gaat doen maar hij is uitgebreidt gescout en gescoute spelers doen het meestal wel goed
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
maar hij is uitgebreidt gescout en gescoute spelers doen het meestal wel goed
Maar het was niet bevestigd toen = geruchtquote:
Aha wat heb ik Boruc altijd een goede keeper gevonden, had em graag naar PSV zien komen i.p.v. onze Zweedse vriend op het moment.quote:
Opvallend inderdaad, al die subtoppers die naar matige competities vertrekken. Veelzeggend over de huidige situatie in ons land. Zo ernstig als dit had ik het niet verwacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij tekent een 5 jarig contract dus voor hem is het wel te begrijpen maar het blijft triest dat wij allerlei goede eredivisie spelers verliezen aan competities die een paar jaar geleden nog ver achter ons stonden
Lex Immers - Chievo
Is die al genoemd?
P.S. Ben benieuwd of Vd Bergh nog opduikt in de eredivisie, hij moet nog makkelijk meekunnen en moet ook te betalen zijn
Als je er veel betaald voor krijgt waarom niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:03 schreef Cudles het volgende:
Henry naar NY Red BullsVoetballen in Amerika is toch een beetje triest
Wat een rare reactie. Als jij bij ADO speelt en je hebt de kans om in de Serie A te spelen neem je die kans toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, al die subtoppers die naar matige competities vertrekken. Veelzeggend over de huidige situatie in ons land. Zo ernstig als dit had ik het niet verwacht.
Misschien dat je het nog niet door had maar hij had het over het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Als jij bij ADO speelt en je hebt de kans om in de Serie A te spelen neem je die kans toch?
Zelfs als Chievo Serie B speelt is het nog een stap vooruit.
Altijd leuk, gefrustreerde mensen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ax haalt alsnog El Hamdaoui binnen en strikt Mido
26/07/2010 10:30
El Ham voor Pantelic
De Ridder voor Rommedahl
Mido voor de sier
Ajax
En Jol en zijn Finse vriendje maar binnenlopen
Ja echtquote:
Jammer dat die 2e niet Mauro heetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:51 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ronnie Stam > Wigan
Rosales > Twente
Chadli > Twente
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pareja naar Spartak
Khedira naar Real
A. Gonzalez naar Lazio
Garrido naar Lazio
Burdisso gaat wsl naar Juve volgens mij.quote:
Touré toch ook of zijn ze geen familie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Burdisso gaat wsl naar Juve volgens mij.
Wel leuk op zich lijkt me om samen met je broer in een team te voetballen
Broers, het gebeurt wel vaker maar het blijft uitzonderlijk, zeker als je beide centrale verdediger bentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Touré toch ook of zijn ze geen familie?
Wereld en de mens veranderd. Het is tegenwoordig ook makkelijker om naar het buitenland te gaan..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien dat je het nog niet door had maar hij had het over het Nederlands voetbal
Ook makkelijker om 5e rangs buitenlanders te halenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wereld en de mens veranderd. Het is tegenwoordig ook makkelijker om naar het buitenland te gaan..
Zo heeft Cannavaro toch ook eem voetballende broer? Bij Napoli ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ook voor mensen uit andere landen is het makkelijker, dat klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook makkelijker om 5e rangs buitenlanders te halen
Volgens mij wel, maar volgens mij hebben ze nooit of vrij weinig samengespeeldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo heeft Cannavaro toch ook eem voetballende broer? Bij Napoli ofzo?
nog 2 jaartjes bij Parma samengespeeld, seizoen 99-00 en 00-01.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar volgens mij hebben ze nooit of vrij weinig samengespeeld
Voetballende broers zijn er wel meer, alleen is het vrij uitzonderlijk als ze samen spelen bij hun club en nog uitzonderlijker als ze beide een paar zijn
En dan heb je natuurlijk nog de tweeling Berezutskiy bij CSKA Moskou. Allebei centrumverdedigers ook. Maar daar is volgens mij geen transfernieuws over te melden...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik woon erquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef Johannesvk het volgende:
Hoe volg jij al dat Argentijnse voetbal als ik vragen mag?
Zie hem nu pas, paar die reactie van jou slaat inderdaad nergens opquote:
Ben je blond BTW?quote:
De TT is hier wel op van toepassing.quote:
Leg uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
De TT is hier wel op van toepassing.
En die volg jij allemaal vanuit Villa 31?? Waar je al niet allemaal tijd voor hebt met zo'n 24 uurs leven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
HAHAHAHAHAA
Leuke opmerking had hij altijd over Ajax
Rot op kut stalkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En die volg jij allemaal vanuit Villa 31?? Waar je al niet allemaal tijd voor hebt met zo'n 24 uurs leven.
Wat dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
HAHAHAHAHAA
Leuke opmerking had hij altijd over Ajax
Geen ideequote:
hehe. vast familie van een geemigreerde / gevluchtte SS'erquote:
Dat zal het zijn. Is ook best raar in Nederland, een blanke met blond haar en blauwe ogenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hehe. vast familie van een geemigreerde / gevluchtte SS'er
In football manager heeft Vélez veel talenten, is dat in t echt ook zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Is ook best raar in Nederland, een blanke met blond haar en blauwe ogen
Whehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hehe. vast familie van een geemigreerde / gevluchtte SS'er
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:32 schreef Jmsls het volgende:
[..]
In football manager heeft Vélez veel talenten, is dat in t echt ook zo?
Er zitten er nu 2 die hoge ogen gaan gooien in Europa. Otamendi en Cristaldoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Bedankt voor je kort maar krachtig antwoord.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)iff_city/8919925.stmquote:Craig Bellamy moves to Cardiff City on loan
Craig Bellamy has joined Championship side Cardiff City on a season-long loan deal from Manchester City.
The 31-year-old striker told the Cardiff website: "I'm thrilled to be coming back home to Cardiff.
"I am excited at the prospect of wearing the shirt and playing for the club I've supported since I was a boy."
The Bluebirds are due to present the Wales captain at a press conference at 1530 BST and he will face Doncaster Rovers in Saturday's home league match.
Denk dat hij anderen gaat blesserenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Niet zo slim van Ed. Hij gaat zich bezeren in die divisie.
Iddquote:
quote:
Ik zou gewoon voortaan stil houden als je niet op de hoogte bent van de materiequote:
De materiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voortaan stil houden als je niet op de hoogte bent van de materie
Dat komt beter over dan infantiele smilies te gebruiken
@therealstevenpi Steven Pienaarquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef BaggerUser het volgende:
pienaar bijna zeker naar Chelsea.
Pienaar vertrekt naar Chelsea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |