Hij zal jou geen mongool meer noemen als jij niet met die rare opmerkingen komt, deal?quote:
Dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat Ajax die jongen maar rugnummer 41 moet geven zodat het 'goede gevoel' van ene bloodysunday niet in gevaar komt? En als 'ie dan na een half jaar er 10 in heeft liggen krijgt 'ie wél nummer 9 en mag elke supporter die een shirt met PANTELIC 41 heeft besteld op kosten van Ajax van shirt wisselen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef bloodysunday het volgende:
Een nummer 9 heeft bij mij altijd een speciaal gevoel, Huntelaar, Ibrahimovic en ik zie Pantalic nog niet in dat rijtje komen
Pantalic komt dan ook helemaal niet naar Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef bloodysunday het volgende:
Een nummer 9 heeft bij mij altijd een speciaal gevoel, Huntelaar, Ibrahimovic en ik zie Pantalic nog niet in dat rijtje komen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat Ajax die jongen maar rugnummer 41 moet geven zodat het 'goede gevoel' van ene bloodysunday niet in gevaar komt? En als 'ie dan na een half jaar er 10 in heeft liggen krijgt 'ie wél nummer 9 en mag elke supporter die een shirt met PANTELIC 41 heeft besteld op kosten van Ajax van shirt wisselen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]liever 41 ja. Volgend seizoen als hij blijft mag hij van
mij 9 krijgen
Mooie foto. Die gast heeft wel uitstraling zeg. Schitterend. Veel beter dan zo'n boerenplofkop als VoH en Koef.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
Onze foute baas krijgt nummer 9:
[ afbeelding ]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Zullen we allemaal weer even bedaren en tot rust komen en zulks meer. Deze transfers hoeven niet op elkaar afgereageerd worden.
Inderdaad. Hij lijkt wel op een foute maffioso uit het oostblokquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooie foto. Die gast heeft wel uitstraling zeg. Schitterend. Veel beter dan zo'n boerenplofkop als VoH en Koef.
Hoop echt dat ie gaat knallen. Ben er bang voor maar eerst maar eens zien.
Ze hoeven toch ook geen mode-show te lopen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij lijkt wel op een foute maffioso uit het oostblok.
Die Kerlon is echt te lelijk voor woorden.
Deden ze destijds ook met Luis Felipe en die Argentijn (Sangoy ofzo?).quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.
Ik hoop maar dat fortitudo hem een beetje knap vindtquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een picca van Eduardo op de site! Ben benieuwd of het een gouden greep is!
Die Felipe heeft zich echt goed ontwikkeld en stond in de belangstelling van Barcelona.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Deden ze destijds ook met Luis Felipe en die Argentijn (Sangoy ofzo?).
Sangoy ja. Hopen dat deze jongen meer succes heeftquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |